logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt maskotki Uniwersytetu Gdańskiego

   28.01.2020, przeczytano 975 razy
ilustracjastrzałka

W związku z jubileuszowym rokiem 50-lecia powstania Uniwersytetu Gdańskiego szukamy nowego symbolu uczelni – do 7 lutego 2020 roku można przesyłać projekty maskotki UG. Najlepszy z pomysłów zostanie wdrożony do produkcji, a jego autor otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3000 zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-maskotki-uniwersytetu-gdanskiego,385494,artykul.html

Maskotka ma odzwierciedlać wartości, którymi kierują się zarówno studenci jak i pracownicy uczelni: otwartość, kreatywność, wzajemny szacunek i tolerancja, wielokulturowość, a także pragnienie zdobywania i pogłębiania wiedzy, społeczne zaangażowanie oraz związek z morzem i tradycjami morskimi.

Organizatorzy konkursu chcieliby, aby była to postać inspirująca, wywołująca pozytywne skojarzenia i odzwierciedlająca charakter największej na Pomorzu uczelni. Maskotka będzie towarzyszyć przedstawicielom Uniwersytetu Gdańskiego podczas wydarzeń sportowych, kulturalnych, związanych z popularyzacją nauki, a także rekrutacją na studia. Jej postać może pojawić się w formie przebrania, gadżetu reklamowego, znaku graficznego, elementu promocji uczelni w druku oraz formach elektronicznych itp.

Projekty można składać do 7 lutego. Decyduje data wpłynięcia do Kancelarii UG. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 17 lutego 2020 roku.

Źródło: Uniwersytet Gdański

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764