logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na mural promujący Festiwal Kultury Utraconej

   06.01.2024, przeczytano 1555 razy
ilustracja
Muzeum Sztuki w Łodzi, Sala Neoplastyczna wg projektu Władysława Strzemińskiego fot. P. Tomczyk

Muzeum II Wojny Światowej zaprasza do udziału w otwartym konkursie na projekt Muralu Artystycznego promującego Festiwal Kultury Utraconej. Mural swoją treścią ma nawiązywać do fenomenu kultury i sztuki międzywojennej, wielkich osiągnięć polskich artystów, również na arenie międzynarodowej. Ideą przewodnią ma być pokazanie strat, jakie polska kultura poniosła w latach 1939 - 1945 – zarówno w sferze duchowej, jak i materialnej. Mural namalowany zostanie na szczytowej ścianie budynku przy al. Grunwaldzkiej 127 w Gdańsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-mural-promujacy-festiwal-kultury-utraconej,402646,artykul.html

Projekt powinien odznaczać się wysoką wartością artystyczną i zawierać logo Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku oraz logo Festiwalu Kultury Utraconej określone w załączniku nr 2 do Regulaminu. Zabrania się umieszczania treści obraźliwych, nieprawdziwych, niezgodnych z powszechnie obowiązującym prawem w Polsce oraz wiedzą historyczną, propagującym przemoc, nagannych moralnie lub naruszających powszechnie uznane dobre obyczaje. 

Proponowane są dwa tematy działań artystycznych:
a) wizerunki wybitnych polskich artystów z okresu międzywojennego (1918-1939),
b) obiekty kultury i dzieła sztuki. 

Uczestnikiem mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

Prace konkursowe z dokładnie i czytelnie wypełnioną Kartą zgłoszenia należy dostarczyć listownie, kurierem lub osobiście w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.01.2024 r. na adres: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej www.muzeum1939.pl do dnia 29 lutego 2024 r. do godz. 23.59.

W Konkursie przewiduje się Nagrodę Główną w kwocie 10.000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto). Dodatkowo przewiduje się możliwość przyznania nie więcej niż trzech wyróżnień pieniężnych w kwocie po 1.000 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych brutto).

Źródło: Muzeum II Wojny Światowej

muzeum1939.pl

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 4.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764