Organizator – Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu – zaprasza do udziału wszystkie szkoły artystyczne, agencje reklamowe i innych zainteresowanych. Zadanie uczestników polega na przygotowaniu promocyjnej kampanii Mediateki, czyli Multimedialnej Biblioteki Młodych, przeznaczonej dla młodzieży w wieku 13-25 lat.
Projekt powinien zawierać:
1. Szczegółowy opis strategii i taktyki kampanii.
2. Propozycje konkretnych form i środków reklamy wraz z projektami graficznymi.
3. Projekty graficzne systemu identyfikacji wizualnej, który utworzą następujące elementy:
– wizytówka
– folder reklamowy
– torba reklamowa
– papeteria (papier listowy i koperta)
– teczka ofertowa
– nadruk na płycie kompaktowej
– szablon slajdu prezentacji multimedialnej
– gadżety reklamowe.
Należy wziąć pod uwagę, iż Mediateka jest placówką filialną Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu i ich systemy identyfikacji wizualnej powinny być zintegrowane.
Prace konkursowe i wymagane załączniki można składać do 19 czerwca 2006 r.
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród nastąpi 22 czerwca w Mediatece. Nagroda główna wynosi 2 tys. zł.
Warunki udziału w konkursie (m.in.: forma prac, teksty oświadczeń autorów, wszystkie prawa i obowiązki uczestników i organizatorów, adres) zostały opublikowane na stronie www.mediateka.biblioteka.wroc.pl.
Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl