logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt layoutu czasopisma Ekrany

   11.10.2017, przeczytano 1317 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Przyjaciół Czasopisma o Tematyce Audiowizualnej EKRANy zaprasza grafików, plastyków, projektantów, twórców grafiki użytkowej do udziału w otwartym konkursie na nowy layout czasopisma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-layoutu-czasopisma-ekrany,34066,artykul.html

Oprócz nagród pieniężnych na zwycięzcę czeka zamówienie w postaci zaprojektowania kompletnego layoutu magazynu wraz z nadzorem autorskim nad składem dwóch numerów czasopisma.

Zadanie konkursowe ma uwzględniać wszystkie elementy typowe dla papierowego periodyku, to znaczy: wszelkie elementy graficzne i informacyjne (jak numery stron, żywe paginy, tytuły, śródtytuły, leady, imiona i nazwiska autorów), uwzględniać sposób zakomponowania zdjęć i wszelkich innych elementów graficznych, kod kolorystyczny spójny z całością pisma, krój i wielkość czcionki, formę identyfikacji wizualnej spójnej dla całości pisma.

Konkurs jest jednoetapowy i otwarty. Jury wybiera najlepsze prace, nagradza laureatów, sporządza zalecenia pokonkursowe i następnie przystępuje do negocjacji ze zwycięzcą celem realizacji projektu. Rozstrzygnięcie konkursu będzie zatem stanowić podstawę do zaproszenia zwycięzcy do negocjacji, a jeśli negocjacje te okażą się nieskuteczne – laureata kolejnej nagrody Konkursu. Negocjacje te będą dotyczyć realizacji zamówienia na projekt będący kompletnym layoutem magazynu „EKRANy” wraz z nadzorem autorskim nad składem dwóch numerów magazynu

Przewidziano następujące nagrody:

  • Nagroda Pierwsza – 3.500 złotych brutto
  • Nagroda Druga – 2.500 złotych brutto
  • Nagroda Trzecia – 2.000 złotych brutto


Szacunkowy maksymalny koszt wykonania projektu to 10.000 złotych, na co składa się sam projekt (5.000 złotych brutto, co zostanie wypłacone w 2017 roku) oraz obowiązkowy nadzór autorski nad składem dwóch numerów magazynu „EKRANy” (łącznie 5.000 złotych brutto, co zostanie wypłacone w 2018 roku). Kwoty te mogą zostać zmienione w zależności od wyników rozstrzygniętego Konkursu, a także wyników negocjacji.

W skład Jury wchodzą:

  • Rafał Syska – Redaktor Naczelny Czasopisma o Tematyce Audiowizualnej „EKRANy” (przewodniczący)
  • Miłosz Stelmach – Prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Czasopisma o Tematyce Audiowizualnej „EKRANy”
  • Barbara Szczekała – redaktor Czasopisma o Tematyce Audiowizualnej „EKRANy”
  • Urszula Wolak – redaktor Czasopisma o Tematyce Audiowizualnej „EKRANy”
  • Piotr Kołodziej – ekspert od identyfikacji wizualnej Starego Teatru w Krakowie.


Konkurs trwa do 6 listopada. Zgłoszenia należy przesyłać na adres konkurs.ekrany@gmail.com.

Więcej informacji, regulamin: http://ekrany.org.pl/konkurs-na-layout

Źródło: EKRANy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764