logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nowe logo Max-Fliz. Do wygrania 10 tys.

   13.12.2017, przeczytano 1840 razy
ilustracja

Krakowska firma handlowa MAX-FLIZ ogłosiła konkurs na nowe logo. Konkurs jest otwarty, jednoetapowy, a do wygrania jest 10 tys. zł. Propozycje maksymalnie 3 projektów można przesyłać do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nowe-logo-max-fliz.-do-wygrania-10-tys.,34846,artykul.html

Celem konkursu jest wybranie oryginalnego, unikatowego projektu logo MAX-FLIZ. Logo może być wykorzystywane do celów popularyzatorskich i działań reklamowych oraz promocyjnych, a także w celu oznaczenia na towarach i usługach oferowanych do sprzedaży przez MAX-FLIZ. W szczególności może być wykorzystywane podczas eventów tematycznych, na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na materiałach firmowych (kubki, koszulki, długopisy itp., papierze firmowym oraz innych materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.) Logo powinno budzić pozytywne skojarzenia oraz określać charakter wielobranżowości i specyfikę Firmy MAX-FLIZ.

Konkurs trwa do 31 grudnia 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. Konkurs ma charakter jednoetapowy. Adresowany jest do wszystkich zainteresowanych osób fizycznych.

Komisja Konkursowa przedstawi Organizatorowi propozycję wyboru 3 zwycięskich projektów. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę 10 000,00 PLN. W uzasadnionych przypadkach Komisja Konkursowa zastrzega sobie możliwość innego rozdysponowania puli nagród.

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papaya New Directors - 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764