logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nowe logo Max-Fliz. Do wygrania 10 tys.

   13.12.2017, przeczytano 1522 razy
ilustracja

Krakowska firma handlowa MAX-FLIZ ogłosiła konkurs na nowe logo. Konkurs jest otwarty, jednoetapowy, a do wygrania jest 10 tys. zł. Propozycje maksymalnie 3 projektów można przesyłać do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nowe-logo-max-fliz.-do-wygrania-10-tys.,34846,artykul.html

Celem konkursu jest wybranie oryginalnego, unikatowego projektu logo MAX-FLIZ. Logo może być wykorzystywane do celów popularyzatorskich i działań reklamowych oraz promocyjnych, a także w celu oznaczenia na towarach i usługach oferowanych do sprzedaży przez MAX-FLIZ. W szczególności może być wykorzystywane podczas eventów tematycznych, na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na materiałach firmowych (kubki, koszulki, długopisy itp., papierze firmowym oraz innych materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.) Logo powinno budzić pozytywne skojarzenia oraz określać charakter wielobranżowości i specyfikę Firmy MAX-FLIZ.

Konkurs trwa do 31 grudnia 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. Konkurs ma charakter jednoetapowy. Adresowany jest do wszystkich zainteresowanych osób fizycznych.

Komisja Konkursowa przedstawi Organizatorowi propozycję wyboru 3 zwycięskich projektów. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę 10 000,00 PLN. W uzasadnionych przypadkach Komisja Konkursowa zastrzega sobie możliwość innego rozdysponowania puli nagród.

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020
W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764