logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

   21.11.2022, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. ogłasza konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do dnia 16 grudnia, do godz.: 13:00 w siedzibie Organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-serwisu-transakcyjnego-pks.pl,398049,artykul.html

PKS, czyli Państwowa Komunikacja Samochodowa, to powstałe w 1945 roku podmiot usługowy zajmujący się transportem publicznym. Do lat 90. był jedynym państwowym przewoźnikiem o zasięgu ogólnokrajowym. Już wtedy zarówno autobusy jak i przystanki były oznaczone charakterystycznym – opartym na motywie kierownicy – emblematem PKS. Do niego nawiązuje również obecny logotyp serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych – PKS.pl, którego właścicielem jest Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. (MDA S.A.).

W obliczu zmian zachodzących nie tylko w obszarze transportu pasażerskiego, ale również preferencji i oczekiwań konsumentów, postanowiono odświeżyć dotychczasowy znak graficzny serwisu. Nowa kreacja ma obrazować nie tylko wielki przeskok komunikacyjny, jaki miał miejsce na przestrzeni tych kilkudziesięciu lat – od czasów niebieskich autobusów jeżdżących w służbie społeczeństwa, po nowoczesne autokary, wożące pasażerów po całej Europie - ale i rozwój Spółki MDA S.A., podkreślając jej otwartość na podążanie za najnowszymi trendami. Rebranding zbiegnie się również w czasie z pracami nad obecnym systemem transakcyjnym, zmierzającymi do jego unowocześnienia oraz rozszerzenia dotychczasowych funkcjonalności.

- Nie chcemy się odcinać od przeszłości, wręcz przeciwnie - mamy świadomość historii oraz tradycji, jaka wiąże się z istnieniem PKS-ów – mówi dr Witold Słomka, Prezes Zarządu Spółki MDA S.A. - Jednocześnie chcemy jednak iść z duchem czasu, stąd nasza decyzja o potrzebie odświeżenia obecnego brandingu – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna posłuży do promocji serwisu we wszystkich wydawnictwach Spółki, na platformie serwisu sprzedażowego online, pozostałych stronach internetowych Spółki, jak również w mediach społecznościowych.

Prace można składać do dnia 9 grudnia do godz.: 13.00 br. w siedzibie Spółki MDA S.A. (ul. Mosiężnicza 3, 31-547 Kraków, sekretariat, II p.). Zwycięzcę konkursu, który otrzyma nagrodę w wysokości 8 000,00 zł brutto, poznamy do końca grudnia.

- Zwycięski projekt zostanie wytypowany przez specjalnie do tego celu powołaną komisję konkursową, do udziału w której zaprosiliśmy ekspertów wielu branż m.in.: wzornictwa, grafiki i projektowania czy też identyfikacji wizualnej, którzy pomogą nam wybrać zwycięski projekt – mówi dr Witold Słomka, Prezes MDA S.A. Już teraz jesteśmy bardzo ciekawi prac jakie napłyną. - Liczymy na pomysłowość uczestników oraz ich śmiałe podejście do kreacji logotypu, który posłuży do nowej identyfikacji naszego serwisu PKS.pl – podsumowuje.

  • Szczegółowe informacje na temat konkursu wraz z regulaminem oraz formularzem zgłoszeniowym znajdują się TUTAJ.

Źródło: Małopolskie Dworce Autobusowe S.A (MDA S.A.)

www.mda.malopolska.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy w jury Sabre EMEA Awards
Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022
Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia...
Effie dla Credit Agricole za kampanię konta z kartą z ekotworzywa
Kampania promująca Konto dla Ciebie wraz z pierwszą na polskim rynku kartą z ekotworzywa, została nagrodzona brązową statuetką w konkursie marketingowym Effie, który wyróżnia najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W konkursie wzięło udział 289 różnych akcji z rynku.
Saint-Gobain Glass Polska, wiodący producent szkła budowlanego, zaprasza wszystkich architektów, projektantów i studentów, którzy w swoich realizacjach wykorzystują produkty marki, do udziału w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace (projekty koncepcyjne lub zrealizowane) w czterech kategoriach do 31 marca 2023 r. poprzez dedykowaną...
Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764