logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat z agentem 007

   07.01.2020, przeczytano 1207 razy
ilustracjastrzałka

W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-z-agentem-007,385227,artykul.html

Organizatorzy wytypują 20 prac jako finalistów, a twórca każdej z nich otrzyma 250 funtów. Ponadto wybranych zostanie 5 prac, a każdy Wybrany Twórca otrzyma 2 000 funtów

Zadaniem jest stworzenie plakatu zainspirowanego filmami o Jamesie Bondzie z Danielem Craigiem i stanowiącego hołd dla wizualnego dziedzictwa Bonda. Praca powinna być wyjątkowa, efektowna i „niezaprzeczalnie bondowska”. Można w niej umieścić wszelkie postacie z filmów z Bondem (albo nie umieszczać żadnej z nich). Na plakacie należy umieść znak 007.

20 prac zostanie wytypowanych jako Finaliści. Twórca każdego z nich:

  • ma szansę zobaczyć swój utwór w bondowskich kanałach społecznościowych i cyfrowych;
  • ma szansę uzyskać poradę zawodową i informację o swoim utworze od lokalnej agencji kreatywnej (telefonicznie lub mailowo);
  • otrzyma 250 funtów za każdy wybrany utwór.

5 utworów zostanie wybranych do grona Wybranych Twórców. Każdy z tych Twórców:

  • ma szansę zobaczyć swój utwór w bondowskich kanałach społecznościowych i cyfrowych;
  • ma szansę uzyskać poradę zawodową i informację o swoim utworze od lokalnej agencji kreatywnej (telefonicznie lub mailowo);
  • otrzyma 2 000 funtów za każdy wybrany utwór.

Prace nalezy przesyłać do dnia 16 stycznia 2020 r. Konkurs ma charakter międzynarodowy i adresowany jest do osób pełnoletnich. Do każdego zgłoszenia należy dołączyć krótki pisemny podpis po angielsku wyjaśniający inspirację i kształt utworu.

W skład jury wejdą członkowie działu marketingowego Universal Pictures International oraz najprawdopodobniej producenci filmu z Jamesem Bondem Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, oraz Daniel Craig.

Kryteria oceny: kreatywność (30%), oryginalność (30%) oraz ogólne zrozumienie tematu (40%).

O FILMIE NIE CZAS UMIERAĆ

W Nie czas umierać Bond odchodzi z czynnej służby i cieszy się spokojnym życiem na Jamajce. Jednak nie trwa to długo, gdyż wkrótce zjawia się stary przyjaciel Felix Leiter z CIA i prosi o pomoc. Misja, której celem jest uratowanie porwanego naukowca, okazuje się bardziej zdradliwa, niż można by się tego spodziewać, a Bond trafia na trop tajemniczego złoczyńcy uzbrojonego w niebezpieczną nową technologię.

Film, wyprodukowany wspólnie przez EON Productions założone przez Alberta R. Broccoli, Metro Goldwyn Mayer Studios (MGM) oraz Universal Pictures International wyreżyserował Cary Joji Fukunaga (Beasts of No Nation, Detektyw), a Daniel Craig po raz piąty wciela się w stworzoną przez Iana Fleminga postać Jamesa Bonda, agenta 007. Napisany przez Neala Purvisa i Roberta Wade (SPECTRE, SKYFALL), Cary ego Joji Fukunagę, Scotta Z. Burns'a (Epidemia strachu, Ultimatum Bourne oraz Phoebe Waller-Bridge (Obsesja Ewy, Współczesna dziewczyna) film Nie czas umierać jest obecnie w fazie postprodukcji. Dzieło trafi do kin na całym świecie: 2 kwietnia 2020 r. w Wielkiej Brytanii, gdzie jego dystrybutorem jest Universal Pictures International, oraz 10 kwietnia 2020 r. w USA, gdzie będzie rozprowadzany przez MGM za pośrednictwem swoje spółki dystrybucyjnej United Artists Releasing.

Źródło: Talenthouse

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w konkursie Cannes Lions
Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Extrahut zwycięzcą konkursu Exaw.pro za projekt Busylamp
ExtraHut, studio product design z grupy kapitałowej TenderHut wygrało tegoroczną edycję konkursu promującego projektantów UI/UX oraz Service Design EXAW.PRO. Zwycięski projekt jest realizowany przez studio dla BusyLamp, dostawcy oprogramowania dla branży prawnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764