logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp jubileuszowy Teatru Bagatela

   06.06.2018, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka
Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku.

Krakowski Teatr Bagatela ogłasza otwarty konkurs na odświeżenie logotypu Teatru Bagatela i zaprojektowanie jego wersji jubileuszowej z okazji 100-lecia działalności. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do studentów szkół artystycznych, grafików, projektantów oraz artystów plastyków. Termin nadsyłania prac drogą elektroniczną upływa 30 czerwca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-jubileuszowy-teatru-bagatela,36774,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się wspólnym logotypem firmującym wszystkie wydawnictwa Teatru Bagatela, w tym druki (plakaty, afisze, ulotki, programy i inne publikacje), oraz stronę internetową www.bagatela.pl i profile Teatru Bagatela w mediach społecznościowych.

Odświeżona wersja logotypu podstawowego może zastąpić dotychczas wykorzystywany logotyp Teatru Bagatela. Logotyp jubileuszowy może być wykorzystywany w szczególności do promowania wydarzeń związanych z Jubileuszem 100 - lecia Teatru.

Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku firmowym Teatru Bagatela. Projekt wersji jubileuszowej powinien zawierać także liczbę 100 lub frazę „100 lat”, „stulecie” etc.

Z autorem zwycięskiego projektu, czyli: odświeżonego logotypu i jego jubileuszowej wersji, zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu logotypu. Z tytułu zawarcia umowy, autor zwycięskiego projektu otrzyma wynagrodzenie w kwocie 3000 zł brutto.

Więcej informacji, regulamin: https://www.bagatela.pl/aktualnosc/zaprojektuj-nam-logotyp

Źródło: Teatr Bagatela

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

"Za projekt Organizator uważa zestaw/komplet dwóch propozycji składających się z: projektu odświeżonej wersji logo Teatru Bagatela i jego wariantu jubileuszowego."

Drobiazg, ale robiący niebagatelną różnicę.

avatar użytkownika
,

Tylko głupek startuje w konkursie na logo instytucji takiej jak teatr licząc na kokosy finansowe. Jeśli komuś nie wystarczają względy prestiżowe, powinien omijać takie konkursy z daleka i nie wdawać się nawet w rozczytywanie regulaminów.  

,

Dokładnie tak.
Głupi ludzie widzą jak fundacja promowania wartości narodowych i rodzinnych szasta milionami na lewo i prawo i myślą sobie, że przecież praca powinna być należycie wynagradzana, a prestiż jest dodatkiem do sytego żołądka i pełnego portfela pozwalającego na normalne życie.
A potem rodzą się jakieś durne oczekiwania o stawkach rynkowych, godziwych warunkach współpracy...


W dupach im się wszystkim poprzewracało.
  

avatar użytkownika
,

To może niech tacy ludzie idą po kasę do fundacji promowania wartości narodowych i rodzinnych?  

,

Dokładnie tak.
W dupach im się poprzewracało. Zdradzieckim mordom wszelakim.
  

avatar użytkownika
,

Tych zdradzieckich to w tej fundacji chyba nie przyjmują.  

,

Dokładnie.
A dziecku, gdy zapyta o obiad, trzeba prestiżem napchać żołądek.
Nie od dziś przecież prestiż jest najkaloryczniejszym posiłkiem na świecie.
  

avatar użytkownika
,

Są podobno tacy co jadą na wakacje oglądać pejzaże i zabytki, a są i tacy, co jadą żeby się nażreć i nachlać w ramach formuły "all inclusive".  

,

Ci drudzy tylko w prestiżowych lokalizacjach.
W mniej prestiżowych płaci się za jedzenie.
  

avatar użytkownika
,

Ci co jadą oglądać a nie żreć, za wałówkę zazwyczaj płacą bez gadania i nie narzekają. Ciekawe, nie?  

,

Ale pewnie nie startują w konkursach, bo gdyby startowali, to nie mieliby z czego płacić.
  

avatar użytkownika
,

Właśnie w takich konkursach dla teatrów startują głównie ci którzy jeżdżą aby podziwiać, a nie żeby żreć. Może to kwestia wymagań, standardów, systemu wartości? Wiesz - nie wszyscy muszą zjeść potrójny obiad na kolację, pochlać i porzygać w systemie all inclusive aby uznać dzień za udany.  

,

Mówisz, że są ludzie, którzy pracują dla idei... projektują z potrzeby serca i nie biorą za to pieniędzy, bo PRESTIŻ?

Zrobiłeś mi dzień.
  

avatar użytkownika
,

Są ludzie którzy żyją nie tylko dla pieniędzy i umieją rozróżnić między klientem, który potrzebuje logo aby zbijać na nim kasę, a tym który potrzebuje wsparcia dla działalności kreatywnej. Różnicowanie ceny za projekt logo w zależności od sposobu i zakresu jego użytkowania to normalna praktyka - nawet w wypadku czysto komercyjnych zleceń.  

,

Aaaa...
czyli bilety do teatru mogą kosztować 100 PLN, bo musimy wspierać sztukę, a logo zamówione przez teatr może kosztować ułamek rynkowej ceny, bo... musimy wspierać sztukę.
  

avatar użytkownika
,

Rodzi się podejrzenie graniczące z pewnością, że gdybyś musiał żyć z pensji finansowanej biletami za 100 zł, jęczałbyś jeszcze bardziej niż mając w perspektywie zarobienie 3000 zł za logo. Ale jeśli to aktor, a nie Ty inkasuje te 100 zł - znowu jęczysz że drogo.

Podobno niezłe ceny na all inclusive są w Bułgarii. Spróbuj - może choć raz będziesz z czegoś zadowolony?
  

,

Jeśli aktor będzie płacił za zamawiane usługi wg rynkowych stawek, to będzie miał prawo do żądania za bilety tyle, ile uzna za stosowne.
Ale jeśli teatr oferuje za logo 3000 PLN, to powinien zdać się na łaskę widzów i brać tyle za bilety, ile oni zechcą zapłacić.

A jeśli chcą taniej, to jak napisałeś, niech jadą do Bułgarii szukać projektantów.
  

avatar użytkownika
,

Może doczekasz się wreszcie takich czasów, że znajdziesz jakiś teatr w którym będziesz mógł zażyć prawdziwej sztuki za "co łaska". Poznasz go po logo zaprojektowanym w Bułgarii. Podobno mają tam tanie loga oraz rakiję.  

,

Być może.
Tymczasem popatrzę kto będzie brał udział w konkursie na logo za 3 tysie.
Zawsze warto wiedzieć kto żyje powietrzem i pracuje dla prestiżu.
  

avatar użytkownika
,

Jak byś dobrze poszukał, to może znajdziesz teatr w Bułgarii dostępny bezpłatnie, w ramach all inclusive - razem z rakiją i kokletem.  

,

Coś Ci nie wychodzi to ironizowanie.
Może wystartuj w konkursie i wygraj prestiż.

Dasz żonie pierwszego, żeby rachunki zapłaciła.
A z tego co zostanie może opłacisz serwer signs na kolejne lata.
  

avatar użytkownika
,

I jeszcze na wyjazd do Bułgarii coś zostanie.  

,

Na pewno. NIe od dziś wiadomo, że za prestiż można żyć rok z okładem w hotelu Mariott.  

avatar użytkownika
,

Jeżeli ktoś musi mieszkać w hotelu Marriott, to powinien trzymać się od teatrów z daleka. Od teatrów w ogóle - nie tylko od projektowania teatralnych logo. Jak wiadomo czas to pieniądz, a w teatrze za oglądanie nie płacą W czasie zmarnowanym w teatrze można by zarobić na Marriotta...  

,

Ale jak to. To prestiżem współpracy z teatrem nie można zapłacić za dowolny towar czy usługę na świecie? Są ograniczenia w wymianie prestiżu na inne wartościowe dobra?

Więc na ch... komuś prestiż?
  

avatar użytkownika
,

Satysfakcja ze zrobienia dobrego logo dla teatru nie ogranicza się do kwestii prestiżowych, choć żadna z tych kwestii nie da się wymienić na kokleta. Nie da się ich wymienić na kokleta, to prawda - tak jak kokleta nie da się wymienić na prestiż.  

,

Ale 1000 kotletów można zmienić w prestiż. Zwłaszcza gdy są smakowite.
A 1000 prestiży nie da Ci nawet jednego kotleta.
I dziatki umrą z głodu.
Bo tatko był ambitny i pracował dla chwały.
  

avatar użytkownika
,

1000 kokletów? No no - z tego będzie prestiż, że ho ho! Dzieci będą dumne z tatusia. I żona też.  

,

Lepszy dobry kotlet w garści niż prestiż na dachu.   

avatar użytkownika
,

Garść? Na 1000 kokletów to trzeba mieć niezłe łapska...  

,

No ba.
  

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764