logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa

   14.10.2019, przeczytano 1407 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs jest adresowany do wszystkich zainteresowanych osób/podmiotów, w tym do studentów, absolwentów oraz pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz profesjonalnych artystów-grafików, grafików i projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-wspolpracy-partnerskiej-wisly-i-jablonkowa,384350,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie projektu logotypu współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa (CZ), która początkiem roku 2019 została sformalizowana (spisano umowę partnerską). Logotyp będzie oficjalną identyfikacją graficzną dla wszystkich projektów i wydarzeń realizowanych wspólnie przez Wisłę i Jabłonków. Logotyp będzie wykorzystywany do celów popularyzatorskich, promocyjnych i korespondencyjnych przez obie miejscowości. Logotyp szczególnie będzie wykorzystywany w czasie imprez, spotkań, wykładów i konferencji, organizowanych w ramach wspólnych projektów.

Organizator przewiduje wynagrodzenie dla trzech najlepszych uczestników konkursu:

  • I miejsce – najlepsza praca  - 4.000,00 PLN brutto,
  • II miejsce – 1.300,00 PLN brutto,
  • III miejsce – 850,00 PLN brutto.

Wynagrodzenie laureatów konkursu jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska w ramach Funduszu Mikroprojektów Euroregionu Śląsk Cieszyński – Těšínské Slezsko i budżetu państwa.

Termin składania prac konkursowych upływa 31 października 2019 r. o godz. 16.00

Źródło: Urząd Miasta Wisła

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764