logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu

   28.06.2012, przeczytano 1762 razy
ilustracjastrzałka

W związku z otwarciem nowej siedziby ogłaszono konkurs na nowe logo Teatru Capitol. Na propozycje organizatorzy czekają do dnia 3 września 2012. Wynik konkursu ogłoszony zostanie w terminie dwóch tygodni po posiedzeniu Komisji Konkursowej (zbierze się ona 5 września). Do wygrania jest 2 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-teatru-muzycznego-capitol-we-wroclawiu,15958,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego (logo), który będzie wykorzystywany do identyfikacji wizualnej Teatru i umieszczany na szeroko rozumianych materiałach informacyjnych, promocyjnych, popularyzatorskich, takich jak m.in. plakaty, foldery, billboardy, postery, roll-upy, prezentacje, serwisy internetowe oraz na innych materiałach przygotowywanych, wydawanych bądź zlecanych przez Teatr.

Dotychczasowe logo Teatru przedstawiało figurkę tancerza rewiowego i napis Teatr Muzyczny Capitol, krojem pisma nawiązujący do lat międzywojennych, sugerującym skojarzenia z rozrywkowymi latami 20. i 30. XX wieku, kabaretem i rewią.

Nowe logo Teatru Muzycznego Capitol powinno wg organizatorów oddawać jego współczesny styl: twórczy, nowoczesny, elegancki, a zarazem otwarty. Nie powinno budzić skojarzeń z operetką, kabaretem, rewią.

Inspiracją do projektu kroju pisma w nowym logo powinno stać się pismo z fasady przedwojennego kinoteatru Capitol, proste w formie i nowoczesne w wyrazie.

Więcej informacji, regulamin, brief: http://www.teatr-capitol.pl/component/content/article/44-informacje/817-konkurs-na-nowy-logotyp-teatr-muzycznego-capitol-we-wrocawiu

Źródło: Teatr Muzyczny Capitol

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Nie wiem co panu Imieli nie pasuje w aktualnym logotypie?
Moim zdaniem jest jednym z lepszych w kraju w tej branży.

Konkurs za nasze pieniążki, więc jeśli nie jest potrzebne - kasa wyrzucona w błoto.

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764