logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat Tygodnia Bibliotek 2020

   31.01.2020, przeczytano 737 razy
ilustracja
fot. Jessica Ruscello/Unsplash

Biuro Zarządu Głównego Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich zaprasza do udziału w konkursie na plakat Tygodnia Bibliotek 2020. Tegoroczne hasło brzmi "Zasmakuj w bibliotece"


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-tygodnia-bibliotek-2020,385525,artykul.html

Marka współczesnej biblioteki jest utrwalona w świadomości społecznej, ale nieustannie poszukuje nowych użytkowników i przyciąga ich innowacyjnymi usługami. Przekonuje czytelników, że książką warto się delektować, by każdy z nich znalazł w bibliotece źródła realizacji swoich zainteresowań i pasji - piszą organizatorzy.

Harmonogram

  • do 25 lutego 2020 r. - termin przesyłania projektów plakatów na adres redakcja.portal(at)sbp.pl
  • do 10 marca 2020 r. - ogłoszenie zwycięzcy konkursu

Nagrody 

  • nagroda pieniężna; honorarium zostanie wypłacone laureatowi na podstawie zawartej z nim umowy o dzieło
  • druk plakatu i jego upowszechnienie w środowisku bibliotekarskim, szczególnie w czasopismach SBP; laureat otrzymuje 10 egzemplarzy plakatu

Program Tydzień Bibliotek jest realizowany każdego roku w całym kraju przez wszystkie rodzaje bibliotek od 8 do 15 maja. Plakat obecny w bibliotekach realizujących program Tydzień Bibliotek powinien w sposób atrakcyjny spopularyzować majowe Święto Bibliotekarzy i Bibliotek.

Celem programu Tydzień Bibliotek jest:

  • popularyzacja wiedzy o roli bibliotek i ośrodków informacji w systemie kultury, edukacji, nauki i gospodarki, a także o ich znaczeniu dla poprawy jakości życia i utrwalania pozytywnych
  • wzorców społecznych
  • podnoszenie prestiżu bibliotek i zawodu bibliotekarza w świadomości społecznej
  • promocja czytelnictwa i zainteresowania książką oraz nowymi mediami komunikacji społecznej w szerokich kręgach polskiego społeczeństwa
  • upowszechnianie w społeczeństwie świadomości znaczenia wiedzy i informacji oraz swobodnego dostępu do nich poprzez biblioteki i ośrodki informacji.

Hasłem programu Tydzień Bibliotek 2020 jest: Zasmakuj w bibliotece.

Źródło: SBP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"O matko i córko" http://www.sbp.pl/repository/zdjecia/2020/marzec/jolanta_rozacka.jpg o_O "Zasmakuj w bibliotece"... co to ma wspólnego z hasłem... Ogólnie niesmaczne kolorystycznie, clipartowo i blee

avatar użytkownika
,

Na książce widzimy okazałego koronawirusa... ;-) O tym czy to ładne czy "blee" trudno dyskutować bo to rzecz gustu. Problem jednak w tym, że trudno tu dyskutować o czymkolwiek innym, bo plakat jest czysto dekoracyjną kompozycją mającą charakter zabawy formalnej - brak jakiegoś uzasadniającego tę formę pomysłu treściowego, co dla plakatu nie jest dobrą okolicznością.  

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764