logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp jubileuszowy Teatru Bagatela

   06.06.2018, przeczytano 2200 razy
ilustracjastrzałka
Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku.

Krakowski Teatr Bagatela ogłasza otwarty konkurs na odświeżenie logotypu Teatru Bagatela i zaprojektowanie jego wersji jubileuszowej z okazji 100-lecia działalności. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do studentów szkół artystycznych, grafików, projektantów oraz artystów plastyków. Termin nadsyłania prac drogą elektroniczną upływa 30 czerwca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-jubileuszowy-teatru-bagatela,36774,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się wspólnym logotypem firmującym wszystkie wydawnictwa Teatru Bagatela, w tym druki (plakaty, afisze, ulotki, programy i inne publikacje), oraz stronę internetową www.bagatela.pl i profile Teatru Bagatela w mediach społecznościowych.

Odświeżona wersja logotypu podstawowego może zastąpić dotychczas wykorzystywany logotyp Teatru Bagatela. Logotyp jubileuszowy może być wykorzystywany w szczególności do promowania wydarzeń związanych z Jubileuszem 100 - lecia Teatru.

Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku firmowym Teatru Bagatela. Projekt wersji jubileuszowej powinien zawierać także liczbę 100 lub frazę „100 lat”, „stulecie” etc.

Z autorem zwycięskiego projektu, czyli: odświeżonego logotypu i jego jubileuszowej wersji, zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu logotypu. Z tytułu zawarcia umowy, autor zwycięskiego projektu otrzyma wynagrodzenie w kwocie 3000 zł brutto.

Więcej informacji, regulamin: https://www.bagatela.pl/aktualnosc/zaprojektuj-nam-logotyp

Źródło: Teatr Bagatela

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764