logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na plakat 19. edycji Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu

   06.05.2018, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Filmowa Warszawa ogłasza kolejny konkurs na plakat 19. edycji  Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. 19. Akademia będzie 10-dniową imprezą, podczas której pokazanych zostanie ponad 300 filmów, wygłoszonych zostanie ok. 60 prelekcji krytycznych, odbędzie się ok. 20 spotkań z reżyserami oraz 10 imprez towarzyszących (koncerty i spektakle).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-19.-edycji-letniej-akademii-filmowej-w-zwierzyncu,36379,artykul.html

Tak duże przedsięwzięcie wymaga szerokiej oprawy graficznej, do budowania której od lat wykorzystujemy zwycięski projekt plakatu.
Tematem przewodnim tegorocznego projektu jest nazwa jednego z dwóch cykli tematycznych 19. odsłony festiwalu tj.:

  • 1968 – DUCH REWOLTY
  • NOBLISTA NA EKRANIE – BOB DYLAN

Zwycięski projekt będzie wykorzystany w oprawie graficznej 19. Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu, a autor projektu otrzyma honorarium w wysokości 2000 zł oraz możliwość bezpłatnego uczestnictwa (akredytacja wraz z noclegiem) w 19. edycji festiwalu. Projekty oceniać będzie komisja pod przewodnictwem Piotra Kotowskiego – Rektora LAF.

Zwycięski projekt będzie wykorzystany w oprawie graficznej 19. Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Laureat konkursu otrzyma honorarium w wysokości 2000 zł oraz możliwość bezpłatnego uczestnictwa w LAF.

Termin dostarczenia prac konkursowych mija 15 maja 2018 r. Czekamy na prace wszystkich, którzy chcą aby ich oryginalny projekt współtworzył oprawę
graficzną 19. edycji Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu.

Źródło: Fundacja Filmowa Warszawa

laf.net.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji...
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone