logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt kampanii reklamowej Mediateki

   12.06.2006, przeczytano 5925 razy
ilustracjastrzałka
Jacopo Lorenzetti

Organizator – Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu – zaprasza do udziału wszystkie szkoły artystyczne, agencje reklamowe i innych zainteresowanych. Zadanie uczestników polega na przygotowaniu promocyjnej kampanii Mediateki, czyli Multimedialnej Biblioteki Młodych, przeznaczonej dla młodzieży w wieku 13-25 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-kampanii-reklamowej-mediateki,4082,artykul.html

Projekt powinien zawierać:
1. Szczegółowy opis strategii i taktyki kampanii.
2. Propozycje konkretnych form i środków reklamy wraz z projektami graficznymi.
3. Projekty graficzne systemu identyfikacji wizualnej, który utworzą następujące elementy:

– wizytówka
– folder reklamowy
– torba reklamowa
– papeteria (papier listowy i koperta)
– teczka ofertowa
– nadruk na płycie kompaktowej
– szablon slajdu prezentacji multimedialnej
– gadżety reklamowe.

Należy wziąć pod uwagę, iż Mediateka jest placówką filialną Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu i ich systemy identyfikacji wizualnej powinny być zintegrowane.

Prace konkursowe i wymagane załączniki można składać do 19 czerwca 2006 r.
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród nastąpi 22 czerwca w Mediatece. Nagroda główna wynosi 2 tys. zł.

Warunki udziału w konkursie (m.in.: forma prac, teksty oświadczeń autorów, wszystkie prawa i obowiązki uczestników i organizatorów, adres) zostały opublikowane na stronie www.mediateka.biblioteka.wroc.pl.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764