logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat Euroshorts 2016

   02.05.2016, przeczytano 916 razy
ilustracjastrzałka
Plakat edycji 2015

Fundacja Młodego Kina i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej STGU ogłaszają konkurs na plakat festiwalu Euroshorts 2016. W konkursie mogą wziąć udział artyści plastycy / projektanci graficzni oraz studenci ASP lub innych szkół plastycznych, z Polski i innych krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-euroshorts-2016,28405,artykul.html

Euroshorts jest międzynarodowym festiwalem filmów krótkometrażowych. Istnieje od 25 lat (pierwsza edycja 1992). Premiera odbywa się równolegle w Gdańsku (CSW Łaźnia - Kinoport), Warszawie i Katowicach, potem festiwal dociera do galerii i domów kultury w 15 innych miastach. Impreza nie ma wysokiego budżetu ale ma wielu widzów, unikalną atmosferę i niezależność. Na równych prawach prezentuje i wyróżnia filmy fabularne, dokumentalne, animowane, eksperymentalne i reklamowe. Promuje i wspiera młodych filmowców. Głównym zadaniem plakatu ma być intensywna promocja imprezy oraz idei kina niezależnego, autorskiego (nie chodzi o kino amatorskie). Na plakacie powinien znaleźć się podtytuł "Młodzi filmowcy" oraz odniesienie do ważnej cześci festiwalu - projekcji taśmy "Amerykański Film Reklamowy" organizowanej przez stowarzyszenie AICP z Nowego Jorku.

Na projekty czekamy do 1 lipca 2016.

Autor zwycięskiego projektu otrzyma 1000 zł, będzie promowany w ramach premiery i replik festiwalu a projekt będzie publikowany w dużych nakładach w całej Polsce. Jeśli Jury uzna, że przyznaje wyłącznie dwa wyróżnienia – będą one miały wartość po 500 zł.

W jury zasiądą związani z Fundacją filmowcy oraz krytycy sztuki:

  • Przemek Młyńczyk – reżyser, dyrektor Euroshorts
  • Wojciech Kozłowski – krytyk sztuki, dyrektor Galerii BWA w Zielonej Górze
  • Hanna Wróblewska – krytyk sztuki, dyrektor Galerii Zachęta w Warszawie,


oraz graficy projektanci związani ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej:

  • Justyna Kosińska / Temperówka Studio
  • Emilka Bojańczyk / Podpunkt


Projekty przysyłajcie w formie zwykłych plików .jpg w formacie minimum A4, wraz z krótką notatką o autorze oraz swoimi danymi na adres: info(at)euroshorts.pl.

Autora nagrodzonej pracy poprosimy o dostarczenie projektu w postaci gotowej do druku. W ostatecznej postaci plakat powinien mieć format B1, CMYK lub dwa kolory pantone.

O przekazanie praw autorskich poprosimy wyłącznie zwycięzcę (-ców).

Regulamin

Więcej informacji

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764