logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35

   14.04.2024, przeczytano 1201 razy
ilustracja

W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nazwe-dla-polskich-mysliwcow-f-35,403833,artykul.html

Aby wziąć udział w konkursie należy w terminie od 12.04.2024 r. do 18.04.2024 r. pod postem zamieszczonym na oficjalnym profilu Sztabu Generalnego Wojska Polskiego wpisać własną propozycję nazwy dla myśliwca F-35.

Spośród pełnoletnich uczestników konkursu spełniających wymogi zapisane w regulaminie komisja wybierze w pierwszym etapie pięciu laureatów, którzy będą autorami najciekawszych nazw dla myśliwców F-35. Posiedzenie komisji konkursowej ma się odbyć 19 kwietnia 2024 r. Spośród 5 nazw poprzez głosowanie pod postem opublikowanym na Facebook-u i portalu X, obserwujący profil Sztabu Generalnego Wojska Polskiego wybiorą zwycięską nazwę.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 29 kwietnia 2024 r. na stronie internetowej SGWP https://www.wojsko-polskie.pl/sgwp/ oraz na profilu SGWP w mediach społecznościowych. Zwycięzca zostanie zaproszony przez Sztab Generalny Wojska Polskiego na prezentację pierwszego Polskiego myśliwca F-35. Szczegóły konkursu oraz regulamin można znaleźć na stronie internetowej: https://www.wojsko-polskie.pl/sgwp/.

Źródło: Sztab Generalny Wojska Polskiego

Dodatkowe informacje:

31 stycznia 2020 r. w Dęblinie szef MON podpisał umowę na zakup 32 wielozadaniowych samolotów piątej generacji F-35 dla Sił Powietrznych. Przedmiotem umowy jest dostawa samolotów wraz z pakietem logistycznym i szkoleniowym. W skład pakietu logistycznego wchodzi zapas części zamiennych i eksploatacyjnych, informatyczny system zarządzania eksploatacją oraz sprzęt na potrzeby obsługi naziemnej. W ramach umowy zapewnione zostanie pełne wsparcie logistyczne statków powietrznych oraz pozostałego sprzętu do 2030 roku. Pakiet szkoleniowy obejmuje kompleksowe szkolenie pilotów i personelu technicznego oraz naziemny system szkoleniowy, w tym Zintegrowane Centrum Szkoleniowe i 8 symulatorów lotu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Niesamowite, zwycięzca zobaczy z bliska samolot.

A potem wróci do domu i ugotuje na tym wrażeniu obiad, zapłaci rachunki a żonie kupi kwiaty.

avatar użytkownika
,

Może też nie wydać pieniędzy zarobionych na zwycięstwie w Bardzo Opłacalnym Konkursie - na coś co daje tylko satysfakcję. Są tacy, którzy cenią to uczucie nawet bardziej niż pieniądze.  

avatar użytkownika
,

Dokładnie tak.
Miliony ludzi żyją z satysfakcji.
  

avatar użytkownika
,

Miliony ludzi żyją DLA satysfakcji. Inni żyją dla pieniędzy. Każdy sam decyduje co chce dostać od życia.  

avatar użytkownika
,

Od życia być może.
Ale każdy powie, że do pracy chodzi się dla pieniędzy.
  

avatar użytkownika
,

Regulamin konkursowy nie wyklucza chodzenia do pracy.   

avatar użytkownika
,

W takim przypadku, nazwa może, całkiem niechcący, być własnością pracodawcy.  

avatar użytkownika
,

Wówczas to pracodawca będzie mógł zobaczyć z bliska samolot.  

avatar użytkownika
,

O ile zechce taką zapłatę przyjąć, za coś, co ma wymierną wartość w pieniądzu.  

avatar użytkownika
,

Co stoi na przeszkodzie by pracodawca, niezależnie od konkursu, zaproponował ministerstwu zakup nazwy będącej jego "własnością"? Śmiało!  

avatar użytkownika
,

Ale nie może sprzedać czegoś, co jeszcze nie powstało.  

avatar użytkownika
,

Niech zleci wymyślenie, zapłaci (przecież to kosztuje) - a potem niech próbuje sprzedać. Czy nie tak wygląda normalny, uczciwy obrót gospodarczy, w którym chodzi o pomnażanie zysków?  

avatar użytkownika
,

Miałby zlecić wymyślenie i zapłacić za nazwę do konkursu w którym nagrodą jest zobaczenie samolotu z bliska?  

avatar użytkownika
,

A kto mu każe brać udział w konkursie? Jeśli ma wartościowy produkt za który warto zapłacić - niech go sprzeda!  

avatar użytkownika
,

Po co tracić czas na wysyłanie ofert sprzedaży do kogoś, kto nie chce kupić.  

avatar użytkownika
,

Jeżeli taki ktoś produktu potrzebuje, a dostanie ofertę dobrej jakości w dobrej cenie, to dlaczego miałby nie chcieć kupić? Gen autodestrukcji?  

avatar użytkownika
,

Przecież właśnie ogłosił, że chce dostać za darmo...  

avatar użytkownika
,

A kto by nie chciał? Każdy by chciał dostać za darmo mieszkanie i samochód - ale ludzie je kupują mimo tych chęci. Jeśli przedsiębiorca ma dobry produkt w dobrej cenie, to jaki ma jeszcze problem?  

avatar użytkownika
,

Był kiedyś taki pan, który wymyślił coś fajnego. I mundurowi byyli przekonani, że skoro jest mundurowym, to odda to za darmo na rzecz mundurowych.
Ale pojawiał się firma zagraniczna, która zaproponowała że zapłaci.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by sobie siedzieć i czekać na darmowe.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli można mieć coś za darmo, to po co płacić?  

avatar użytkownika
,

TINSTAFL  

avatar użytkownika
,

W takim razie nie masz się czym martwić. Organizator konkursu nie dostanie nic za darmo i skruszony będzie musiał prosić pracodawcę o wydanie nazwy za godziwą zapłatą.   

avatar użytkownika
,

Ależ dostanie.
Coś, co będzie miało wartość równą możliwości obejrzenia z bliska samolotu.

I nic to, że będzie kolejny blamaż państwa. Takie mamy, z kartonu i patyków. Niezmiennie pomimo zmian u sterów.
  

avatar użytkownika
,

Pracodawca okazał się dla klienta mało wiarygodny? To może powinien zmienić branżę?  

avatar użytkownika
,

Ale kto?

Minister ma dobrze, jak da ciała, przeniosą go do innego ministerstwa.
  

avatar użytkownika
,

No ale ten przedsiębiorca to chyba zmartwiony, że mu Osculati Ne zaplati? Ale może pretensje trzeba mieć do świata, że tak urządzony? A nie do ministra?  

avatar użytkownika
,

W istocie, w istocie.  

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764