logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat: Baltic Poster Contest 2019. Reduce, Reuse, Rethink!

   27.03.2019, przeczytano 1220 razy
ilustracja

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza międzynarodowy konkurs na plakat towarzyszący 10. Dorocznemu Forum Strategii Unii Europejskiej dla regionu Morza Bałtyckiego, które odbędzie się w Gdańsku w dniach 12-13 czerwca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat%3A-baltic-poster-contest-2019.-reduce%2C-reuse%2C-rethink%21,381837,artykul.html

Konkurs skierowany jest do osób w wieku 18-35 lat z państw-uczestników Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego (tj. Danii, Estonii, Finlandii, Niemiec, Łotwy, Litwy, Polski, Szwecji) oraz Norwegii.

Prace biorące udział w Konkursie powinny odwoływać się do tematyki 10. Dorocznego Forum Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego w Gdańsku oraz zawierać frazę: „10th Annual Forum of the EU Strategy for the Baltic Sea Region, Gdańsk, Poland, 12-13 June 2019”. Opcjonalnie na pracy konkursowej może także znaleźć się hasło wydarzenia „Reduce, Reuse, Rethink”, które stanowi element logotypu Forum.

Organizator ustanawia następujące nagrody dla laureatów i osób wyróżnionych (maksymalnie 7 osób):

  1. Nagrody pieniężne dla laureatów Konkursu::
    I nagroda –  2000 EUR
    II nagroda – 1000 EUR
    III nagroda –  500 EUR
  2. Wystawa plakatów laureatów oraz osób wyróżnionych podczas Forum w Gdańsku
  3. Opublikowanie plakatów laureatów oraz osób wyróżnionych na stronie EUSBSR

Wręczenie dyplomów laureatom i osobom wyróżnionym odbędzie się podczas 10. Forum Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego w Gdańsku 12 lub 13 czerwca 2019 roku. Koszty transportu (do i z Polski oraz na terenie Polski) laureatów oraz osób wyróżnionych oraz koszty noclegów pokrywa Organizator.

Prace konkursowe należy przesyłać w terminie do dnia 6 maja 2019 roku.

Źródło: MSZ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764