logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na opracowanie logo i identyfikacji wizualnej KCM

   24.12.2023, przeczytano 2070 razy
ilustracja
Ilustracja Agencja Rozwoju Miasta Krakowa

Konkurs na opracowanie logo i identyfikacji wizualnej KCM Krakowskiego Centrum Muzyki jest organizowany przez Agencję Rozwoju Miasta Krakowa, Gminę Miejską Kraków we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerem konkursu jest Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie. Misją Centrum będzie współpraca i prezentacja najlepszych muzycznych propozycji artystycznych połączona z otwartością na inne dziedziny sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-opracowanie-logo-i-identyfikacji-wizualnej-kcm,402575,artykul.html

Zaprojektuj system identyfikacji wizualnej zgodny z wizją KCM, której celem jest stworzenie wysokiej jakości miejsca muzycznego na mapie Krakowa – w założeniu otwartego na inne dziedziny sztuki i gatunki muzyczne. Centrum ma być sercem muzycznym Krakowa. Tutaj mają się spotykać Artyści z publicznością, tutaj mają powstawać wspólne projekty muzyczne, tutaj ma się kształtować gust odbiorcy.

Krakowskie Centrum Muzyki - innowacyjny kompleks architektoniczny przy Błoniach Krakowskich, będzie dostępne dla publiczności w sezonie 2025/2026. Do tego czasu to głównie identyfikacja wizualna akcentująca działalność KCM, a nie sama przestrzeń czy ekspozycja, budować będzie odbiór placówki na całym świecie.

Nagrody

  • Nagroda dla zwycięzcy: 49 200,00 zł brutto
  • Nagroda dla uczestników II etapu: 6 519,00 zł brutto

Harmonogram

  • 25 stycznia 2024: Termin nadsyłania portfolio
  • 5 lutego 2024: Ogłoszenie wyników I etapu
  • 10 marca 2024: Termin nadsyłania prac na II etap konkursu
  • 20 marca 2024: Wybór Zwycięzcy Konkursu

Jury

  • Robert Piaskowski
    Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury
  • Monika Chylaszek
    Dyrektorka Wydziału Komunikacji Społecznej UMK, Rzeczniczka Prasowa Prezydenta Miasta Krakowa
  • Barbara Widłak
    prof. ASP, Dziekana Wydziału Form Przemysłowych ASP w Krakowie
  • Marcin Wolny
    Członek Komisji Rewizyjnej STGU, Projektant specjalizujący się w brandingu i identyfikacji wizualnej
  • Adam Chyliński
    Partner i Dyrektor Kreatywny w Tofu Studio, Członek STGU
  • Bożena Cichecka
    Członkini Zarządu STGU, założycielka Kreska Studio
  • Magdalena Smółka
    Biuro Zarządu w Agencji Rozwoju Miasta Krakowa sp. z o.o.
  • Izabela Błaszczyk
    Prezeska Spółki Kraków 5020 Sp. z o.o.,
    Dyrektorka Krakowskiego Biura Festiwalowego w latach 2012-2022
  • Jarosław Kutniowski
    Główny Projektant Krakowskiego Centrum Muzyki, Architekt Prowadzący BE Architekci Kraków

Składanie portfolio i wiecej informacji: https://www.kcmkrakow.pl

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764