logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na produkt z wykorzystaniem profili aluminiowych

   10.11.2003, przeczytano 1882 razy

Kwartalnik 2+3D oraz firma Hydro Aluminium zapraszają do wzięcia udziału w konkursie na projekt produktu z wykorzystaniem profili aluminiowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-produkt-z-wykorzystaniem-profili-aluminiowych,1929,artykul.html

Tematem konkursu organizowanego przez Hydro Aluminium Chrzanów Sp. z o. o. jest zaprojektowanie i wdrożenie nowego produktu z wykorzystaniem profili aluminiowych. Konkurs przeznaczony jest dla studentów ASP, szkół i uczelni technicznych oraz pracowników firm wytwarzających produkty z zastosowaniem profili aluminiowych. Zaproponowany produkt musi spełniać następujące wymogi:
- innowacyjność
- możliwość wdrożenia do seryjnej produkcji
- użycie profili aluminiowych w różnych konfiguracjach, również w połączeniach
z innymi materiałami.

Termin nadsyłania prac mija 30.11.2003 r., zaś wyniki ogłoszone zostaną 20.12.2003 r. Werdykt będzie opublikowany na stronie internetowej www.hydro.pl. Nagrody zostaną wręczone w styczniu 2004. Organizator przedstawi prace uczestników na wystawie pokonkursowej.

W skład jury wchodzą przedstawiciele firmy Hydro Aluminium, redakcji 2+3D, a także Wydziału Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego ASP w Gdańsku i Wydziału Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie

Nagrody:
I nagroda - monitor LCD MAG 17"
II nagroda - cyfrowy aparat fotograficzny Canon
III-V nagroda - cyfrowe aparaty fotograficzne Logitech Pocket Camera
Nagrody za prace zespołowe nie podlegają zwielokrotnieniu. Organizator konkursu nie pokrywa kosztów wdrożenia zwycięskiego projektu.

Szczegóły:
http://www.2plus3d.pl/aluminium
lub
http://www.hydro.pl/

Informacje dodatkowe andrzej.nickel@hydro.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764