logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nowe logo Max-Fliz. Do wygrania 10 tys.

   13.12.2017, przeczytano 1474 razy
ilustracja

Krakowska firma handlowa MAX-FLIZ ogłosiła konkurs na nowe logo. Konkurs jest otwarty, jednoetapowy, a do wygrania jest 10 tys. zł. Propozycje maksymalnie 3 projektów można przesyłać do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nowe-logo-max-fliz.-do-wygrania-10-tys.,34846,artykul.html

Celem konkursu jest wybranie oryginalnego, unikatowego projektu logo MAX-FLIZ. Logo może być wykorzystywane do celów popularyzatorskich i działań reklamowych oraz promocyjnych, a także w celu oznaczenia na towarach i usługach oferowanych do sprzedaży przez MAX-FLIZ. W szczególności może być wykorzystywane podczas eventów tematycznych, na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na materiałach firmowych (kubki, koszulki, długopisy itp., papierze firmowym oraz innych materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.) Logo powinno budzić pozytywne skojarzenia oraz określać charakter wielobranżowości i specyfikę Firmy MAX-FLIZ.

Konkurs trwa do 31 grudnia 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. Konkurs ma charakter jednoetapowy. Adresowany jest do wszystkich zainteresowanych osób fizycznych.

Komisja Konkursowa przedstawi Organizatorowi propozycję wyboru 3 zwycięskich projektów. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę 10 000,00 PLN. W uzasadnionych przypadkach Komisja Konkursowa zastrzega sobie możliwość innego rozdysponowania puli nagród.

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764