logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp 480 rocznicy nadania Grajewu praw miejskich

   09.10.2019, przeczytano 474 razy
ilustracjastrzałka

Grajewskie Centrum Kultury w porozumieniu z Burmistrzem Miasta Grajewo zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na "Logo obchodów 480. rocznicy nadania praw miejskich Grajewu".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-480-rocznicy-nadania-grajewu-praw-miejskich,384283,artykul.html

Termin dostarczenia prac konkursowych mija 21 października 2019 r. 

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 2.000,00 zł

Zwycięskie Logo stanie się oficjalnym symbolem obchodów 480. rocznicy nadania praw miejskich Grajewu i będzie wykorzystywany w ich identyfikacji wizualnej poprzez umieszczanie na szeroko rozumianych materiałach informacyjno-promocyjnych i popularyzatorskich, takich jak m.in. plakaty, foldery, billboardy, postery, rollupy, prezentacje, serwisy internetowe oraz na innych materiałach przygotowywanych, wydawanych bądź zlecanych przez do wykonania w ramach tych obchodów.

Źródło: Grajewskie Centrum Kultury

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Wychodzi nieco ponad 4 złote za rok.

avatar użytkownika
,

To dużo czy mało?  

avatar użytkownika
,

Nie ma selekcji portfolio, więc w sam raz dla startujących w zawodzie.
  

avatar użytkownika
,

Nie jestem jednak pewien, czy to startujących w zawodzie chciałby przyciągnąć organizator.  

avatar użytkownika
,

Może po prostu organizator woli oceniać prace a nie uczestników i ich dorobek?  

avatar użytkownika
,

I dlatego daje niską nagrodę?  

avatar użytkownika
,

A skąd Ty albo my mielibyśmy to wiedzieć? Może ma ograniczenia budżetowe, radni uchwalili takie środki?  

avatar użytkownika
,

No ale przecież mają dostęp do internetu, mogą łatwo sprawdzić jakie są realia rynkowe, ile kosztuje praca dobrego projektanta...  

avatar użytkownika
,

Wielu dobrych projektantów gotowych jest zrezygnować z rynkowych stawek jeśli biorą udział w przedsięwzięciu o wymiarze społecznym, kulturalnym itp. Pewnie nie bierzesz tego pod uwagę, ale być może organizator brał?  

avatar użytkownika
,

W istocie.
Tyle, że wtedy należałoby położyć nacisk na te inne aspekty.
Tutaj ich nie ma.

Wychodzi więc na to, że organizator nie pomyślał o nich. Po prostu poskąpił na honorarium.
  

avatar użytkownika
,

W jakim sensie nie ma? Projekt ma być wykorzystywane do identyfikacji przedsięwzięcia o społecznym wymiarze - co takiego należałoby dodać abyś to dostrzegł i uznał?  

avatar użytkownika
,

Drogi też pełnią ważną społecznie funkcję, a mimo to płaci się ich wykonawcom RYNKOWE stawki.
  

avatar użytkownika
,

Kwiodawstwo też pełni ważną społeczną funkcję, a mimo to nie płaci się honorowym krwiodawcom. Krwiopijcy, co?  

avatar użytkownika
,

Owszem, płaci się, ale nieco inaczej.
No ale przecież to nie jest tak trudne do sprawdzenia, prawda?
  

avatar użytkownika
,

Przywileje honorowych krwiodawców nie służą zapewnieniu im zarobków w zawoalowanej formie, ale są formą zwrotu poniesionych kosztów oraz mają pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa całej operacji. Ale ale - chyba nie chcesz tego opodatkować?  

avatar użytkownika
,

Czyli wszystkim można zapłacić rynkowo, z wyjątkiem projektantów graficznych - oni powinni się cieszyć splendorem z dobrze wykonanej, społecznie potrzebnej pracy.  

avatar użytkownika
,

Spróbuj kupić krew za stawki jakie honorowi krwiodawcy otrzymują na pokrycie kosztów dojazdu. Powodzenia!  

avatar użytkownika
,

Chyba tylko wyspecjalizowane placówki medyczne (naukowe) mogą obracać tkankami, więc nie ma zagadnienia "kupić krew".
  

avatar użytkownika
,

Nie ma pojęcia "kupić" ale jest pojęcie "płacić"? Ciekawe...  

avatar użytkownika
,

W istocie - np. płaci się za licencję na program ale się go nie kupuje.
Płaci się komuś za jego czas, ale się nie kupuje tej osoby.


  

avatar użytkownika
,

A czy ktoś twierdzi że płacąc krwiodawcom usiłuje się kupić ich "osobę"? Insynuujesz, że benefity dla honorowych krwiodawców to normalna zapłata - taka sama jak ta należąca się za wykonaną pracę, choćby pracę grafika. Skąd zatem pojęcie "honorowy" krwiodawca? Powinno się raczej używać pojęcia "zawodowy krwiodawca" jeśli masz rację...  

avatar użytkownika
,

Wyjaśniam jedynie, że można płacić nie kupując, czego zdaje się nie rozumiesz.

Jeśli przyjmiemy, że każdemu należy się rynkowe wynagrodzenie, to nie można z tego założenia wyłączać kogokolwiek, także projektantów.
  

avatar użytkownika
,

Może dlatego jest honorowy, że oddawanie krwi nie jest obowiązkowe - nie można kogokolwiek zmusić.  

avatar użytkownika
,

Podobnie jak do pracy nad logotypem... Benefity dla honorowych krwiodawców nie są żadnym 'wynagrodzeniem rynkowym'. Podobnie istnieje cała masa aktywności honorowych lub czynionych pro bono, którym towarzyszą rozmaite korzyści nie będące formą wynagrodzenia za pracę. Temu konkursowi też takie benefity towarzyszą. To że dla Ciebie są mało atrakcyjne nie ma znaczenia dla tej dyskusji.  

avatar użytkownika
,

Krew nie jest towarem rynkowym, więc nie stosuje się doń rynkowych reguł wynagradzania.
Logo (typ) jest.
  

avatar użytkownika
,

Logotyp 480 rocznicy nadania Grajewu praw miejskich jest "towarem rynkowym"? Ciekawe... Za ile można by go sprzedać na wolnym rynku?  

avatar użytkownika
,

To jest w tym wszystkim zabawne.
Ono nabierze wartości rynkowej, jak już zostanie kupione za bezcen.
  

avatar użytkownika
,

No to za ile można je będzie spuścić?  

avatar użytkownika
,

Spuścić....

Pomyliłeś dyskusje...?
  

avatar użytkownika
,

Próbujesz zmienić temat?  

avatar użytkownika
,

To Ty robisz jakiś dziwne wtrącenia.

Logo się nie spuszcza, ale można spieniężać różne dziwne rzeczy, tym logo oznaczone.
  

avatar użytkownika
,

No to dawaj - za ile da się spieniężyć to "oznaczone logo"...?  

avatar użytkownika
,

Grajewo liczy nieco ponad 21 tys, mieszkańców.
Jeśli okolicznościową koszulkę z okolicznościowym logo kupi 2 tys., do kasy miasta może wpaść 30-80 tys.
Jeśli do koszulki dodać kubek, powiedzmy 1 tys., to wpadnie dodatkowo 5-25 tys.

A katalog gadżetów, które można w jubileuszowym roku sprzedawać jest przecież obszerny - usb, smycze, breloki...
  

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł...
Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764