logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na pamiątkę regionalną Warmii i Mazur

   08.06.2018, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka

Ideą kolejnej edycji konkursu „pamiątka regionu warmii i mazur” jest pozyskanie pamiątki, kojarzącej się z regionem, symbolizującej kulturę, tradycje i lokalne zwyczaje. Przedsięwzięcie jest organizowane przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-pamiatke-regionalna-warmii-i-mazur,36795,artykul.html

Pamiątka jest ważnym elementem promocji regionu, kreuje jego pozytywny wizerunek oraz popularyzuje tutejsze atrakcje i tradycje.

- Nasze województwo jest bardzo zróżnicowane pod względem historycznym, przyrodniczym i kulturowym - tłumaczy marszałek Gustaw Marek Brzezin. – I z doświadczenia wiemy jak bardzo trudno jest stworzyć pamiątkę, która odzwierciedli charakter całego regionu. Chcemy pobudzić wśród twórców chęć poszukiwania regionalnych wyróżników oraz czerpania inspiracji z kultury ludowej i historii Warmii i Mazur.

Przedmiotami mogą być: rzeźba i płaskorzeźba, grafiki, plecionkarstwo, kowalstwo artystyczne, wytwory rękodzieła artystycznego. Dla turystów powinny stanowić cenną pamiątkę z pobytu, przywoływać wspomnienia i zachęcać do ponownego odwiedzenia. Z kolei mieszkańcom regionu sprzyjać tworzeniu nowych więzi społecznych oraz budowaniu lokalnej tradycji i kultury.

Zgłoszenia do konkursu, który organizowany jest od 2007 roku, przyjmowane są do 30 czerwca 2018 roku. Laureatom zostaną przyznane nagrody pieniężne w wysokości: 5 tys. zł (nagroda I stopnia), 3 tys. zł (nagroda II stopnia) oraz 2 tys. zł (nagroda III stopnia).

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego

www.warmia.mazury.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazetki Intermarché docenione przez branżę
W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych...
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764