logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

   21.11.2022, przeczytano 1040 razy
ilustracjastrzałka

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. ogłasza konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do dnia 16 grudnia, do godz.: 13:00 w siedzibie Organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-serwisu-transakcyjnego-pks.pl,398049,artykul.html

PKS, czyli Państwowa Komunikacja Samochodowa, to powstałe w 1945 roku podmiot usługowy zajmujący się transportem publicznym. Do lat 90. był jedynym państwowym przewoźnikiem o zasięgu ogólnokrajowym. Już wtedy zarówno autobusy jak i przystanki były oznaczone charakterystycznym – opartym na motywie kierownicy – emblematem PKS. Do niego nawiązuje również obecny logotyp serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych – PKS.pl, którego właścicielem jest Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. (MDA S.A.).

W obliczu zmian zachodzących nie tylko w obszarze transportu pasażerskiego, ale również preferencji i oczekiwań konsumentów, postanowiono odświeżyć dotychczasowy znak graficzny serwisu. Nowa kreacja ma obrazować nie tylko wielki przeskok komunikacyjny, jaki miał miejsce na przestrzeni tych kilkudziesięciu lat – od czasów niebieskich autobusów jeżdżących w służbie społeczeństwa, po nowoczesne autokary, wożące pasażerów po całej Europie - ale i rozwój Spółki MDA S.A., podkreślając jej otwartość na podążanie za najnowszymi trendami. Rebranding zbiegnie się również w czasie z pracami nad obecnym systemem transakcyjnym, zmierzającymi do jego unowocześnienia oraz rozszerzenia dotychczasowych funkcjonalności.

- Nie chcemy się odcinać od przeszłości, wręcz przeciwnie - mamy świadomość historii oraz tradycji, jaka wiąże się z istnieniem PKS-ów – mówi dr Witold Słomka, Prezes Zarządu Spółki MDA S.A. - Jednocześnie chcemy jednak iść z duchem czasu, stąd nasza decyzja o potrzebie odświeżenia obecnego brandingu – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna posłuży do promocji serwisu we wszystkich wydawnictwach Spółki, na platformie serwisu sprzedażowego online, pozostałych stronach internetowych Spółki, jak również w mediach społecznościowych.

Prace można składać do dnia 9 grudnia do godz.: 13.00 br. w siedzibie Spółki MDA S.A. (ul. Mosiężnicza 3, 31-547 Kraków, sekretariat, II p.). Zwycięzcę konkursu, który otrzyma nagrodę w wysokości 8 000,00 zł brutto, poznamy do końca grudnia.

- Zwycięski projekt zostanie wytypowany przez specjalnie do tego celu powołaną komisję konkursową, do udziału w której zaprosiliśmy ekspertów wielu branż m.in.: wzornictwa, grafiki i projektowania czy też identyfikacji wizualnej, którzy pomogą nam wybrać zwycięski projekt – mówi dr Witold Słomka, Prezes MDA S.A. Już teraz jesteśmy bardzo ciekawi prac jakie napłyną. - Liczymy na pomysłowość uczestników oraz ich śmiałe podejście do kreacji logotypu, który posłuży do nowej identyfikacji naszego serwisu PKS.pl – podsumowuje.

  • Szczegółowe informacje na temat konkursu wraz z regulaminem oraz formularzem zgłoszeniowym znajdują się TUTAJ.

Źródło: Małopolskie Dworce Autobusowe S.A (MDA S.A.)

www.mda.malopolska.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764