logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej

   17.05.2019, przeczytano 314 razy
ilustracjastrzałka
Aktualne logo Politechniki Krakowskiej

W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia odzwierciedlającego również fakt że Politechnika jest uczelnią odnoszącą sukcesy w dziedzinie nowoczesnych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotypy-wydzialow-politechniki-krakowskiej,382505,artykul.html

Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektów jednorodnych stylistycznie znaków graficznych - logo, mających stać się oficjalnymi elementami identyfikacji wizualnej wydziałów Politechniki Krakowskiej. Materiałem pomocnym w opracowaniu projektu może być dotychczasowa Księga Identyfikacji Wizualnej Politechniki Krakowskiej (https://www.pk.edu.pl/images/PK18/promocja/ksiega_identyfikacji.pdf).

Wybrane logo będą służyć celom identyfikacyjnym, reprezentacyjnym, informacyjnym, korespondencyjnym. Zastosowanie projektu powinno umożliwiać różnorodne wykorzystanie: na plakatach i papierze firmowym, w wydawnictwach, materiałach promocyjnych, w materiałach elektronicznych, prezentacjach, grafice internetowej, w różnych formatach i rozmiarach. Charakter logo powinien łączyć dobrze rozumiany tradycyjny charakter uczelni wyższej z jej nowoczesnymi aspiracjami i innowacyjnością. Znaki powinny być zrozumiałe zarówno dla Polaków jak i obcokrajowców.

Konkurs ma charakter otwarty, jednoetapowy, ogólnopolski, skierowany jest do osób fizycznych i podmiotów prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym: grafików, projektantów, artystów plastyków, architektów. 

Konkurs obejmuje propozycje logo 8 wydziałów Politechniki Krakowskiej, które będą działać od 1 października 2019 czyli:

  • Wydziału Architektury (wiodąca dyscyplina naukowa: architektura i urbanistyka)
  • Wydziału Informatyki i Telekomunikacji (wiodąca dyscyplina naukowa: informatyka techniczna i telekomunikacja),
  • Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej (wiodąca dyscyplina naukowa: automatyka, elektronika i elektrotechnika),
  • Wydziału Inżynierii Lądowej (wiodąca dyscyplina naukowa: inżynieria lądowa i transport),
  • Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki (wiodąca dyscyplina naukowa: inżynieria materiałowa
  • Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki (wiodąca dyscyplina naukowa: Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka),
  • Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej (wiodąca dyscyplina naukowa: inżynieria chemiczna)
  • Wydziału Mechanicznego (wiodąca dyscyplina naukowa: inżynieria mechaniczna)

Oceny prac konkursowych dokona Jury Konkursu w składzie:

  • prof. dr hab. inż. Jan Kazior – Rektor PK
  • prof. dr hab. Stanisław Tabisz – Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
  • prof. dr hab. inż. arch. Andrzej Białkiewicz – Prorektor PK
  • prof. dr hab. inż. arch. Jacek Gyurkovich – Dziekan Wydziału Architektury
  • dr hab. Andrzej Woszczyna, prof. PK – Dziekan Wydziału Fizyki, Matematyki i Informatyki
  • prof. dr hab. inż. Adam Jagiełło – Dziekan Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej
  • dr hab. inż. Andrzej Szarata, prof. PK – Dziekan Wydziału Inżynierii Lądowej
  • dr hab. inż. Stanisław M. Rybicki, prof. PK – Dziekan Wydziału Inżynierii Środowiska
  • prof. dr hab. inż. Dariusz Bogdał – Dziekan Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej

Terminarz Konkursu

  1. Ogłoszenie Konkursu: 11 kwietnia 2019
  2. Ostateczny termin składania prac: 28 maja 2019
  3. Obrady Jury Konkursu: 5 czerwca 2019
  4. Ogłoszenie wyników: 7 czerwca 2019

Nagrody

1. Jury Konkursu przyzna trzy nagrody w wysokości:

  • I miejsce 10 000,00 złotych brutto,
  • II miejsce 6 000,00 złotych brutto,
  • III miejsce 3 000,00 złotych brutto

Organizator zastrzega sobie możliwość nie przyznania pierwszej nagrody lub innego podziału środków przeznaczonych na nagrody w przypadku niezadawalającego poziomu zaprezentowanych prac. Zwycięzca Konkursu może zostać zaproszony przez Organizatora do dalszej współpracy przy kreowaniu pełnej identyfikacji graficznej znaku na podstawie odrębnej umowy.

Więcej informacji, regulamin: https://www.pk.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2894&Itemid=1182&lang=pl

Źródło: Politechnika Krakowska

www.pk.edu.p

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764