logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na plakat 8. edycji Dolnośląskiego Festiwalu Architektury Dofa

   08.05.2018, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Wrocławski Oddział SARP zaprasza do udziału w otwartym konkursie na plakat kolejnej edycji DoFA pod hasłem przewodnim "Miasto poprzemysłowe".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-8.-edycji-dolnoslaskiego-festiwalu-architektury-dofa,36413,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie projektu plakatu promującego Dolnośląski Festiwal Architektury DoFA, edycja 2018. Hasłem tegorocznego festiwalu jest: Miasto poprzemysłowe. Projekt może być wykonany dowolną techniką (pod warunkiem możliwości wykonania także techniką offsetową).

Termin składania prac: do 22.05.2018, do godz. 15:00

Zgłoszone projekty ocenia Jury w składzie:

  • Katarzyna Dobiecka – członek SARP O/Wrocław, współautorka identyfikacji wizualnej DoFA
  • Piotr Gerber – prezes Fundacji Ochrony Dziedzictwa Przemysłowego Śląska
  • Maciej Hawrylak – członek Zarządu Głównego SARP, dyrektor generalny DoFA
  • Daria Kieżun – prezes SARP O/Wrocław, dyrektor programowy DoFA
  • Grzegorz Łotysz – członek SARP O/Wrocław, współautor identyfikacji wizualnej DoFA
  • Joanna Skrzypiec-Żuchowska – adiunkt w Pracowni Książki, Katedra Projektowania Graficznego ASP im. E. Gepperta we Wrocławiu
  • Bogusław Wowrzeczka – członek Zarządu SARP O/Wrocław
  • Wioletta Wrona-Gaj – kierownik Muzeum Przemysłu i Techniki w Wałbrzychu

Jury przyzna następujące nagrody:

  • I nagroda – 3 000 PLN brutto
  • Wyróżnienia na łączną kwotę – 1 000 PLN brutto

Źródło: SARP O/Wrocław

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone