logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Teatru Muzycznego w Łodzi

   11.04.2010, przeczytano 2291 razy

Teatr Muzyczny w Łodzi przeżywa właśnie jedną z najważniejszych chwil w swojej historii, jaką jest odmładzający go remont generalny. Dlatego chcemy, aby powstało nowe logo, czyli wyrazisty symbol graficzny, z którym widzowie kojarzyliby naszą odnowioną siedzibę – piszą organizatorzy konkursu na nowy znak graficzny Teatru Muzycznego w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-teatru-muzycznego-w-lodzi,10508,artykul.html

Logotyp, który jury konkursu uzna za najlepszy, będzie wykorzystywany do identyfikacji wizualnej Teatru. Autor projektu szczególnie powinien zwrócić na uwagę na fakt, że najważniejszym celem Teatru jest szerzenie kultury muzycznej poprzez wystawianie musicali, operetek, baletów oraz bajek muzycznych.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy twórcy: studenci lub absolwenci wyższych uczelni artystycznych oraz absolwenci i studenci wydziałów architektury i wydziałów sztuk plastycznych. Prace mogą być realizowane i zgłaszane indywidualnie lub zespołowo.

Zostaną one ocenione przez komisję konkursową w składzie: Sylwia Paneth-Malska – prezes toolbox creative Communications, Grażyna Posmykiewicz – p. o. dyrektor Teatru Muzycznego w Łodzi, Marian Błaszczyk – z-ca dyrektora ds. inwestycji Teatru Muzycznego w Łodzi, Piotr Cieciura – Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi, prof. Sławomir Iwański – Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, dr Bartłomiej Kurzyk – Katedra Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Zbigniew Macias – główny specjalista ds. programowych Teatru Muzycznego w Łodzi, prof. dr hab. Grzegorz Sztabiński – kierownik Katedry Estetyki Wydziału Filozofii Uniwersytetu Łódzkiego, Dariusz Pawłowski – kierownik działu kultura i publicystyka „Polska The Times - Dziennik Łódzki” oraz Andrzej Walczak – prezes Spółki Atlas.

Dla zwycięzcy konkursu przewidziana jest nagroda główna w wysokości 3000 zł. Dodatkowo laureat najlepszego projektu zostanie zaproszony do przygotowania systemu identyfikacji wizualnej Teatru.

Termin nadsyłania prac mija 30 kwietnia 2010 r. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w dniu 28 maja 2010 r. Wyniki konkursu zostaną podane do wiadomości publicznej na stronie internetowej Teatru www.teatr-muzyczny.lodz.pl oraz w lokalnych mediach.

Źródło: Teatru Muzyczny w Łodzi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764