logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat Tygodnia Bibliotek 2020

   31.01.2020, przeczytano 1238 razy
ilustracja
fot. Jessica Ruscello/Unsplash

Biuro Zarządu Głównego Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich zaprasza do udziału w konkursie na plakat Tygodnia Bibliotek 2020. Tegoroczne hasło brzmi "Zasmakuj w bibliotece"


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-tygodnia-bibliotek-2020,385525,artykul.html

Marka współczesnej biblioteki jest utrwalona w świadomości społecznej, ale nieustannie poszukuje nowych użytkowników i przyciąga ich innowacyjnymi usługami. Przekonuje czytelników, że książką warto się delektować, by każdy z nich znalazł w bibliotece źródła realizacji swoich zainteresowań i pasji - piszą organizatorzy.

Harmonogram

  • do 25 lutego 2020 r. - termin przesyłania projektów plakatów na adres redakcja.portal(at)sbp.pl
  • do 10 marca 2020 r. - ogłoszenie zwycięzcy konkursu

Nagrody 

  • nagroda pieniężna; honorarium zostanie wypłacone laureatowi na podstawie zawartej z nim umowy o dzieło
  • druk plakatu i jego upowszechnienie w środowisku bibliotekarskim, szczególnie w czasopismach SBP; laureat otrzymuje 10 egzemplarzy plakatu

Program Tydzień Bibliotek jest realizowany każdego roku w całym kraju przez wszystkie rodzaje bibliotek od 8 do 15 maja. Plakat obecny w bibliotekach realizujących program Tydzień Bibliotek powinien w sposób atrakcyjny spopularyzować majowe Święto Bibliotekarzy i Bibliotek.

Celem programu Tydzień Bibliotek jest:

  • popularyzacja wiedzy o roli bibliotek i ośrodków informacji w systemie kultury, edukacji, nauki i gospodarki, a także o ich znaczeniu dla poprawy jakości życia i utrwalania pozytywnych
  • wzorców społecznych
  • podnoszenie prestiżu bibliotek i zawodu bibliotekarza w świadomości społecznej
  • promocja czytelnictwa i zainteresowania książką oraz nowymi mediami komunikacji społecznej w szerokich kręgach polskiego społeczeństwa
  • upowszechnianie w społeczeństwie świadomości znaczenia wiedzy i informacji oraz swobodnego dostępu do nich poprzez biblioteki i ośrodki informacji.

Hasłem programu Tydzień Bibliotek 2020 jest: Zasmakuj w bibliotece.

Źródło: SBP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"O matko i córko" http://www.sbp.pl/repository/zdjecia/2020/marzec/jolanta_rozacka.jpg o_O "Zasmakuj w bibliotece"... co to ma wspólnego z hasłem... Ogólnie niesmaczne kolorystycznie, clipartowo i blee

avatar użytkownika
,

Na książce widzimy okazałego koronawirusa... ;-) O tym czy to ładne czy "blee" trudno dyskutować bo to rzecz gustu. Problem jednak w tym, że trudno tu dyskutować o czymkolwiek innym, bo plakat jest czysto dekoracyjną kompozycją mającą charakter zabawy formalnej - brak jakiegoś uzasadniającego tę formę pomysłu treściowego, co dla plakatu nie jest dobrą okolicznością.  

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764