logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat: Baltic Poster Contest 2019. Reduce, Reuse, Rethink!

   27.03.2019, przeczytano 869 razy
ilustracja

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza międzynarodowy konkurs na plakat towarzyszący 10. Dorocznemu Forum Strategii Unii Europejskiej dla regionu Morza Bałtyckiego, które odbędzie się w Gdańsku w dniach 12-13 czerwca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat%3A-baltic-poster-contest-2019.-reduce%2C-reuse%2C-rethink%21,381837,artykul.html

Konkurs skierowany jest do osób w wieku 18-35 lat z państw-uczestników Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego (tj. Danii, Estonii, Finlandii, Niemiec, Łotwy, Litwy, Polski, Szwecji) oraz Norwegii.

Prace biorące udział w Konkursie powinny odwoływać się do tematyki 10. Dorocznego Forum Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego w Gdańsku oraz zawierać frazę: „10th Annual Forum of the EU Strategy for the Baltic Sea Region, Gdańsk, Poland, 12-13 June 2019”. Opcjonalnie na pracy konkursowej może także znaleźć się hasło wydarzenia „Reduce, Reuse, Rethink”, które stanowi element logotypu Forum.

Organizator ustanawia następujące nagrody dla laureatów i osób wyróżnionych (maksymalnie 7 osób):

  1. Nagrody pieniężne dla laureatów Konkursu::
    I nagroda –  2000 EUR
    II nagroda – 1000 EUR
    III nagroda –  500 EUR
  2. Wystawa plakatów laureatów oraz osób wyróżnionych podczas Forum w Gdańsku
  3. Opublikowanie plakatów laureatów oraz osób wyróżnionych na stronie EUSBSR

Wręczenie dyplomów laureatom i osobom wyróżnionym odbędzie się podczas 10. Forum Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego w Gdańsku 12 lub 13 czerwca 2019 roku. Koszty transportu (do i z Polski oraz na terenie Polski) laureatów oraz osób wyróżnionych oraz koszty noclegów pokrywa Organizator.

Prace konkursowe należy przesyłać w terminie do dnia 6 maja 2019 roku.

Źródło: MSZ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764