logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logotyp jubileuszowy Teatru Bagatela

redakcja   06.06.2018, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka
Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku.

Krakowski Teatr Bagatela ogłasza otwarty konkurs na odświeżenie logotypu Teatru Bagatela i zaprojektowanie jego wersji jubileuszowej z okazji 100-lecia działalności. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do studentów szkół artystycznych, grafików, projektantów oraz artystów plastyków. Termin nadsyłania prac drogą elektroniczną upływa 30 czerwca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-jubileuszowy-teatru-bagatela,36774,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się wspólnym logotypem firmującym wszystkie wydawnictwa Teatru Bagatela, w tym druki (plakaty, afisze, ulotki, programy i inne publikacje), oraz stronę internetową www.bagatela.pl i profile Teatru Bagatela w mediach społecznościowych.

Odświeżona wersja logotypu podstawowego może zastąpić dotychczas wykorzystywany logotyp Teatru Bagatela. Logotyp jubileuszowy może być wykorzystywany w szczególności do promowania wydarzeń związanych z Jubileuszem 100 - lecia Teatru.

Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku firmowym Teatru Bagatela. Projekt wersji jubileuszowej powinien zawierać także liczbę 100 lub frazę „100 lat”, „stulecie” etc.

Z autorem zwycięskiego projektu, czyli: odświeżonego logotypu i jego jubileuszowej wersji, zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu logotypu. Z tytułu zawarcia umowy, autor zwycięskiego projektu otrzyma wynagrodzenie w kwocie 3000 zł brutto.

Więcej informacji, regulamin: https://www.bagatela.pl/aktualnosc/zaprojektuj-nam-logotyp

Źródło: Teatr Bagatela

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
Liuendor, 06.06.2018

"Za projekt Organizator uważa zestaw/komplet dwóch propozycji składających się z: projektu odświeżonej wersji logo Teatru Bagatela i jego wariantu jubileuszowego."

Drobiazg, ale robiący niebagatelną różnicę.

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

Tylko głupek startuje w konkursie na logo instytucji takiej jak teatr licząc na kokosy finansowe. Jeśli komuś nie wystarczają względy prestiżowe, powinien omijać takie konkursy z daleka i nie wdawać się nawet w rozczytywanie regulaminów.  

avatar użytkownika
Liuendor, 09.06.2018

Dokładnie tak.
Głupi ludzie widzą jak fundacja promowania wartości narodowych i rodzinnych szasta milionami na lewo i prawo i myślą sobie, że przecież praca powinna być należycie wynagradzana, a prestiż jest dodatkiem do sytego żołądka i pełnego portfela pozwalającego na normalne życie.
A potem rodzą się jakieś durne oczekiwania o stawkach rynkowych, godziwych warunkach współpracy...


W dupach im się wszystkim poprzewracało.  

avatar użytkownika
redakcja, 09.06.2018

To może niech tacy ludzie idą po kasę do fundacji promowania wartości narodowych i rodzinnych?  

avatar użytkownika
Liuendor, 09.06.2018

Dokładnie tak.
W dupach im się poprzewracało. Zdradzieckim mordom wszelakim.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.06.2018

Tych zdradzieckich to w tej fundacji chyba nie przyjmują.  

avatar użytkownika
Liuendor, 10.06.2018

Dokładnie.
A dziecku, gdy zapyta o obiad, trzeba prestiżem napchać żołądek.
Nie od dziś przecież prestiż jest najkaloryczniejszym posiłkiem na świecie.
  

avatar użytkownika
redakcja, 10.06.2018

Są podobno tacy co jadą na wakacje oglądać pejzaże i zabytki, a są i tacy, co jadą żeby się nażreć i nachlać w ramach formuły "all inclusive".  

avatar użytkownika
Liuendor, 10.06.2018

Ci drudzy tylko w prestiżowych lokalizacjach.
W mniej prestiżowych płaci się za jedzenie.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.06.2018

Ci co jadą oglądać a nie żreć, za wałówkę zazwyczaj płacą bez gadania i nie narzekają. Ciekawe, nie?  

avatar użytkownika
Liuendor, 10.06.2018

Ale pewnie nie startują w konkursach, bo gdyby startowali, to nie mieliby z czego płacić.
  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Właśnie w takich konkursach dla teatrów startują głównie ci którzy jeżdżą aby podziwiać, a nie żeby żreć. Może to kwestia wymagań, standardów, systemu wartości? Wiesz - nie wszyscy muszą zjeść potrójny obiad na kolację, pochlać i porzygać w systemie all inclusive aby uznać dzień za udany.  

avatar użytkownika
Liuendor, 11.06.2018

Mówisz, że są ludzie, którzy pracują dla idei... projektują z potrzeby serca i nie biorą za to pieniędzy, bo PRESTIŻ?

Zrobiłeś mi dzień.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Są ludzie którzy żyją nie tylko dla pieniędzy i umieją rozróżnić między klientem, który potrzebuje logo aby zbijać na nim kasę, a tym który potrzebuje wsparcia dla działalności kreatywnej. Różnicowanie ceny za projekt logo w zależności od sposobu i zakresu jego użytkowania to normalna praktyka - nawet w wypadku czysto komercyjnych zleceń.  

avatar użytkownika
Liuendor, 11.06.2018

Aaaa...
czyli bilety do teatru mogą kosztować 100 PLN, bo musimy wspierać sztukę, a logo zamówione przez teatr może kosztować ułamek rynkowej ceny, bo... musimy wspierać sztukę.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Rodzi się podejrzenie graniczące z pewnością, że gdybyś musiał żyć z pensji finansowanej biletami za 100 zł, jęczałbyś jeszcze bardziej niż mając w perspektywie zarobienie 3000 zł za logo. Ale jeśli to aktor, a nie Ty inkasuje te 100 zł - znowu jęczysz że drogo.

Podobno niezłe ceny na all inclusive są w Bułgarii. Spróbuj - może choć raz będziesz z czegoś zadowolony?  

avatar użytkownika
Liuendor, 11.06.2018

Jeśli aktor będzie płacił za zamawiane usługi wg rynkowych stawek, to będzie miał prawo do żądania za bilety tyle, ile uzna za stosowne.
Ale jeśli teatr oferuje za logo 3000 PLN, to powinien zdać się na łaskę widzów i brać tyle za bilety, ile oni zechcą zapłacić.

A jeśli chcą taniej, to jak napisałeś, niech jadą do Bułgarii szukać projektantów.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Może doczekasz się wreszcie takich czasów, że znajdziesz jakiś teatr w którym będziesz mógł zażyć prawdziwej sztuki za "co łaska". Poznasz go po logo zaprojektowanym w Bułgarii. Podobno mają tam tanie loga oraz rakiję.  

avatar użytkownika
Liuendor, 11.06.2018

Być może.
Tymczasem popatrzę kto będzie brał udział w konkursie na logo za 3 tysie.
Zawsze warto wiedzieć kto żyje powietrzem i pracuje dla prestiżu.
  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Jak byś dobrze poszukał, to może znajdziesz teatr w Bułgarii dostępny bezpłatnie, w ramach all inclusive - razem z rakiją i kokletem.  

avatar użytkownika
Liuendor, 12.06.2018

Coś Ci nie wychodzi to ironizowanie.
Może wystartuj w konkursie i wygraj prestiż.

Dasz żonie pierwszego, żeby rachunki zapłaciła.
A z tego co zostanie może opłacisz serwer signs na kolejne lata.  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

I jeszcze na wyjazd do Bułgarii coś zostanie.  

avatar użytkownika
Liuendor, 12.06.2018

Na pewno. NIe od dziś wiadomo, że za prestiż można żyć rok z okładem w hotelu Mariott.  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

Jeżeli ktoś musi mieszkać w hotelu Marriott, to powinien trzymać się od teatrów z daleka. Od teatrów w ogóle - nie tylko od projektowania teatralnych logo. Jak wiadomo czas to pieniądz, a w teatrze za oglądanie nie płacą W czasie zmarnowanym w teatrze można by zarobić na Marriotta...  

avatar użytkownika
Liuendor, 12.06.2018

Ale jak to. To prestiżem współpracy z teatrem nie można zapłacić za dowolny towar czy usługę na świecie? Są ograniczenia w wymianie prestiżu na inne wartościowe dobra?

Więc na ch... komuś prestiż?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

Satysfakcja ze zrobienia dobrego logo dla teatru nie ogranicza się do kwestii prestiżowych, choć żadna z tych kwestii nie da się wymienić na kokleta. Nie da się ich wymienić na kokleta, to prawda - tak jak kokleta nie da się wymienić na prestiż.  

avatar użytkownika
Liuendor, 12.06.2018

Ale 1000 kotletów można zmienić w prestiż. Zwłaszcza gdy są smakowite.
A 1000 prestiży nie da Ci nawet jednego kotleta.
I dziatki umrą z głodu.
Bo tatko był ambitny i pracował dla chwały.  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

1000 kokletów? No no - z tego będzie prestiż, że ho ho! Dzieci będą dumne z tatusia. I żona też.  

avatar użytkownika
Liuendor, 12.06.2018

Lepszy dobry kotlet w garści niż prestiż na dachu.   

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

Garść? Na 1000 kokletów to trzeba mieć niezłe łapska...  

avatar użytkownika
Liuendor, 12.06.2018

No ba.
  

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
piątek 22.06.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone