logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat 55. Festiwalu im. Jana Kiepury

   19.01.2022, przeczytano 1306 razy
ilustracjastrzałka
Jan Kiepura. Pocztówka z 1933 r.

Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju ogłasza konkurs na projekt plakatu Festiwalu im. Jana Kiepury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-55.-festiwalu-im.-jana-kiepury,394441,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się plakatem firmującym Festiwal im. Jana Kiepury. Konkurs ma charakter otwarty i może wziąć w nim udział każdy. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.

Termin nadsyłania prac upływa 31 marca 2022 roku włącznie. Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, w której skład wejdą organizatorzy Festiwalu. Komisja, biorąc pod uwagę jakość estetyczną pracy, oceni także jej zawartość merytoryczną, czytelność i siłę marketingową.

    Nagroda:

    • Za nagrodzony projekt zostanie przyznana kwota pieniężna w wysokości 3 000,00 PLN brutto (trzy tysiące złotych 0/100).
    • W przypadku, gdy wybrany projekt był realizowany grupowo, nagroda zostanie podzielona w równych częściach pomiędzy osoby tworzące zespół. W przypadku instytucji lub podmiotów gospodarczych kwota przekazana będzie na podmiot, który zgłosił projekt.

    Najciekawsze projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Festiwalu im. Jana Kiepury, stronie internetowej Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju, facebooku oraz na wystawie pokonkursowej w siedzibie Centrum Kultury. Wybrany plakat zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.

    Źródło: Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
    17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
    Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
    Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
    Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
    Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
    Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
    W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764