logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na plakat festiwalu R@Port

   22.01.2018, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni ogłasza konkurs na plakat firmujący Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-festiwalu-r%40port,35195,artykul.html

Graficy, projektanci, artyści plastycy oraz osoby i firmy zajmujące się projektowaniem reklamowym - to głównie do zawodowców skierowany jest konkurs, choć prace może nadesłać każdy zainteresowany. Projekt graficzny plakatu powinien obejmować logotyp Teatru Miejskiego w Gdyni, logotyp Miasta Gdynia oraz logotyp festiwalu wraz z datą: (data może ulec zmianie): 13. Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port 13 - 20 maja 2018.

Maksymalnie zaprezentować można trzy pomysły.

Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG na adres email: konkurs(at)teatrgombrowicza.art.pl, w tytule e-maila prosimy wpisać: Konkurs na plakat - R@Port.

Propozycje przyjmowane są do 16 marca br. Prace konkursowe należy przesłać w formacie plików JPG o rozdzielczości 300 dpi i wielkości nie większej niż 5 MB.

Autor najlepszego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2.500 zł, zaś jego praca firmować będę najbliższą edycję Festiwalu.

Źródło: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum
Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.
Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone