logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nowy wizerunek BOŚ Banku. Nagroda: tablet

   16.10.2017, przeczytano 1658 razy
ilustracjastrzałka
fot. Fermina

Trwa konkurs BOŚ Banku na Identyfikację wizualną Banku pod hasłem „Pomaluj nas na nowo". Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do osób zajmujących się działalnością̨ plastyczną - studentów uczelni plastycznych, grafików, osób zajmujących się na co dzień reklamą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nowy-wizerunek-bos-banku.-nagroda%3A-tablet,34104,artykul.html

Zadaniem konkursowym jest przedstawienie komunikatu reklamowego uwzględniającego:

  • kreację wizualną (zdjęcie, ilustracja, dodatkowe elementy graficzne) oraz copywriting (hasła reklamowe) dla 2 grup klientów: indywidualnych oraz Małych i Średnich firm
  • logo Banku - Organizator dopuszcza lifting aktualnego logo Organizatora
  • wizerunek Banku, charakter prowadzonej działalności i misję.


Do pracy konkursowej należy dołączyć wizualizację komunikatu reklamowego zamieszczonego docelowo na takich nośnikach jak:
- billboard,
- plakat A4,
- baner www.

Nagrodą w Konkursie jest Tablet graficzny LCD WACOM CINTIQ 22HD (DTK-2200). Nagroda podlega opodatkowaniu.

Termin dostarczenia Prac konkursowych upływa 31 października 2017 r. o godz. 16:00.
Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w terminie do 24 listopada 2017 r.

Źródło: BOŚ S.A.

www.bosbank.pl

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=26882867

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wartość nagrody?
7 599,00 PLN.

Wartość zlecenia?

avatar użytkownika
,

Zależnie czy logo będzie ładne czy brzydkie.  

,

Logo?!?
Praca konkursowa ma zawierać logo + KV + copy.
Co więcej, z briefu wynika, że także "reklama wizerunkowa (billboard, plakat, baner www) z opisanymi elementami key visual’a dla 2 grup klientów: indywidualnych oraz Małych i Średnich firm, z ewentualnym uwzględnieniem zmiany logo
Banku."
Coś dużo tego, jak na nagrodę wartą 7500 brutto.


IMHO, ten konkurs jest wizerunkową porażką banku.
  

,

Powstaje pytanie, do kogo jest kierowany konkurs, w którym zamiast kilku tysięcy złotych nagrody oraz gwarancji umowy na realizację zlecenia na kilkadziesiąt tysięcy, oferuje się tablet za 7,5 tys?  

avatar użytkownika
,

No ale jak logo będzie brzydkie, to co po dobrym KV?  

,

Ciekawe spostrzeżenie.
Jak podzielą nagrodę, gdy dobre projekty będą w różnych zgłoszeniach?
A może dadzą jedną nagrodę a zwycięzcy będą mieli dyżury przy nagrodzie.
  

avatar użytkownika
,

Może celowo wprowadzono nagrodę rzeczową aby uniknąć takich dylematów, które mogą się pojawić zważywszy na obszerny zakres zadania konkursowego?  

,

Myślę jednak, że rzeczowa nagroda wynika z przekonania, że da się ten konkurs opędzić minimalnym kosztem.
  

avatar użytkownika
,

No ale Bank? Duży Bank? Ochrony Środowiska? Myślisz że muszą tak oszczędzać?  

,

Moja czystospekulacyjna odpowiedź brzmi:
Ktoś uznał, że da się opędzić tanio, więc opędzają tanio.

Dowód:
https://www.youtube.com/watch?v=kTDK1vK6oxo
  

avatar użytkownika
,

Miejmy nadzieję, że chłopak nie poszedł kupić butów do tej sieci co pisałeś że taka słabą jakość mają...  

,

Pewnie mógłby tam pójść, gdyby 'pośrednik' nie wziął 40% prowizji.  

Najnowsze w tym dziale

Konkurs: neon dla Centrum Kultury w Lublinie
Centrum Kultury w Lublinie zaprasza do udziału w konkursie, którego celem jest wyłonienie projektu neonu na elewację budynku Centrum. Do wygrania jest 5 tys. zł.
We Want Jazz - Międzynarodowy Konkurs Plakatu
Temat: Bronisław Kaper, Henryk Wars, Victor Young. Wkład polskich kompozytorów w historię światowego jazzu.
Konkurs na mural FSC w Lublinie
Rada Dzielnicy Hajdów-Zadębie w Lublinie oraz Centrum Kultury w Lublinie aprasza do udziału w konkursie na mural nawiązującu do spuścizny Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie.
Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764