logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp 480 rocznicy nadania Grajewu praw miejskich

   09.10.2019, przeczytano 1181 razy
ilustracjastrzałka

Grajewskie Centrum Kultury w porozumieniu z Burmistrzem Miasta Grajewo zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na "Logo obchodów 480. rocznicy nadania praw miejskich Grajewu".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-480-rocznicy-nadania-grajewu-praw-miejskich,384283,artykul.html

Termin dostarczenia prac konkursowych mija 21 października 2019 r. 

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 2.000,00 zł

Zwycięskie Logo stanie się oficjalnym symbolem obchodów 480. rocznicy nadania praw miejskich Grajewu i będzie wykorzystywany w ich identyfikacji wizualnej poprzez umieszczanie na szeroko rozumianych materiałach informacyjno-promocyjnych i popularyzatorskich, takich jak m.in. plakaty, foldery, billboardy, postery, rollupy, prezentacje, serwisy internetowe oraz na innych materiałach przygotowywanych, wydawanych bądź zlecanych przez do wykonania w ramach tych obchodów.

Źródło: Grajewskie Centrum Kultury

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wychodzi nieco ponad 4 złote za rok.

avatar użytkownika
,

To dużo czy mało?  

,

Nie ma selekcji portfolio, więc w sam raz dla startujących w zawodzie.
  

,

Nie jestem jednak pewien, czy to startujących w zawodzie chciałby przyciągnąć organizator.  

avatar użytkownika
,

Może po prostu organizator woli oceniać prace a nie uczestników i ich dorobek?  

,

I dlatego daje niską nagrodę?  

avatar użytkownika
,

A skąd Ty albo my mielibyśmy to wiedzieć? Może ma ograniczenia budżetowe, radni uchwalili takie środki?  

,

No ale przecież mają dostęp do internetu, mogą łatwo sprawdzić jakie są realia rynkowe, ile kosztuje praca dobrego projektanta...  

avatar użytkownika
,

Wielu dobrych projektantów gotowych jest zrezygnować z rynkowych stawek jeśli biorą udział w przedsięwzięciu o wymiarze społecznym, kulturalnym itp. Pewnie nie bierzesz tego pod uwagę, ale być może organizator brał?  

,

W istocie.
Tyle, że wtedy należałoby położyć nacisk na te inne aspekty.
Tutaj ich nie ma.

Wychodzi więc na to, że organizator nie pomyślał o nich. Po prostu poskąpił na honorarium.
  

avatar użytkownika
,

W jakim sensie nie ma? Projekt ma być wykorzystywane do identyfikacji przedsięwzięcia o społecznym wymiarze - co takiego należałoby dodać abyś to dostrzegł i uznał?  

,

Drogi też pełnią ważną społecznie funkcję, a mimo to płaci się ich wykonawcom RYNKOWE stawki.
  

avatar użytkownika
,

Kwiodawstwo też pełni ważną społeczną funkcję, a mimo to nie płaci się honorowym krwiodawcom. Krwiopijcy, co?  

,

Owszem, płaci się, ale nieco inaczej.
No ale przecież to nie jest tak trudne do sprawdzenia, prawda?
  

avatar użytkownika
,

Przywileje honorowych krwiodawców nie służą zapewnieniu im zarobków w zawoalowanej formie, ale są formą zwrotu poniesionych kosztów oraz mają pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa całej operacji. Ale ale - chyba nie chcesz tego opodatkować?  

,

Czyli wszystkim można zapłacić rynkowo, z wyjątkiem projektantów graficznych - oni powinni się cieszyć splendorem z dobrze wykonanej, społecznie potrzebnej pracy.  

avatar użytkownika
,

Spróbuj kupić krew za stawki jakie honorowi krwiodawcy otrzymują na pokrycie kosztów dojazdu. Powodzenia!  

,

Chyba tylko wyspecjalizowane placówki medyczne (naukowe) mogą obracać tkankami, więc nie ma zagadnienia "kupić krew".
  

avatar użytkownika
,

Nie ma pojęcia "kupić" ale jest pojęcie "płacić"? Ciekawe...  

,

W istocie - np. płaci się za licencję na program ale się go nie kupuje.
Płaci się komuś za jego czas, ale się nie kupuje tej osoby.


  

avatar użytkownika
,

A czy ktoś twierdzi że płacąc krwiodawcom usiłuje się kupić ich "osobę"? Insynuujesz, że benefity dla honorowych krwiodawców to normalna zapłata - taka sama jak ta należąca się za wykonaną pracę, choćby pracę grafika. Skąd zatem pojęcie "honorowy" krwiodawca? Powinno się raczej używać pojęcia "zawodowy krwiodawca" jeśli masz rację...  

,

Wyjaśniam jedynie, że można płacić nie kupując, czego zdaje się nie rozumiesz.

Jeśli przyjmiemy, że każdemu należy się rynkowe wynagrodzenie, to nie można z tego założenia wyłączać kogokolwiek, także projektantów.
  

,

Może dlatego jest honorowy, że oddawanie krwi nie jest obowiązkowe - nie można kogokolwiek zmusić.  

avatar użytkownika
,

Podobnie jak do pracy nad logotypem... Benefity dla honorowych krwiodawców nie są żadnym 'wynagrodzeniem rynkowym'. Podobnie istnieje cała masa aktywności honorowych lub czynionych pro bono, którym towarzyszą rozmaite korzyści nie będące formą wynagrodzenia za pracę. Temu konkursowi też takie benefity towarzyszą. To że dla Ciebie są mało atrakcyjne nie ma znaczenia dla tej dyskusji.  

,

Krew nie jest towarem rynkowym, więc nie stosuje się doń rynkowych reguł wynagradzania.
Logo (typ) jest.
  

avatar użytkownika
,

Logotyp 480 rocznicy nadania Grajewu praw miejskich jest "towarem rynkowym"? Ciekawe... Za ile można by go sprzedać na wolnym rynku?  

,

To jest w tym wszystkim zabawne.
Ono nabierze wartości rynkowej, jak już zostanie kupione za bezcen.
  

avatar użytkownika
,

No to za ile można je będzie spuścić?  

,

Spuścić....

Pomyliłeś dyskusje...?
  

avatar użytkownika
,

Próbujesz zmienić temat?  

,

To Ty robisz jakiś dziwne wtrącenia.

Logo się nie spuszcza, ale można spieniężać różne dziwne rzeczy, tym logo oznaczone.
  

avatar użytkownika
,

No to dawaj - za ile da się spieniężyć to "oznaczone logo"...?  

,

Grajewo liczy nieco ponad 21 tys, mieszkańców.
Jeśli okolicznościową koszulkę z okolicznościowym logo kupi 2 tys., do kasy miasta może wpaść 30-80 tys.
Jeśli do koszulki dodać kubek, powiedzmy 1 tys., to wpadnie dodatkowo 5-25 tys.

A katalog gadżetów, które można w jubileuszowym roku sprzedawać jest przecież obszerny - usb, smycze, breloki...
  

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764