logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nowe logo Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016

   06.12.2012, przeczytano 2101 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 4 grudnia 2012 r. Krzysztof Maj, dyrektor Biura Festiwalowego Impart 2016, ogłosił konkurs na nowe logo Wrocławia jako ESK 2016. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna bądź prawna, która do dnia 22 stycznia 2013 r. prześle swój projekt i wypełnioną kartę zgłoszeniową dostępną na stronie www.wro2016.pl. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 15 000 zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nowe-logo-wroclawia-jako-europejskiej-stolicy-kultury-2016,17422,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego odzwierciedlającego ideę Wrocław  – Europejska Stolica Kultury 2016. Nowe logo powinno być znakiem nowoczesnym i oddającym prestiż, jaki niesie ze sobą tytuł ESK. Powinno akcentować w pierwszej kolejności nazwę Wrocław, w drugiej rok 2016, w trzeciej tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.

Konkurs ma charakter otwarty, jednoetapowy, ogólnopolski. Jego uczestnikiem może być każda osoba fizyczna (pełnoletnia) bądź prawna. Szczegółowy regulamin, w tym kryteria oceny prac konkursowych, oraz karta zgłoszeniowa i skład komisji konkursowej są dostępne na stronie www.wro2016.pl. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 22 stycznia 2013 r.

Nowe logo rozpoczyna kolejny etap przygotowań do obchodów roku 2016 i stanowić ma impuls do dalszych działań wokół tytułu ESK.

Źródło: Biuro Festiwalowe Impart 2016

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764