logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na projekt grafiki dla trybu Ambient w Qled TV

  PR 03.07.2018, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung i magazyn Dezeen ogłosiły konkurs dla projektantów. Zadaniem jest stworzenie grafiki dla trybu Ambient, który dostępny jest w telewizorach QLED TV 2018. Łączna pula nagród wynosi 29 500 euro, a laureat nagrody głównej otrzyma 8 000 euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-grafiki-dla-trybu-ambient-w-qled-tv,37114,artykul.html

Tryb Ambient w telewizorach Samsung QLED TV 2018 eliminuje problem czarnej „plamy” na ścianie, którą widzimy wtedy, gdy urządzenie nie jest używane. Dzięki niemu ekran – imitując wygląd znajdującej się za nim ściany – wtapia się w otoczenie i pozwala wyświetlić dodatkowe elementy, w tym aktualną prognozę pogody, czas czy newsy.

- Konkurs ma na celu opracowanie obrazów, które będą przemawiać do każdego z naszych klientów – powiedział Chu Jongsuk, Senior Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. - Mamy nadzieję, że projektanci skorzystają z okazji, aby pokazać swoją kreatywność i pomóc nam rozwinąć bibliotekę wzorów dostępnych w trybie Ambient.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wybrać jedno tło (z czterech zaproponowanych przez firmę Samsung) i opracować koncepcje oparte zarówno na otoczeniu telewizora, jak i na porze dnia, w której funkcja ta będzie wykorzystywana na jednym z istniejących trybów Ambient – Décor, Info, Photo, Music lub zaproponować zupełnie nowy.

Samsung i Dezeen szukają koncepcji, które podkreślą sposób, w jaki tryb Ambient może odzwierciedlać otoczenie i komponować się z estetyką wnętrz. Właśnie dlatego projektanci będą musieli określić, dla jakiego stylu życia użytkowników stworzyli swój projekt.

W jury konkursu zasiadają wybitni projektanci Neville Brody i Erwan Bouroullec oraz członkowie zespołów projektowych firmy Samsunga i magazynu Dezeen – Donatem Lee, Executive Vice President i Head of the Corporate Design Center w Samsung Electronics oraz Amy Frearson, redaktor naczelna Dezeen.

W konkursie trwającym od 25 czerwca do 3 sierpnia przyznane zostaną nagrody o łącznej wartości 29 500 euro. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma 8 000 euro. Kolejne dwie lokaty będą premiowane kwotą 3 000 euro, a siedmiu pozostałych finalistów konkursu otrzyma po 1 500 euro. Dodatkowo pięcioro spośród nominowanych projektantów otrzyma po 1 000 euro. Dezeen przeprowadzi również wywiady z finalistami.

Zgłoszenie do udziału w konkursie jest bezpłatne. Kandydaci muszą mieć ukończone 18 lat oraz być zdolni zaprezentować swoją pracę przed angielskojęzycznym jury. Więcej informacji o tym, jak wziąć udział w konkursie, znajduje się pod adresem www.dezeen.com/samsung.

Jest to już drugi konkurs zorganizowany wspólnie przez Samsung i Dezeen. W 2017 r. projektanci tworzyli akcesoria do telewizorów Samsung QLED. Do konkursu wpłynęło łącznie 1200 prac z 83 krajów. Nagrodę główną otrzymała wówczas Fulden Denheli, która została doceniona za koncepcję inspirowaną stylem skandynawskim.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone