logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logotyp jubileuszowy Teatru Bagatela

redakcja   06.06.2018, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka
Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku.

Krakowski Teatr Bagatela ogłasza otwarty konkurs na odświeżenie logotypu Teatru Bagatela i zaprojektowanie jego wersji jubileuszowej z okazji 100-lecia działalności. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do studentów szkół artystycznych, grafików, projektantów oraz artystów plastyków. Termin nadsyłania prac drogą elektroniczną upływa 30 czerwca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-jubileuszowy-teatru-bagatela,36774,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się wspólnym logotypem firmującym wszystkie wydawnictwa Teatru Bagatela, w tym druki (plakaty, afisze, ulotki, programy i inne publikacje), oraz stronę internetową www.bagatela.pl i profile Teatru Bagatela w mediach społecznościowych.

Odświeżona wersja logotypu podstawowego może zastąpić dotychczas wykorzystywany logotyp Teatru Bagatela. Logotyp jubileuszowy może być wykorzystywany w szczególności do promowania wydarzeń związanych z Jubileuszem 100 - lecia Teatru.

Projekt odświeżonego logotypu powinien bazować na dotychczasowym znaku firmowym Teatru Bagatela. Projekt wersji jubileuszowej powinien zawierać także liczbę 100 lub frazę „100 lat”, „stulecie” etc.

Z autorem zwycięskiego projektu, czyli: odświeżonego logotypu i jego jubileuszowej wersji, zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu logotypu. Z tytułu zawarcia umowy, autor zwycięskiego projektu otrzyma wynagrodzenie w kwocie 3000 zł brutto.

Więcej informacji, regulamin: https://www.bagatela.pl/aktualnosc/zaprojektuj-nam-logotyp

Źródło: Teatr Bagatela

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
Liuendor, 06.06.2018

"Za projekt Organizator uważa zestaw/komplet dwóch propozycji składających się z: projektu odświeżonej wersji logo Teatru Bagatela i jego wariantu jubileuszowego."

Drobiazg, ale robiący niebagatelną różnicę.

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

Tylko głupek startuje w konkursie na logo instytucji takiej jak teatr licząc na kokosy finansowe. Jeśli komuś nie wystarczają względy prestiżowe, powinien omijać takie konkursy z daleka i nie wdawać się nawet w rozczytywanie regulaminów.  

Liuendor, 09.06.2018

Dokładnie tak.
Głupi ludzie widzą jak fundacja promowania wartości narodowych i rodzinnych szasta milionami na lewo i prawo i myślą sobie, że przecież praca powinna być należycie wynagradzana, a prestiż jest dodatkiem do sytego żołądka i pełnego portfela pozwalającego na normalne życie.
A potem rodzą się jakieś durne oczekiwania o stawkach rynkowych, godziwych warunkach współpracy...


W dupach im się wszystkim poprzewracało.  

avatar użytkownika
redakcja, 09.06.2018

To może niech tacy ludzie idą po kasę do fundacji promowania wartości narodowych i rodzinnych?  

Liuendor, 09.06.2018

Dokładnie tak.
W dupach im się poprzewracało. Zdradzieckim mordom wszelakim.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.06.2018

Tych zdradzieckich to w tej fundacji chyba nie przyjmują.  

Liuendor, 10.06.2018

Dokładnie.
A dziecku, gdy zapyta o obiad, trzeba prestiżem napchać żołądek.
Nie od dziś przecież prestiż jest najkaloryczniejszym posiłkiem na świecie.
  

avatar użytkownika
redakcja, 10.06.2018

Są podobno tacy co jadą na wakacje oglądać pejzaże i zabytki, a są i tacy, co jadą żeby się nażreć i nachlać w ramach formuły "all inclusive".  

Liuendor, 10.06.2018

Ci drudzy tylko w prestiżowych lokalizacjach.
W mniej prestiżowych płaci się za jedzenie.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.06.2018

Ci co jadą oglądać a nie żreć, za wałówkę zazwyczaj płacą bez gadania i nie narzekają. Ciekawe, nie?  

Liuendor, 10.06.2018

Ale pewnie nie startują w konkursach, bo gdyby startowali, to nie mieliby z czego płacić.
  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Właśnie w takich konkursach dla teatrów startują głównie ci którzy jeżdżą aby podziwiać, a nie żeby żreć. Może to kwestia wymagań, standardów, systemu wartości? Wiesz - nie wszyscy muszą zjeść potrójny obiad na kolację, pochlać i porzygać w systemie all inclusive aby uznać dzień za udany.  

Liuendor, 11.06.2018

Mówisz, że są ludzie, którzy pracują dla idei... projektują z potrzeby serca i nie biorą za to pieniędzy, bo PRESTIŻ?

Zrobiłeś mi dzień.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Są ludzie którzy żyją nie tylko dla pieniędzy i umieją rozróżnić między klientem, który potrzebuje logo aby zbijać na nim kasę, a tym który potrzebuje wsparcia dla działalności kreatywnej. Różnicowanie ceny za projekt logo w zależności od sposobu i zakresu jego użytkowania to normalna praktyka - nawet w wypadku czysto komercyjnych zleceń.  

Liuendor, 11.06.2018

Aaaa...
czyli bilety do teatru mogą kosztować 100 PLN, bo musimy wspierać sztukę, a logo zamówione przez teatr może kosztować ułamek rynkowej ceny, bo... musimy wspierać sztukę.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Rodzi się podejrzenie graniczące z pewnością, że gdybyś musiał żyć z pensji finansowanej biletami za 100 zł, jęczałbyś jeszcze bardziej niż mając w perspektywie zarobienie 3000 zł za logo. Ale jeśli to aktor, a nie Ty inkasuje te 100 zł - znowu jęczysz że drogo.

Podobno niezłe ceny na all inclusive są w Bułgarii. Spróbuj - może choć raz będziesz z czegoś zadowolony?  

Liuendor, 11.06.2018

Jeśli aktor będzie płacił za zamawiane usługi wg rynkowych stawek, to będzie miał prawo do żądania za bilety tyle, ile uzna za stosowne.
Ale jeśli teatr oferuje za logo 3000 PLN, to powinien zdać się na łaskę widzów i brać tyle za bilety, ile oni zechcą zapłacić.

A jeśli chcą taniej, to jak napisałeś, niech jadą do Bułgarii szukać projektantów.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Może doczekasz się wreszcie takich czasów, że znajdziesz jakiś teatr w którym będziesz mógł zażyć prawdziwej sztuki za "co łaska". Poznasz go po logo zaprojektowanym w Bułgarii. Podobno mają tam tanie loga oraz rakiję.  

Liuendor, 11.06.2018

Być może.
Tymczasem popatrzę kto będzie brał udział w konkursie na logo za 3 tysie.
Zawsze warto wiedzieć kto żyje powietrzem i pracuje dla prestiżu.
  

avatar użytkownika
redakcja, 11.06.2018

Jak byś dobrze poszukał, to może znajdziesz teatr w Bułgarii dostępny bezpłatnie, w ramach all inclusive - razem z rakiją i kokletem.  

Liuendor, 12.06.2018

Coś Ci nie wychodzi to ironizowanie.
Może wystartuj w konkursie i wygraj prestiż.

Dasz żonie pierwszego, żeby rachunki zapłaciła.
A z tego co zostanie może opłacisz serwer signs na kolejne lata.  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

I jeszcze na wyjazd do Bułgarii coś zostanie.  

Liuendor, 12.06.2018

Na pewno. NIe od dziś wiadomo, że za prestiż można żyć rok z okładem w hotelu Mariott.  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

Jeżeli ktoś musi mieszkać w hotelu Marriott, to powinien trzymać się od teatrów z daleka. Od teatrów w ogóle - nie tylko od projektowania teatralnych logo. Jak wiadomo czas to pieniądz, a w teatrze za oglądanie nie płacą W czasie zmarnowanym w teatrze można by zarobić na Marriotta...  

Liuendor, 12.06.2018

Ale jak to. To prestiżem współpracy z teatrem nie można zapłacić za dowolny towar czy usługę na świecie? Są ograniczenia w wymianie prestiżu na inne wartościowe dobra?

Więc na ch... komuś prestiż?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

Satysfakcja ze zrobienia dobrego logo dla teatru nie ogranicza się do kwestii prestiżowych, choć żadna z tych kwestii nie da się wymienić na kokleta. Nie da się ich wymienić na kokleta, to prawda - tak jak kokleta nie da się wymienić na prestiż.  

Liuendor, 12.06.2018

Ale 1000 kotletów można zmienić w prestiż. Zwłaszcza gdy są smakowite.
A 1000 prestiży nie da Ci nawet jednego kotleta.
I dziatki umrą z głodu.
Bo tatko był ambitny i pracował dla chwały.  

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

1000 kokletów? No no - z tego będzie prestiż, że ho ho! Dzieci będą dumne z tatusia. I żona też.  

Liuendor, 12.06.2018

Lepszy dobry kotlet w garści niż prestiż na dachu.   

avatar użytkownika
redakcja, 12.06.2018

Garść? Na 1000 kokletów to trzeba mieć niezłe łapska...  

Liuendor, 12.06.2018

No ba.
  

Najnowsze w tym dziale:

Konkurs 3D – Dziedzictwo dla dizajnu
Międzynarodowe Centrum Kultury zaprasza do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie organizowanym w ramach Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego 2018. Założeniem konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego przedmiotu użytkowego z wykorzystaniem twórczo przetworzonego i zinterpretowanego obiektu dziedzictwa kulturowego dostępnego w...
Po co wolność? Konkurs graficzny
Już po raz czwarty rusza konkurs graficzny na najciekawszą interpretację artystyczną hasła WOLNOŚĆ. Wrocławskie Centrum Kultury Agora poszukuje prac odważnych i nieszablonowych, nowoczesnego i świeżego odczytania  pojęć takich jak: patriotyzm, niepodległość, ojczyzna, demokracja.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards
Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki –...
Art Mural Challenge: Konkurs dla fanów street art’u
Łódź to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury, sztuki i ulicznego street art’u. Szczególnie Ci ostatni będą mieli możliwość zaprezentować swoje kreatywne pomysły i koncepcje, próbując swoich sił w Art Mural Challenge – konkursie na najlepszy mural, którego ambasadorem jest Krzysztof Jankowski Jankes. Akcja nadsyłania prac potrwa od 2 do 31 sierpnia. Najbardziej...
Konkurs: 4 logotypy wspierające społeczeństwo obywatelskie
Narodowy Instytut Wolności zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie znaków graficznych programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Konkurs obejmuje sporządzenie zestawu czterech projektów znaków graficznych (logotypów) programów zarządzanych przez NIW-CRSO w wersji polsko- i anglojęzycznej.
 
czwartek 16.08.2018, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone