logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na nowy wizerunek BOŚ Banku. Nagroda: tablet

   16.10.2017, przeczytano 2085 razy
ilustracjastrzałka
fot. Fermina

Trwa konkurs BOŚ Banku na Identyfikację wizualną Banku pod hasłem „Pomaluj nas na nowo". Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do osób zajmujących się działalnością̨ plastyczną - studentów uczelni plastycznych, grafików, osób zajmujących się na co dzień reklamą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-nowy-wizerunek-bos-banku.-nagroda%3A-tablet,34104,artykul.html

Zadaniem konkursowym jest przedstawienie komunikatu reklamowego uwzględniającego:

  • kreację wizualną (zdjęcie, ilustracja, dodatkowe elementy graficzne) oraz copywriting (hasła reklamowe) dla 2 grup klientów: indywidualnych oraz Małych i Średnich firm
  • logo Banku - Organizator dopuszcza lifting aktualnego logo Organizatora
  • wizerunek Banku, charakter prowadzonej działalności i misję.


Do pracy konkursowej należy dołączyć wizualizację komunikatu reklamowego zamieszczonego docelowo na takich nośnikach jak:
- billboard,
- plakat A4,
- baner www.

Nagrodą w Konkursie jest Tablet graficzny LCD WACOM CINTIQ 22HD (DTK-2200). Nagroda podlega opodatkowaniu.

Termin dostarczenia Prac konkursowych upływa 31 października 2017 r. o godz. 16:00.
Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w terminie do 24 listopada 2017 r.

Źródło: BOŚ S.A.

www.bosbank.pl

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=26882867

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

German Design Awards 2024 dla baterii kuchennych Omnires
Bateria z intuicyjnym systemem do filtrowania wody, zaprojektowana przez Paulinę Shacalis, otrzymała prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie German Design Awards 2024. Jury doceniło ten minimalistyczny projekt, który jest przykładem innowacyjnego myślenia marki i świadomego podejścia do projektowania.
Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR
W listopadzie trzydzieści drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.
Sandra Różycka laureatką 24. edycji Galerii Plakatu AMS
Sandra Różycka wygrała 24. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem “Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Jury ponadto wyróżniło w konkursie 5 prac - dwie autorstwa Rozalii Michalskiej oraz prace Magdaleny Wosik, Natalii Leśniak oraz Anny Czochary. Dodatkowo, nagrodę specjalną, ufundowaną przez Grupę Żabka, partnera głównego konkursu, zdobyła Katarzyna Panek. Partner...
Samsung Bespoke: II edycja konkursu dla architektów i projektantów wnętrz
Marka Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie Projektuj z Bespoke. Zadaniem uczestników jest wykonanie projektu koncepcyjnego z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu. Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu można przesyłać do 30 stycznia 2024 roku.
IAB Mixx Awards: Złoto i Srebro dla kampanii The Art of Sex Ed
Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zdobyła Złotą i Srebrną nagrodę w konkursie IAB Mixx Awards 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764