logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na okładkę kwartalnika 2+3D

   09.05.2006, przeczytano 7594 razy

Z okazji zbliżającego się wydania jubileuszowego, 20. numeru magazynu obecnego już 5 lat na polskim rynku, redakcja 2+3D ogłosiła kolejny konkurs na okładkę. Jubileuszowe wydanie będzie poświęcone w całości polskiemu wzornictwu, a wydawca ma zamiar zwiększyć jego nakład. 20 najlepszych prac zostanie zaprezentowane publicznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-okladke-kwartalnika-2%2B3d,3903,artykul.html

Do wygrania jest pakiet Adobe Creative Suite 2 Premium, drukarka i skaner HP oraz tablety Wacom i książki. Termin dostarczenia prac upływa 20 czerwca. Kryteria oceny prac to zgodność projektu z „duchem” pisma, wysoki poziom graficzny oraz walory marketingowe.

Oddajmy głos redakcji 2+3D: „(...) Okładka to twarz magazynu – czytelnik ma ją zauważyć pośród setek innych, leżących na regałach księgarskich i na podstawie jednego spojrzenia ocenić czy przypuszczalna treść będzie interesującą i czy warto wydać pieniądze na pismo. Okładka magazynu projektowego to coś więcej – to twarz, która powinna być interesująca, ujmująca, plastycznie bez zarzutu, jednym słowem – ma trafić do czytelnika wyrobionego, a nawet wybrednego. (...)”

Szczegóły:
www.2plus3d.pl

Źródło: 2+3D

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764