logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo Uniwersytetu w Białymstoku

redakcja   11.05.2017, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

W roku jubileuszu 20-lecia Uniwersytet w Białymstoku ogłasza konkurs na uniwersyteckie logo. Obecnie Uniwersytet posługuje się wyłącznie oficjalnym godłem, z wizerunkiem Orła Białego Zygmuntowskiego. Godło, jako znak wpisany do Statutu Uniwersytetu w Białymstoku, pozostanie niezmienione. Uczelni zależy jednak na posiadaniu nowego znaku graficznego, który będzie używany w celach promocyjnych i wizerunkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-uniwersytetu-w-bialymstoku,32420,artykul.html

Z tego powodu Rektor Uniwersytetu w Białymstoku ogłasza konkurs na logo UwB, adresowany do firm i osób prywatnych, profesjonalistów w dziedzinie grafiki. Logo ma podkreślać nowoczesność i renomę uczelni, a jednocześnie zaznaczać - tak silnie budujące unikalną markę i Uniwersytetu w Białymstoku, i regionu, w którym działa UwB, województwa podlaskiego - ścisłe związki nauki  z naturą (rozumianą szeroko, jako przyroda, środowisko naturalne, ale też natura ludzka), ich wzajemne przenikanie się i łączność. Nagrodą Główną w konkursie jest 5 tysięcy zł.

Projekty logo można zgłaszać do 9 czerwca 2017 r. Konkurs jest otwarty i ogólnopolski. Wszystkie szczegóły dotyczące przebiegu konkursu i zgłaszanych projektów zawarte są w załączonym Regulaminie Konkursu Rektora Uniwersytetu w Białymstoku na logo Uniwersytetu w Białymstoku.

Fundatorem Nagrody Głównej i Partnerem jubileuszu 20-lecia Uniwersytetu w Białymstoku jest Bank Millenium SA.

Źródło: Uniwersytet w Białymstoku

www.uwb.edu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
niedziela 24.06.2018, 49 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone