logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat 55. Festiwalu im. Jana Kiepury

   19.01.2022, przeczytano 772 razy
ilustracjastrzałka
Jan Kiepura. Pocztówka z 1933 r.

Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju ogłasza konkurs na projekt plakatu Festiwalu im. Jana Kiepury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-55.-festiwalu-im.-jana-kiepury,394441,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się plakatem firmującym Festiwal im. Jana Kiepury. Konkurs ma charakter otwarty i może wziąć w nim udział każdy. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.

Termin nadsyłania prac upływa 31 marca 2022 roku włącznie. Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, w której skład wejdą organizatorzy Festiwalu. Komisja, biorąc pod uwagę jakość estetyczną pracy, oceni także jej zawartość merytoryczną, czytelność i siłę marketingową.

    Nagroda:

    • Za nagrodzony projekt zostanie przyznana kwota pieniężna w wysokości 3 000,00 PLN brutto (trzy tysiące złotych 0/100).
    • W przypadku, gdy wybrany projekt był realizowany grupowo, nagroda zostanie podzielona w równych częściach pomiędzy osoby tworzące zespół. W przypadku instytucji lub podmiotów gospodarczych kwota przekazana będzie na podmiot, który zgłosił projekt.

    Najciekawsze projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Festiwalu im. Jana Kiepury, stronie internetowej Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju, facebooku oraz na wystawie pokonkursowej w siedzibie Centrum Kultury. Wybrany plakat zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.

    Źródło: Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
    „Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
    Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
    Konkurs Artinpost 2022
    ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
    Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
    Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764