logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat promujący Wielkopolskę

   18.09.2006, przeczytano 4617 razy
ilustracjastrzałka
Stary Rynek w Poznaniu, część wschodnia Mohylek

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłosił konkurs na plakat promujący ten region. Celem jest wyłonienie prac o wysokim poziomie artystycznym, które będą wykorzystywane w różnych przedsięwzięciach związanych z popularyzacją i reklamą Wielkopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-promujacy-wielkopolske,4465,artykul.html

Organizatorzy przewidzieli dwie grupy uczestników:
1. Studenci i absolwenci szkół artystycznych mogą zgłaszać prace o formacie 100 x 70 [cm], wykonane dowolną techniką.
Pierwsza nagroda wyniesie 2 tys. zł brutto; druga – 1 tys. zł brutto.
2. Uczniowie i słuchacze szkół podstawowych, gimnazjów, szkół średnich i wyższych powinni dostarczyć prace o wymiarach 50 x 70 [cm]. Technika wykonania może być dowolna.

Autorzy najlepszych propozycji otrzymają:

  • uczniowie szkół średnich i wyższych – nagrody pieniężne;
  • uczniowie szkól podstawowych i gimnazjów – nagrody rzeczowe. Łączna wartość nagród w tej grupie to 2 tys. zł brutto.

    Projekty oceni niezależne jury, które powoła Marszałek Województwa Wielkopolskiego.
    Grand Prix – 4 tys. zł brutto – zostanie przyznane za najlepszą pracę w obu kategoriach.

    Termin doręczenia materiałów konkursowych minie 15 listopada 2006 r.
    Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.wielkopolska.mw.gov.pl

    Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
    www.iwp.com.pl

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
    Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
    Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
    Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
    Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
    Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
    Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
    Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
    Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023
    Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764