logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na pamiątkę regionalną Warmii i Mazur

   08.06.2018, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Ideą kolejnej edycji konkursu „pamiątka regionu warmii i mazur” jest pozyskanie pamiątki, kojarzącej się z regionem, symbolizującej kulturę, tradycje i lokalne zwyczaje. Przedsięwzięcie jest organizowane przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-pamiatke-regionalna-warmii-i-mazur,36795,artykul.html

Pamiątka jest ważnym elementem promocji regionu, kreuje jego pozytywny wizerunek oraz popularyzuje tutejsze atrakcje i tradycje.

- Nasze województwo jest bardzo zróżnicowane pod względem historycznym, przyrodniczym i kulturowym - tłumaczy marszałek Gustaw Marek Brzezin. – I z doświadczenia wiemy jak bardzo trudno jest stworzyć pamiątkę, która odzwierciedli charakter całego regionu. Chcemy pobudzić wśród twórców chęć poszukiwania regionalnych wyróżników oraz czerpania inspiracji z kultury ludowej i historii Warmii i Mazur.

Przedmiotami mogą być: rzeźba i płaskorzeźba, grafiki, plecionkarstwo, kowalstwo artystyczne, wytwory rękodzieła artystycznego. Dla turystów powinny stanowić cenną pamiątkę z pobytu, przywoływać wspomnienia i zachęcać do ponownego odwiedzenia. Z kolei mieszkańcom regionu sprzyjać tworzeniu nowych więzi społecznych oraz budowaniu lokalnej tradycji i kultury.

Zgłoszenia do konkursu, który organizowany jest od 2007 roku, przyjmowane są do 30 czerwca 2018 roku. Laureatom zostaną przyznane nagrody pieniężne w wysokości: 5 tys. zł (nagroda I stopnia), 3 tys. zł (nagroda II stopnia) oraz 2 tys. zł (nagroda III stopnia).

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego

www.warmia.mazury.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone