logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat promujący... las

   01.03.2016, przeczytano 1978 razy
ilustracja
fot. Signs.pl

Wydział Leśny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie i Nadleśnictwo Włoszakowice serdecznie zapraszają do udziału w Ogólnopolskim konkursie na plakat pt. „Las to magiczne miejsce”. Celem konkursu jest próba spojrzenia na las w sposób niecodzienny, pokazania że las może być atrakcyjny nie tylko ze względu na swoje walory przyrodnicze, ale również jako inspiracja dla artystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-promujacy...-las,27682,artykul.html

Konkurs jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób zajmujących się projektowaniem reklamowym. Ma on charakter otwarty i uczestniczyć może w nim każdy. Udział w konkursie na wszystkich jego etapach jest bezpłatny. Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu 1-3 zaprojektowanych i wykonanych przez siebie plakatów.

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł. Nagrodą dla autorów wyróżnionych plakatów będzie ich wydruk i zaprezentowanie na wystawie ciągłej w budynku Kolegium Cieszkowskich, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, przez okres nie krótszy niż dwa lata.

Do konkursu można zgłaszać prace oryginalne,  które wcześniej nie uczestniczyły w innych konkursach. 

Prace należy przesyłać w terminie do 30 kwietnia 2016 r.

Więcej informacji, regulamin: http://wles.up.poznan.pl/pl/og-lnopolski-konkurs-na-plakat-las-magiczne

Źródło: Wydział Leśny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764