logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat dla Polskie LNG

   28.09.2014, przeczytano 1759 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz Polskie LNG SA zapraszają projektantów do udziału w otwartym, jednoetapowym konkursie promującym rozwój technologii gazu skroplonego (LNG). Swoje propozycje można wysyłać do 24 października 2014. Na laureatów konkursu czeka łączna pula nagród w wysokości 10 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-dla-polskie-lng,22731,artykul.html

Podstawę merytoryczną Konkursu stanowi portal internetowy www.lng.edu.pl. Uczestnicy Konkursu znajdą tam informacje o technologii skroplonego gazu ziemnego oraz spółce Polskie LNG odpowiadającej za budowę w Świnoujściu terminalu LNG, który umożliwi odbiór gazu ziemnego dostarczanego do Polski drogą morską praktycznie z dowolnego kierunku na świecie.

Na Konkurs można nadesłać dowolną ilość projektów, dozwolone jest stosowanie dodatkowych haseł i treści.

Na laureatów czekają nagrody w wysokości:

  • I miejsce – 5000 zł
  • II miejsce – 3000 zł
  • III miejsce – 2000 zł


Spośród nadesłanych prac jury wyróżni dodatkowo 9 projektów. Wszystkie nagrodzone i wyróżnione projekty zostaną umieszczone w kalendarzu  spółki Polskie LNG na 2015 rok.

Nadesłane prace oceni jury w składzie:

  • Prof. Lech Majewski - wykładowca ASP w Warszawie, członek honorowy STGU
  • Dr Dawid Korzekwa – wykładowca ASP w Katowicach, Prezes Zarządu STGU
  • Maciej Mazur – Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polskie LNG S.A.
  • Łukasz Witkowski - Kierownik Biura Komunikacji Korporacyjnej Polskie LNG S.A.


Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 31 października 2014.

Propozycje plakatów w formacie PDF należy wysyłać w formie elektronicznej na adres: lng(at)stgu.pl.

Regulamin konkursu na plakat Polskie LNG SA (pdf)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:


Polskie LNG S.A. jest spółką celową powołaną w 2007 roku do budowy terminalu LNG w Świnoujściu, czyli instalacji do odbioru i regazyfikacji skroplonego gazu ziemnego (ang. LNG – Liquefied Natural Gas) dostarczanego drogą morską praktycznie z dowolnego kierunku na świecie. Powstający w Świnoujściu terminal LNG jest pierwszym tego typu projektem infrastrukturalnym nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej, który ma na celu dywersyfikację źródeł dostaw gazu do kraju oraz poprawę bezpieczeństwa energetycznego całego regionu. Z tego względu inwestycja została uznana przez Rząd za strategiczną dla polskiej gospodarki.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764