logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat dla krakowskiego teatru Bagatela

   04.01.2013, przeczytano 2319 razy
ilustracjastrzałka
fot. Zygmunt Put (Zetpe0202)

W marcu na afisz krakowskiej Bagateli wejdzie Pokój na godziny - sztuka czeskiego dramatopisarza, aktora i reżysera teatralnego, Pavla Landovsky'ego, twórcy czeskiej awangardy teatralnej. Teatr ogłasza konkurs na projekt plakatu oraz logotypu do spektaklu w reżyserii Waldemara Śmigasiewicza. Prace przesyłać można do 13 lutego 2013 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-dla-krakowskiego-teatru-bagatela,17616,artykul.html

Hodinovy hotelier wystawiany w Pradze obok dramatów Albeego, Pintera czy Bonda stał się triumfalną manifestacją współczesnego nurtu w czeskim teatrze. Pokój na godziny to pełna ironii i dystansu opowieśćo tym, jak nie umiemy być dorosłymi w żadnym wieku. Pyszna mieszanka abstrakcji, groteski i absurdu, połączonych subtelnym smutkiem i nienatrętną refleksją, które tak uwielbiamy w czeskim kinie. Reżyseruje Waldemar Śmigasiewicz, a na scenie wystąpią: Urszula Grabowska, Marek Bogucki, Wojciech Leonowicz i Paweł Sanakiewicz.

Konkurs ma charakter otwarty i może wziąć w nim udział każdy. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.

Projekt graficzny plakatu spektaklu powinien obejmować grafikę zawierającą następujące wyrażenia (ostateczna treść plakatu może ulec zmianie):

  • Pokój na godziny
  • Pavel Landovsky
  • Reżyseria Waldemar Śmigasiewicz
  • Premiera marzec 2013

oraz 2 logotypy: Teatru  „Bagatela” im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego oraz Sceny na Sarego 7.

Logotyp tytułu  powinien zawierać: autora i tytuł przedstawienia:

  • Pavel Landovsky
  • Pokój na godziny


Projekt może zostać wykorzystany przez organizatora do stworzenia pozostałych materiałów reklamowych związanych z przedstawieniem: programu, baneru, reklam, informacji prasowych itp.

Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych PDF lub JPG na adres e-mail: m.furdyna(at)bagatela.pl , w tytule e-maila należy napisać: Konkurs –  Pokój na godziny. W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które zostały wysłane na w/w adres e-mail do dnia  13 lutego 2013 r. włącznie. Do konkursu zgłaszać należy plik poglądowy projektu plakatu opartego na podstawowym wymiarze 70 x 100 cm (format pionowy), w proporcji.

Prace zostaną poddane ocenie przez komisję konkursową, składającą się z:

  • Dyrektora Naczelnego i Artystycznego  Teatru „Bagatela” im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie,
  • Zastępcy Dyrektora ds. Organizacyjnych i Literackich,
  • Reżysera spektaklu,
  • Scenografa spektaklu,
  • Specjalisty ds. wydawniczych.


Z autorem zwycięskiego projektu plakatu i logotypu zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu plakatu i logotypu. Wynagrodzenie za projekty oraz ich dopasowanie do używanych przez Teatr formatów, będzie wynosić 2000,00 PLN brutto.

Najciekawsze projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Teatru  „Bagatela” im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie. Wybrany plakat oraz logotyp spektaklu  zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.

Więcej informacji: http://www.bagatela.pl/O_teatrze/Aktualno%C5%9Bci/487-Konkurs_na_plakat!.html

Źródło: Teatr „Bagatela” im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 3.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania edukacyjna Santander Bank Polska, promująca zasady cyberbezpieczeństwa, zdobyła aż trzy statuetki podczas „Złotych Spinaczy” – najważniejszego konkursu PR w Polsce.
W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  
Dwie brązowe statuetki w prestiżowym konkursie branży public relations "Złote Spinacze" zdobył projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów" zrealizowany wspólnie przez bank Credit Agricole i agencję reklamową Just.
Piotr Depta-Kleśta zwycięzcą 23. konkursu Galerii Plakatu AMS
Piotr Depta-Kleśta wygrał 23. konkurs Galerii Plakatu AMS. Oprócz tego wyróżnieni zostali: Máté Knapecz, Agata Piątkowska, Aleksandra Wojciechowska, Żaneta Żakowska oraz Magdalena Wosik, która otrzymała dodatkowo nagrodę specjalną mBanku. Zadaniem uczestników tegorocznej odsłony konkursu była interpretacja hasła „Najważniejszy...
Cinematic do Dying Light 2: Stay Human autorstwa Platige Image z prestiżową międzynarodową nagrodą
Zwiastun do drugiej części kultowej gry otrzymał srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja. Stworzony dla Techlandu Dying Light 2 Stay Human Cinematic Trailer opowiada o tym, czym jest moralność w czasach apokalipsy. Produkcja Platige Image była nominowana także za zdjęcia i reżyserię.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764