logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na projekt koszulki Open’er Festival 2018

   12.03.2018, przeczytano 1060 razy
ilustracjastrzałka

Alter Art Festival Sp. z o.o. zaprasza do udziału w konkursie na projekt oficjalnej koszulki Open’er Festival 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-open%E2%80%99er-festival-2018,35743,artykul.html

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1500 zł oraz 4-dniowy karnet wstępu na Open'er Festival 2018 z polem namiotowym o wartości 659 PLN. Jego pomysł ozdobi koszulki dostępne w oficjalnym sklepie festiwalowym i przez kolejny rok będzie noszony przez setki festiwalowiczów.

Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca stałe miejsce zamieszkania na terytorium Polski lub na terenie UE. Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczenia logo festiwalu na zwycięskim projekcie w późniejszym terminie we współpracy ze zwycięzcą Konkursu.  Po wyłonieniu zwycięzcy lub zwycięzców Organizator zamawia produkcję T-Shirtów, bluz, toreb i innych elementów kolekcji festiwalowej według wybranego projektu.

Konkurs trwa do 20 marca,  wybór zwycięzcy lub zwycięzców Konkursu zostanie dokonany do 31 marca 2018 r.

Źródło: Alter Art

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Mając na uwadze rangę imprezy, nagroda więcej niż skromna.

avatar użytkownika
,

Organizatorzy zapewnili też możliwość autopromocji w trakcie imprezy.  

,

A to zmienia postać rzeczy.
Przecież promocja na festiwalu związanym z muzyką to wypasiona nagroda.
  

,

Ach, wait...
Chyba jednak niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

No ale mówisz że to impreza dużej rangi. W dodatku bez wątpienia miejsce gdzie ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

,

Galeria handlowa to miejsce, gdzie bez wątpienia ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

avatar użytkownika
,

Oczywiście - jeśli ktoś szuka popularności wśród takich odbiorców - jest to znakomite miejsce do autopromocji.  

,

Sugerujesz, że odwiedzający galerie handlowe nie noszą koszulek?
  

avatar użytkownika
,

Gdzie zauważyłeś taką sugestię? Może coś się wypsło?  

,

Skąd więc ta wyniosłość, że festiwal jest lepszy do autopromocji aniżeli galeria handlowa?  

avatar użytkownika
,

Ale gdzie widzisz choćby ślad takiej sugestii? Stosowanie pojęcia "wyniosłości" jest zupełnie nieprofesjonalne - liczy się dopasowanie grupy docelowej do potrzeb i strategii komunikacyjnej. Kibel jako miejsce promocji może być skuteczniejszy od pałacu - wszystko zależy co i komu chce się powiedzieć. Opener nie jest ani lepszy ani gorszy, natomiast ze względu na skalę może być atrakcyjny dla kogoś celującego w tą grupę odbiorców. Sądzisz że jest inaczej?  

,

Skoro więc nie jest lepszy niż galeria handlowa, to na czym polega wyjątkowość tej nagrody?
  

avatar użytkownika
,

Na tym że organizator zapewnia możliwość autopromocji podczas imprezy, a administracja galerii handlowych raczej nie?  

,

Już ustaliliśmy, że festiwal nie daje żadnej przewagi wobec innych metod autopromocji, więc nagroda ma wartość ZERO, niezależnie od tego, jak korzyści z niej przedstawi organizator.  

avatar użytkownika
,

Pod warunkiem że te inne formy autopromocji są dostępne. Na festiwalu są - w galerii nie są.  

,

Ale jak to nie są. Idziesz do galerii i się autopromujesz. Można za darmo, można odpłatnie, można skromnie można z przytupem.   

avatar użytkownika
,

Spróbuj - powodzenia.  

,

A Ty wygraj konkurs openera, a potem opisz jak skuteczna była autopromocja na festiwalu pełnym podpitych i pijanych ludzi wpatrzonych w scenę.  

avatar użytkownika
,

To co, w której galerii startujesz z autopromocją? Będzie z przytupem, czy "na skromnego"?  

,

Nie wypowiadam się publicznie na temat strategii promocji i reklamy.
Polityka firmy.
  

avatar użytkownika
,

Zakaz handlu w niedziele chyba Ci nie pomógł?  

Najnowsze w tym dziale

Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards
Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.
Amundsen Photo Awards – znamy finalistów
Podróże są doskonałą inspiracją i potrafią zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych eksploratorów. Fotografia natomiast pozwala uchwycić te wyjątkowe momenty i przedstawić świat w sposób, w jaki widzi go autor. 12 grudnia, w Fortecy Kręgliccy odbyła się Gala Amundsen Photo Awards, podczas której wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech wyjątkowych...
Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone