logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na plakat festiwalu R@Port

redakcja   22.01.2018, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni ogłasza konkurs na plakat firmujący Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-festiwalu-r@port,35195,artykul.html

Graficy, projektanci, artyści plastycy oraz osoby i firmy zajmujące się projektowaniem reklamowym - to głównie do zawodowców skierowany jest konkurs, choć prace może nadesłać każdy zainteresowany. Projekt graficzny plakatu powinien obejmować logotyp Teatru Miejskiego w Gdyni, logotyp Miasta Gdynia oraz logotyp festiwalu wraz z datą: (data może ulec zmianie): 13. Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port 13 - 20 maja 2018.

Maksymalnie zaprezentować można trzy pomysły.

Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG na adres email: konkurs(at)teatrgombrowicza.art.pl, w tytule e-maila prosimy wpisać: Konkurs na plakat - R@Port.

Propozycje przyjmowane są do 16 marca br. Prace konkursowe należy przesłać w formacie plików JPG o rozdzielczości 300 dpi i wielkości nie większej niż 5 MB.

Autor najlepszego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2.500 zł, zaś jego praca firmować będę najbliższą edycję Festiwalu.

Źródło: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Polska kampania laureatem Mixx Awards IAB Europe
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 laureat polskiej edycji konkursu – agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight. Nagrodę odebrali przedstawiciele agencji podczas uroczystej gali kongresu Interact w Mediolanie.
62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai
62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
 
sobota 26.05.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone