logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt koszulki Open’er Festival 2018

   12.03.2018, przeczytano 1307 razy
ilustracjastrzałka

Alter Art Festival Sp. z o.o. zaprasza do udziału w konkursie na projekt oficjalnej koszulki Open’er Festival 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-open%E2%80%99er-festival-2018,35743,artykul.html

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1500 zł oraz 4-dniowy karnet wstępu na Open'er Festival 2018 z polem namiotowym o wartości 659 PLN. Jego pomysł ozdobi koszulki dostępne w oficjalnym sklepie festiwalowym i przez kolejny rok będzie noszony przez setki festiwalowiczów.

Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca stałe miejsce zamieszkania na terytorium Polski lub na terenie UE. Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczenia logo festiwalu na zwycięskim projekcie w późniejszym terminie we współpracy ze zwycięzcą Konkursu.  Po wyłonieniu zwycięzcy lub zwycięzców Organizator zamawia produkcję T-Shirtów, bluz, toreb i innych elementów kolekcji festiwalowej według wybranego projektu.

Konkurs trwa do 20 marca,  wybór zwycięzcy lub zwycięzców Konkursu zostanie dokonany do 31 marca 2018 r.

Źródło: Alter Art

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Mając na uwadze rangę imprezy, nagroda więcej niż skromna.

avatar użytkownika
,

Organizatorzy zapewnili też możliwość autopromocji w trakcie imprezy.  

,

A to zmienia postać rzeczy.
Przecież promocja na festiwalu związanym z muzyką to wypasiona nagroda.
  

,

Ach, wait...
Chyba jednak niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

No ale mówisz że to impreza dużej rangi. W dodatku bez wątpienia miejsce gdzie ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

,

Galeria handlowa to miejsce, gdzie bez wątpienia ogniskują się aktualne trendy kultury masowej. Dla ludzi pracujących dla podmiotów zainteresowanych taką publicznością to wymarzony wręcz teren łowów zawodowych - nie sądzisz?  

avatar użytkownika
,

Oczywiście - jeśli ktoś szuka popularności wśród takich odbiorców - jest to znakomite miejsce do autopromocji.  

,

Sugerujesz, że odwiedzający galerie handlowe nie noszą koszulek?
  

avatar użytkownika
,

Gdzie zauważyłeś taką sugestię? Może coś się wypsło?  

,

Skąd więc ta wyniosłość, że festiwal jest lepszy do autopromocji aniżeli galeria handlowa?  

avatar użytkownika
,

Ale gdzie widzisz choćby ślad takiej sugestii? Stosowanie pojęcia "wyniosłości" jest zupełnie nieprofesjonalne - liczy się dopasowanie grupy docelowej do potrzeb i strategii komunikacyjnej. Kibel jako miejsce promocji może być skuteczniejszy od pałacu - wszystko zależy co i komu chce się powiedzieć. Opener nie jest ani lepszy ani gorszy, natomiast ze względu na skalę może być atrakcyjny dla kogoś celującego w tą grupę odbiorców. Sądzisz że jest inaczej?  

,

Skoro więc nie jest lepszy niż galeria handlowa, to na czym polega wyjątkowość tej nagrody?
  

avatar użytkownika
,

Na tym że organizator zapewnia możliwość autopromocji podczas imprezy, a administracja galerii handlowych raczej nie?  

,

Już ustaliliśmy, że festiwal nie daje żadnej przewagi wobec innych metod autopromocji, więc nagroda ma wartość ZERO, niezależnie od tego, jak korzyści z niej przedstawi organizator.  

avatar użytkownika
,

Pod warunkiem że te inne formy autopromocji są dostępne. Na festiwalu są - w galerii nie są.  

,

Ale jak to nie są. Idziesz do galerii i się autopromujesz. Można za darmo, można odpłatnie, można skromnie można z przytupem.   

avatar użytkownika
,

Spróbuj - powodzenia.  

,

A Ty wygraj konkurs openera, a potem opisz jak skuteczna była autopromocja na festiwalu pełnym podpitych i pijanych ludzi wpatrzonych w scenę.  

avatar użytkownika
,

To co, w której galerii startujesz z autopromocją? Będzie z przytupem, czy "na skromnego"?  

,

Nie wypowiadam się publicznie na temat strategii promocji i reklamy.
Polityka firmy.
  

avatar użytkownika
,

Zakaz handlu w niedziele chyba Ci nie pomógł?  

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764