logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na projekt grafiki dla trybu Ambient w Qled TV

Mateusz Zawiślak  PR 03.07.2018, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung i magazyn Dezeen ogłosiły konkurs dla projektantów. Zadaniem jest stworzenie grafiki dla trybu Ambient, który dostępny jest w telewizorach QLED TV 2018. Łączna pula nagród wynosi 29 500 euro, a laureat nagrody głównej otrzyma 8 000 euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-grafiki-dla-trybu-ambient-w-qled-tv,37114,artykul.html

Tryb Ambient w telewizorach Samsung QLED TV 2018 eliminuje problem czarnej „plamy” na ścianie, którą widzimy wtedy, gdy urządzenie nie jest używane. Dzięki niemu ekran – imitując wygląd znajdującej się za nim ściany – wtapia się w otoczenie i pozwala wyświetlić dodatkowe elementy, w tym aktualną prognozę pogody, czas czy newsy.

- Konkurs ma na celu opracowanie obrazów, które będą przemawiać do każdego z naszych klientów – powiedział Chu Jongsuk, Senior Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. - Mamy nadzieję, że projektanci skorzystają z okazji, aby pokazać swoją kreatywność i pomóc nam rozwinąć bibliotekę wzorów dostępnych w trybie Ambient.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wybrać jedno tło (z czterech zaproponowanych przez firmę Samsung) i opracować koncepcje oparte zarówno na otoczeniu telewizora, jak i na porze dnia, w której funkcja ta będzie wykorzystywana na jednym z istniejących trybów Ambient – Décor, Info, Photo, Music lub zaproponować zupełnie nowy.

Samsung i Dezeen szukają koncepcji, które podkreślą sposób, w jaki tryb Ambient może odzwierciedlać otoczenie i komponować się z estetyką wnętrz. Właśnie dlatego projektanci będą musieli określić, dla jakiego stylu życia użytkowników stworzyli swój projekt.

W jury konkursu zasiadają wybitni projektanci Neville Brody i Erwan Bouroullec oraz członkowie zespołów projektowych firmy Samsunga i magazynu Dezeen – Donatem Lee, Executive Vice President i Head of the Corporate Design Center w Samsung Electronics oraz Amy Frearson, redaktor naczelna Dezeen.

W konkursie trwającym od 25 czerwca do 3 sierpnia przyznane zostaną nagrody o łącznej wartości 29 500 euro. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma 8 000 euro. Kolejne dwie lokaty będą premiowane kwotą 3 000 euro, a siedmiu pozostałych finalistów konkursu otrzyma po 1 500 euro. Dodatkowo pięcioro spośród nominowanych projektantów otrzyma po 1 000 euro. Dezeen przeprowadzi również wywiady z finalistami.

Zgłoszenie do udziału w konkursie jest bezpłatne. Kandydaci muszą mieć ukończone 18 lat oraz być zdolni zaprezentować swoją pracę przed angielskojęzycznym jury. Więcej informacji o tym, jak wziąć udział w konkursie, znajduje się pod adresem www.dezeen.com/samsung.

Jest to już drugi konkurs zorganizowany wspólnie przez Samsung i Dezeen. W 2017 r. projektanci tworzyli akcesoria do telewizorów Samsung QLED. Do konkursu wpłynęło łącznie 1200 prac z 83 krajów. Nagrodę główną otrzymała wówczas Fulden Denheli, która została doceniona za koncepcję inspirowaną stylem skandynawskim.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
Największa w historii edycja konkursu Braunprize
3087 zgłoszeń oznacza, że tegoroczna edycja konkursu BraunPrize będzie największą w jego 50-letniej historii.
 
wtorek 17.07.2018, 105 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone