logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat Festiwalu Miasto Słowa

   01.04.2020, przeczytano 1265 razy
ilustracja

W tym roku Nagroda Literacka Gdynia obchodzi swoje 15 lecie. Z tej okazji świętujemy. Na towarzyszącym nagrodzie festiwalu Miasto Słowa będziemy starali się uchwycić i przeżyć raz jaszcze najważniejsze momenty w literaturze dwudziestego pierwszego wieku. Chcielibyśmy, żeby dopełnieniem tych festiwalowych spotkań i rozmów była ilustracja, która odzwierciedla hasło „lektura porusza”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-festiwalu-miasto-slowa,386373,artykul.html

Wydaje się, że mnogość doświadczeń płynących z literatury jest niezliczona, od odwiedzania innych światów, przez głębokie przeżywanie ludzkich historii, po oczarowania językiem, w którym zaklęta została nieznana nam wcześniej prawda o świecie. Te doświadczenia są wyjątkowe i niepodobne do innych, bo wywoływane słowem. Tym bardziej trudno będzie opowiadać o nich za pomocą języka plastycznego, ale jesteśmy przekonani, że pokonanie tej trudności może prowadzić do fenomenalnych efektów. Dlatego zapraszamy wszystkich nieustraszonych do zmierzenia się z tym wyzwaniem.

Projekty plakatów należy przesłać za pośrednictwem strony: https://konkursnlg.pl

Termin zgłoszeń: do 15 maja 2020 r.

Dla zwycięzców są przewidziane nagrody finansowe.

Powstałe w ramach konkursu plakaty będą prezentowane na plenerowej wystawie w trakcie tegorocznej edycji festiwalu.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764