logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat „Pandemia? Kryzys!”

   16.02.2021, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Pandemia spowodowała, że w skali ogólnoświatowej, zbiorowej i jednostkowej doświadczamy obecnie sytuacji opisywanej w słownikach jako okres załamania, przesilenia i potencjalnego przełomu w funkcjonowaniu danego systemu. Wierząc, iż artyści potrafią, o krok przed innymi, werbalizować najistotniejsze problemy ludzkości, pragniemy przyczynić się do zdiagnozowania obecnej sytuacji. Wsłuchanie się w ich głos może sprawić, że przewidywany przełom nie stanie się dla tak wielu kolejnym dramatem, lecz ewolucją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-_pandemia-kryzys%21_,390251,artykul.html

Galeria Sztuki Współczesnej IMO, ogłasza międzynarodowy konkurs pod nazwą „Pandemia? Kryzys!” na projekt plakatu. Przewidywana jest wystawa pokonkursowa plakatów w 2021 r.

Celem konkursu jest wsparcie artystów w trudnej sytuacji pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 poprzez nagrody w konkursie, udział w wystawie, a także kampanię społeczną nagłaśniającą problematykę. Konkurs dotyczy kryzysu wywołanego przez pandemię. Oczekujemy odważnych prac komentujących skutki wywołane wielomiesięcznym zamrożeniem funkcjonowania sektora kultury dla środowiska z nim związanego (artyści wizualni, muzycy, aktorzy, filmowcy, tancerze, i inni) oraz prac odnoszących się do kondycji psychicznej człowieka i jakości jego życia w obliczu wprowadzonych ograniczeń oraz długotrwałej izolacji.

Nagrodzone i wyróżnione projekty będą rozpowszechniane zgodnie z zaplanowaną kampanią promocyjną i społeczną.

Termin nadsyłania prac konkursowych: od 05.01.2021 r do 25.02.2021 r (23:59 CET).

Nagrody

I miejsce – 7500 zł brutto

II miejsce – 3500 zł brutto

III miejsce – 2500 zł brutto

Przyznanych zostanie również siedem wyróżnień po 1000 zł brutto, z czego przynajmniej trzy dla autorów do 35 roku życia.

Autorom prac, które nie zostały nagrodzone ani wyróżnione, ale zostały zakwalifikowane na wystawę przysługiwać będzie jednorazowe honorarium w wysokości 150 zł brutto.

STGU jest patronem medialnym konkursu.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową wraca z VII edycją
Ubiegły rok był dla Konkursu 30/30 wyjątkowo specyficzny: przede wszystkim była to pierwsza edycja po odejściu jego pomysłodawcy, wybitnego artysty Rosława Szaybo. Natomiast z racji trwającej pandemii opóźniona została sama wystawa oraz wręczenie nagród, choć wszystko ostatecznie zakończyło się ogromnym sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764