logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa

   14.10.2019, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs jest adresowany do wszystkich zainteresowanych osób/podmiotów, w tym do studentów, absolwentów oraz pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz profesjonalnych artystów-grafików, grafików i projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-wspolpracy-partnerskiej-wisly-i-jablonkowa,384350,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie projektu logotypu współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa (CZ), która początkiem roku 2019 została sformalizowana (spisano umowę partnerską). Logotyp będzie oficjalną identyfikacją graficzną dla wszystkich projektów i wydarzeń realizowanych wspólnie przez Wisłę i Jabłonków. Logotyp będzie wykorzystywany do celów popularyzatorskich, promocyjnych i korespondencyjnych przez obie miejscowości. Logotyp szczególnie będzie wykorzystywany w czasie imprez, spotkań, wykładów i konferencji, organizowanych w ramach wspólnych projektów.

Organizator przewiduje wynagrodzenie dla trzech najlepszych uczestników konkursu:

  • I miejsce – najlepsza praca  - 4.000,00 PLN brutto,
  • II miejsce – 1.300,00 PLN brutto,
  • III miejsce – 850,00 PLN brutto.

Wynagrodzenie laureatów konkursu jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska w ramach Funduszu Mikroprojektów Euroregionu Śląsk Cieszyński – Těšínské Slezsko i budżetu państwa.

Termin składania prac konkursowych upływa 31 października 2019 r. o godz. 16.00

Źródło: Urząd Miasta Wisła

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764