
Krakowska firma handlowa MAX-FLIZ ogłosiła konkurs na nowe logo. Konkurs jest otwarty, jednoetapowy, a do wygrania jest 10 tys. zł. Propozycje maksymalnie 3 projektów można przesyłać do końca roku.
Celem konkursu jest wybranie oryginalnego, unikatowego projektu logo MAX-FLIZ. Logo może być wykorzystywane do celów popularyzatorskich i działań reklamowych oraz promocyjnych, a także w celu oznaczenia na towarach i usługach oferowanych do sprzedaży przez MAX-FLIZ. W szczególności może być wykorzystywane podczas eventów tematycznych, na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na materiałach firmowych (kubki, koszulki, długopisy itp., papierze firmowym oraz innych materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.) Logo powinno budzić pozytywne skojarzenia oraz określać charakter wielobranżowości i specyfikę Firmy MAX-FLIZ.
Konkurs trwa do 31 grudnia 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. Konkurs ma charakter jednoetapowy. Adresowany jest do wszystkich zainteresowanych osób fizycznych.
Komisja Konkursowa przedstawi Organizatorowi propozycję wyboru 3 zwycięskich projektów. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę 10 000,00 PLN. W uzasadnionych przypadkach Komisja Konkursowa zastrzega sobie możliwość innego rozdysponowania puli nagród.
- Regulamin (PDF)
Źródło: MAX-FLIZ