logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat: Baltic Poster Contest 2019. Reduce, Reuse, Rethink!

   27.03.2019, przeczytano 951 razy
ilustracja

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza międzynarodowy konkurs na plakat towarzyszący 10. Dorocznemu Forum Strategii Unii Europejskiej dla regionu Morza Bałtyckiego, które odbędzie się w Gdańsku w dniach 12-13 czerwca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat%3A-baltic-poster-contest-2019.-reduce%2C-reuse%2C-rethink%21,381837,artykul.html

Konkurs skierowany jest do osób w wieku 18-35 lat z państw-uczestników Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego (tj. Danii, Estonii, Finlandii, Niemiec, Łotwy, Litwy, Polski, Szwecji) oraz Norwegii.

Prace biorące udział w Konkursie powinny odwoływać się do tematyki 10. Dorocznego Forum Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego w Gdańsku oraz zawierać frazę: „10th Annual Forum of the EU Strategy for the Baltic Sea Region, Gdańsk, Poland, 12-13 June 2019”. Opcjonalnie na pracy konkursowej może także znaleźć się hasło wydarzenia „Reduce, Reuse, Rethink”, które stanowi element logotypu Forum.

Organizator ustanawia następujące nagrody dla laureatów i osób wyróżnionych (maksymalnie 7 osób):

  1. Nagrody pieniężne dla laureatów Konkursu::
    I nagroda –  2000 EUR
    II nagroda – 1000 EUR
    III nagroda –  500 EUR
  2. Wystawa plakatów laureatów oraz osób wyróżnionych podczas Forum w Gdańsku
  3. Opublikowanie plakatów laureatów oraz osób wyróżnionych na stronie EUSBSR

Wręczenie dyplomów laureatom i osobom wyróżnionym odbędzie się podczas 10. Forum Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego w Gdańsku 12 lub 13 czerwca 2019 roku. Koszty transportu (do i z Polski oraz na terenie Polski) laureatów oraz osób wyróżnionych oraz koszty noclegów pokrywa Organizator.

Prace konkursowe należy przesyłać w terminie do dnia 6 maja 2019 roku.

Źródło: MSZ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764