logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat festiwalu R@Port

   22.01.2018, przeczytano 1681 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni ogłasza konkurs na plakat firmujący Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-festiwalu-r%40port,35195,artykul.html

Graficy, projektanci, artyści plastycy oraz osoby i firmy zajmujące się projektowaniem reklamowym - to głównie do zawodowców skierowany jest konkurs, choć prace może nadesłać każdy zainteresowany. Projekt graficzny plakatu powinien obejmować logotyp Teatru Miejskiego w Gdyni, logotyp Miasta Gdynia oraz logotyp festiwalu wraz z datą: (data może ulec zmianie): 13. Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port 13 - 20 maja 2018.

Maksymalnie zaprezentować można trzy pomysły.

Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG na adres email: konkurs(at)teatrgombrowicza.art.pl, w tytule e-maila prosimy wpisać: Konkurs na plakat - R@Port.

Propozycje przyjmowane są do 16 marca br. Prace konkursowe należy przesłać w formacie plików JPG o rozdzielczości 300 dpi i wielkości nie większej niż 5 MB.

Autor najlepszego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2.500 zł, zaś jego praca firmować będę najbliższą edycję Festiwalu.

Źródło: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764