logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na projekt koszulki Open’er Festival 2018

redakcja   12.03.2018, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Alter Art Festival Sp. z o.o. zaprasza do udziału w konkursie na projekt oficjalnej koszulki Open’er Festival 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-open’er-festival-2018,35743,artykul.html

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1500 zł oraz 4-dniowy karnet wstępu na Open'er Festival 2018 z polem namiotowym o wartości 659 PLN. Jego pomysł ozdobi koszulki dostępne w oficjalnym sklepie festiwalowym i przez kolejny rok będzie noszony przez setki festiwalowiczów.

Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca stałe miejsce zamieszkania na terytorium Polski lub na terenie UE. Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczenia logo festiwalu na zwycięskim projekcie w późniejszym terminie we współpracy ze zwycięzcą Konkursu.  Po wyłonieniu zwycięzcy lub zwycięzców Organizator zamawia produkcję T-Shirtów, bluz, toreb i innych elementów kolekcji festiwalowej według wybranego projektu.

Konkurs trwa do 20 marca,  wybór zwycięzcy lub zwycięzców Konkursu zostanie dokonany do 31 marca 2018 r.

Źródło: Alter Art

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
herrero, 12.03.2018

Mając na uwadze rangę imprezy, nagroda więcej niż skromna.

avatar użytkownika
redakcja, 12.03.2018

Organizatorzy zapewnili też możliwość autopromocji w trakcie imprezy.  

herrero, 13.03.2018

A to zmienia postać rzeczy.
Przecież promocja na festiwalu związanym z muzyką to wypasiona nagroda.  

herrero, 13.03.2018

Ach, wait...
Chyba jednak niekoniecznie.  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

No ale mówisz że to impreza dużej rangi. W dodatku bez wątpienia miejsce gdzie ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

herrero, 13.03.2018

Galeria handlowa to miejsce, gdzie bez wątpienia ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Oczywiście - jeśli ktoś szuka popularności wśród takich odbiorców - jest to znakomite miejsce do autopromocji.  

herrero, 13.03.2018

Sugerujesz, że odwiedzający galerie handlowe nie noszą koszulek?
  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Gdzie zauważyłeś taką sugestię? Może coś się wypsło?  

herrero, 13.03.2018

Skąd więc ta wyniosłość, że festiwal jest lepszy do autopromocji aniżeli galeria handlowa?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Ale gdzie widzisz choćby ślad takiej sugestii? Stosowanie pojęcia "wyniosłości" jest zupełnie nieprofesjonalne - liczy się dopasowanie grupy docelowej do potrzeb i strategii komunikacyjnej. Kibel jako miejsce promocji może być skuteczniejszy od pałacu - wszystko zależy co i komu chce się powiedzieć. Opener nie jest ani lepszy ani gorszy, natomiast ze względu na skalę może być atrakcyjny dla kogoś celującego w tą grupę odbiorców. Sądzisz że jest inaczej?  

herrero, 13.03.2018

Skoro więc nie jest lepszy niż galeria handlowa, to na czym polega wyjątkowość tej nagrody?
  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Na tym że organizator zapewnia możliwość autopromocji podczas imprezy, a administracja galerii handlowych raczej nie?  

herrero, 14.03.2018

Już ustaliliśmy, że festiwal nie daje żadnej przewagi wobec innych metod autopromocji, więc nagroda ma wartość ZERO, niezależnie od tego, jak korzyści z niej przedstawi organizator.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

Pod warunkiem że te inne formy autopromocji są dostępne. Na festiwalu są - w galerii nie są.  

herrero, 14.03.2018

Ale jak to nie są. Idziesz do galerii i się autopromujesz. Można za darmo, można odpłatnie, można skromnie można z przytupem.   

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

Spróbuj - powodzenia.  

herrero, 14.03.2018

A Ty wygraj konkurs openera, a potem opisz jak skuteczna była autopromocja na festiwalu pełnym podpitych i pijanych ludzi wpatrzonych w scenę.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

To co, w której galerii startujesz z autopromocją? Będzie z przytupem, czy "na skromnego"?  

herrero, 14.03.2018

Nie wypowiadam się publicznie na temat strategii promocji i reklamy.
Polityka firmy.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

Zakaz handlu w niedziele chyba Ci nie pomógł?  

Najnowsze w tym dziale:

Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
Kampania wizerunkowa Mcdonald’s z nagrodami
McDonald’s Polska udowadnia, że szczegółowo zaplanowana strategia pomaga w działaniach employerbrandingowych. Kampania wizerunkowa firmy prowadzona pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosła jej zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, została także wyróżniona w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.
 
piątek 22.06.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone