logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo ZTM Warszawa

   13.06.2017, przeczytano 1533 razy
ilustracja

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej, ogłasza konkurs na logotyp. Celem konkursu jest wybór nowego logo dla systemu komunikacji miejskiej w Warszawie, który będzie identyfikował usługi komunikacyjne realizowane na zlecenie Miasta Stołecznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-ztm-warszawa,32797,artykul.html

Obecnie w przestrzeni miejskiej równolegle funkcjonują trzy logotypy ZTMu, używany jest również symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”. Zaistniała więc potrzeba ujednolicenia oznakowania.

Konkurs ma charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania wstępnych koncepcji logotypu (po 2 000 zł). Nagroda główna za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku – 70 000 zł.

Terminy konkursu:

  • Nadsyłanie portfolio – 17 lipca 2017
  • Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 21 lipca 2017
  • Przesłanie propozycji przez wybranych 5 projektantów w II etapie – 04 września 2017
  • Wyłonienie Zwycięzcy – 07 września 2017


Portfolio i projekty oceni jury, w którego skład oprócz przedstawicieli ZTM-u, wchodzą: Magdalena Ponagajbo / Mamastudio, Emilka Bojańczyk / Podpunkt, Andrzej Budek, Prof. Piotr Garlicki, Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Zawodowy żuror w akcji.

avatar użytkownika
,

Zawiść. Straszna rzecz.  

,

Więc bierz tabletki.  

avatar użytkownika
,

To raczej nudne niż denerwujące.  

,

Na nudę weź dopalacz.  

avatar użytkownika
,

A to legalne?   

,

Wpis usunięty z przyczyn regulaminowych (wpis może stanowić pomówienie)  

,

To może jednak nie bierz więcej dopalaczy...  

Najnowsze w tym dziale

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. To kolejne międzynarodowe wyróżnienia dla tego projektu.
Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Szut Szut Studio z nagrodą za produkcję dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO kampania dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego otrzymała dwie nagrody na 14. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych.
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764