logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na mural w Piasecznie

   21.08.2019, przeczytano 701 razy
ilustracjastrzałka

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno zaprasza do udziału konkursie na projekt muralu. Do wygrania jest 10 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-mural-w-piasecznie,383663,artykul.html

Celem konkursu na projekt muralu jest wyłonienie najlepszego projektu muralu, czyli wielkoformatowego malowidła ściennego, które zostanie zrealizowane na ścianie korytarza Centrum Edukacyjno-Multimedialnego w Piasecznie.

Tematyka muralu ma być inspirowana historią i kulturą Piaseczna. Wielkoformatowy obraz wykonany powinien być na bazie farb akrylowych lub innych profesjonalnych farb (np. sprayów).

Konkurs na projekt muralu ma charakter otwarty. Uczestnik konkursu na projekt muralu zobowiązany jest do przedłożenia wraz z pracą konkursową portfolio. Wykonanie projektu przez uczestnika jest obowiązkowe.

Laureat konkursu na projekt muralu otrzymuje nagrodę za projekt w wysokości 10 000,00 zł brutto. Wynik konkursu na projekt muralu zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie internetowej organizatora http://www.biblioteka-piaseczno.pl oraz fundatora https://piaseczno.eu

Nagroda stanowi wynagrodzenie za projekt muralu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do muralu na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Piaseczno.

Harmonogram konkursu na projekt muralu

  1. 1. Termin nadsyłania zgłoszeń: 30.09.2019 r. do godz. 15:00.
  2. 2. Ogłoszenie wyników: 15.10.2019 r.

Więcej informacji, regulamin: http://www.biblioteka-piaseczno.pl/wordpress/konkurs-na-mural/

Źródło: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764