logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat jubileuszowy Gedeon Richter

   26.04.2011, przeczytano 4591 razy
ilustracjastrzałka

W roku 2011 przypada jubileusz 110 lat powstania koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter. Z tej okazji Gedeon Richter Polska ogłasza Konkurs na plakat „110 lat istnienia Gedeon Richter”. Do wygrania jest 7 tys. zł (I miejsce), termin składania prac mija 16 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-jubileuszowy-gedeon-richter,12437,artykul.html

Konkurs skierowany jest do artystów grafików, studentów, absolwentów uczelni artystycznych i zostanie przeprowadzony w okresie od dnia 4 kwietnia do dnia 16 maja 2011 roku. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem objęła Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

W celu zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń konkursowych oraz dokonania wyboru zwycięzców, Organizator powołał Komisję Konkursową. W jej składzie znajdują się graficy zawodowo zajmujący się projektowaniem oraz osoby delegowane przez Organizatora, m.in. Ksawery Piwocki (Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie), Jerzy Skakun (Projektant Graficzny, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej), Andrzej Pągowski (Projektant Graficzny, Dyrektor Kreatywny KreacjaPro), Aneta Grzegorzewska (rzecznik prasowy, PR Manager Gedeon Richter). Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w dniu 24 maja 2011 roku.

W konkursie przewidziano nagrody pieniężne i cztery wyróżnienia (I miejsce – 7 000 zł, II miejsce - 4 000 zł, III miejsce – 2 000 zł).

Więcej informacji: http://www.gedeonrichter.pl/glowna.php?n=28
Źródło: Gedeon Richter


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764