logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na okładkę kwartalnika 2+3D

   09.05.2006, przeczytano 7105 razy

Z okazji zbliżającego się wydania jubileuszowego, 20. numeru magazynu obecnego już 5 lat na polskim rynku, redakcja 2+3D ogłosiła kolejny konkurs na okładkę. Jubileuszowe wydanie będzie poświęcone w całości polskiemu wzornictwu, a wydawca ma zamiar zwiększyć jego nakład. 20 najlepszych prac zostanie zaprezentowane publicznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-okladke-kwartalnika-2%2B3d,3903,artykul.html

Do wygrania jest pakiet Adobe Creative Suite 2 Premium, drukarka i skaner HP oraz tablety Wacom i książki. Termin dostarczenia prac upływa 20 czerwca. Kryteria oceny prac to zgodność projektu z „duchem” pisma, wysoki poziom graficzny oraz walory marketingowe.

Oddajmy głos redakcji 2+3D: „(...) Okładka to twarz magazynu – czytelnik ma ją zauważyć pośród setek innych, leżących na regałach księgarskich i na podstawie jednego spojrzenia ocenić czy przypuszczalna treść będzie interesującą i czy warto wydać pieniądze na pismo. Okładka magazynu projektowego to coś więcej – to twarz, która powinna być interesująca, ujmująca, plastycznie bez zarzutu, jednym słowem – ma trafić do czytelnika wyrobionego, a nawet wybrednego. (...)”

Szczegóły:
www.2plus3d.pl

Źródło: 2+3D

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został...
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum pod patronatem Signs.pl
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum po raz kolejny organizowany jest w nadmorskim mieście Portorož w Słowenii. W dniach 17-18 października 2019 hotel Slovenija gościć będzie przyjaciół Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 Change”. Podobnie jak w roku ubiegłym, wydarzenie odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!
25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.
Złoto KTR dla Raportu Rocznego Grupy Ergo Hestia 2017
Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2017 pt. „Poznanie. Trajectory of bodies” otrzymał złoto w kategorii Design (Brand Identity) w największym i najbardziej prestiżowym konkursie kreatywności w Polsce – KTR. Zwycięska publikacja to efekt współpracy artystki Agnieszki Mastalerz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w 16. edycji konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764