logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt koszulki dla 9. Biegu po Oddech

  PR 26.01.2024, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą ogłosiło konkurs na projekt koszulki, w której pobiegną uczestnicy 9. edycji Biegu po Oddech. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości na temat tej choroby, a jednocześnie popularyzację wydarzenia organizowanego w celu wsparcia podopiecznych PTWM. Konkurs pomaga promować Santander Consumer Bank, który wspiera Bieg po Oddech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-dla-9.-biegu-po-oddech,402884,artykul.html

Już 1 kwietnia 2024 r. rozpocznie się wirtualna część 9. edycji Biegu po Oddech, podczas której uczestnicy tradycyjnie będą mogli przejść lub przebiec 5 km w dowolnym miejscu i czasie na rzecz chorych na mukowiscydozę. W tym roku Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą zorganizowało konkurs na projekt koszulki, w której pobiegną zawodnicy zarówno w biegu wirtualnym, jak i stacjonarnym 1 września br. w Zakopanem. Ma to na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat tej choroby, a także dalszą popularyzację inicjatywy charytatywnej, jaką jest Bieg po Oddech. Jest to szczególnie ważne, ponieważ zebrane środki finansowe od biegaczy i sponsorów są przekazywane m.in. na rehabilitację, fizjoterapię domową, wsparcie w zakupie leków, czy pomoc psychologiczną dla podopiecznych Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą. Ponadto wydarzenie pozwala zwiększać wiedzę na temat tej choroby i integrować zmagające się z nią osoby oraz ich rodziny. Konkurs pomaga promować Santander Consumer Bank, który wspiera Bieg po Oddech.

- Wiemy, że wielu biegaczy przywiązuje dużą wagę do stroju sportowego, który musi być wygodny, dobrze odprowadzać pot i przylegać do ciała - mówi Magdalena Czerwińska-Wyraz, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą. - Zawsze dbaliśmy o to, żeby nasze biegowe koszulki były nie tylko wysokiej jakości, co gwarantuje producent, ale także atrakcyjne wizualnie. W tym roku ogłosiliśmy konkurs na ich projekt, w którym może wziąć udział każdy zainteresowany. Wybór zwycięskiego konceptu powierzymy sympatykom naszej imprezy podczas głosowania na Facebooku - dodaje Czerwińska-Wyraz.

- Jesteśmy dumni, że możemy wspierać tak ważną inicjatywę, jaką jest Bieg po Oddech i działania na rzecz osób chorych na mukowiscydozę – mówi Sylwia Małycha, Menadżer ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Santander Consumer Banku. - Nasi pracownicy i pracowniczki aktywnie angażują się w pomoc dla PTWM, dlatego cieszę się, że już niebawem rozpocznie się kolejna edycja biegu, podczas której wszyscy włączymy się w pomoc osobom dotkniętym przez tę chorobę. Konkurs na projekt koszulki biegowej jest również doskonałą okazją do promocji tego wydarzenia, a przy tym wspólną zabawą w jednym, szczytnym celu – dodaje.

Kilka słów o zasadach

Konkurs jest skierowany do pełnoletnich osób fizycznych. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie jeden, oryginalny projekt graficzny, który nie był wcześniej publikowany. Termin składania prac upływa 16 lutego o godz. 15:00. Nadesłane projekty będą oceniane pod kątem kreatywności, estetyki i zgodności z tematem. Następnie komisja konkursowa wybierze dwie najlepsze prace, które zostaną poddane pod głosowanie na fanpage’u 9. Biegu po Oddech na Facebooku. Zwycięży projekt, który uzyska największą liczbę głosów. Nagrodą dla najlepszej pracy będzie voucher pobytowy na dwie doby dla dwóch osób w Nosalowy Dwór Resort & Spa, ze śniadaniem i obiadokolacją, parkingiem oraz dostępem do wellnes, do wykorzystania aż do marca 2025 r.

Źródło: Santander Consumer Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023
Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764