logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na projekt koszulki Open’er Festival 2018

redakcja   12.03.2018, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

Alter Art Festival Sp. z o.o. zaprasza do udziału w konkursie na projekt oficjalnej koszulki Open’er Festival 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-open’er-festival-2018,35743,artykul.html

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1500 zł oraz 4-dniowy karnet wstępu na Open'er Festival 2018 z polem namiotowym o wartości 659 PLN. Jego pomysł ozdobi koszulki dostępne w oficjalnym sklepie festiwalowym i przez kolejny rok będzie noszony przez setki festiwalowiczów.

Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca stałe miejsce zamieszkania na terytorium Polski lub na terenie UE. Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczenia logo festiwalu na zwycięskim projekcie w późniejszym terminie we współpracy ze zwycięzcą Konkursu.  Po wyłonieniu zwycięzcy lub zwycięzców Organizator zamawia produkcję T-Shirtów, bluz, toreb i innych elementów kolekcji festiwalowej według wybranego projektu.

Konkurs trwa do 20 marca,  wybór zwycięzcy lub zwycięzców Konkursu zostanie dokonany do 31 marca 2018 r.

Źródło: Alter Art

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
herrero, 12.03.2018

Mając na uwadze rangę imprezy, nagroda więcej niż skromna.

avatar użytkownika
redakcja, 12.03.2018

Organizatorzy zapewnili też możliwość autopromocji w trakcie imprezy.  

herrero, 13.03.2018

A to zmienia postać rzeczy.
Przecież promocja na festiwalu związanym z muzyką to wypasiona nagroda.  

herrero, 13.03.2018

Ach, wait...
Chyba jednak niekoniecznie.  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

No ale mówisz że to impreza dużej rangi. W dodatku bez wątpienia miejsce gdzie ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

herrero, 13.03.2018

Galeria handlowa to miejsce, gdzie bez wątpienia ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Oczywiście - jeśli ktoś szuka popularności wśród takich odbiorców - jest to znakomite miejsce do autopromocji.  

herrero, 13.03.2018

Sugerujesz, że odwiedzający galerie handlowe nie noszą koszulek?
  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Gdzie zauważyłeś taką sugestię? Może coś się wypsło?  

herrero, 13.03.2018

Skąd więc ta wyniosłość, że festiwal jest lepszy do autopromocji aniżeli galeria handlowa?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Ale gdzie widzisz choćby ślad takiej sugestii? Stosowanie pojęcia "wyniosłości" jest zupełnie nieprofesjonalne - liczy się dopasowanie grupy docelowej do potrzeb i strategii komunikacyjnej. Kibel jako miejsce promocji może być skuteczniejszy od pałacu - wszystko zależy co i komu chce się powiedzieć. Opener nie jest ani lepszy ani gorszy, natomiast ze względu na skalę może być atrakcyjny dla kogoś celującego w tą grupę odbiorców. Sądzisz że jest inaczej?  

herrero, 13.03.2018

Skoro więc nie jest lepszy niż galeria handlowa, to na czym polega wyjątkowość tej nagrody?
  

avatar użytkownika
redakcja, 13.03.2018

Na tym że organizator zapewnia możliwość autopromocji podczas imprezy, a administracja galerii handlowych raczej nie?  

herrero, 14.03.2018

Już ustaliliśmy, że festiwal nie daje żadnej przewagi wobec innych metod autopromocji, więc nagroda ma wartość ZERO, niezależnie od tego, jak korzyści z niej przedstawi organizator.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

Pod warunkiem że te inne formy autopromocji są dostępne. Na festiwalu są - w galerii nie są.  

herrero, 14.03.2018

Ale jak to nie są. Idziesz do galerii i się autopromujesz. Można za darmo, można odpłatnie, można skromnie można z przytupem.   

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

Spróbuj - powodzenia.  

herrero, 14.03.2018

A Ty wygraj konkurs openera, a potem opisz jak skuteczna była autopromocja na festiwalu pełnym podpitych i pijanych ludzi wpatrzonych w scenę.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

To co, w której galerii startujesz z autopromocją? Będzie z przytupem, czy "na skromnego"?  

herrero, 14.03.2018

Nie wypowiadam się publicznie na temat strategii promocji i reklamy.
Polityka firmy.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.03.2018

Zakaz handlu w niedziele chyba Ci nie pomógł?  

Najnowsze w tym dziale:

„Złota kampania” w finale Golden Pin Design Award 2018
„Złota kampania” promująca Sąd Ostateczny Hansa Memlinga przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio, otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award 2018 organizowanego przez Tajwan Design Centre.
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone