logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt mezuzy dla Muzeum Historii Żydów Polskich

   28.11.2012, przeczytano 3616 razy
ilustracja

Mezuza to mający wartość symboliczną, historyczną i religijną pojemnik, zawierający zwinięty pergamin z naniesionymi dwoma błogosławieństwami  – fragmentami Tory – umieszczany przy wejściu do żydowskiego domu. Zwycięski projekt przedmiotu będzie zrealizowany i umieszczony przy wejściu głównym Muzeum, na zewnętrznej powierzchni stalowego profilu szklenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-mezuzy-dla-muzeum-historii-zydow-polskich,17348,artykul.html

Konkurs ma charakter międzynarodowy, adresowany jest do indywidualnych projektantów oraz firm projektowych. Uczestnicy konkursu mają przesłać swój projekt w formie elektronicznej, zgodny z założeniami briefu konkursu.

Projekty oceniane będą przez jury w składzie:

  • prof. Barbara Kirshenblatt-Gimblett - Dyrektor Programowa Wystawy Głównej, Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce
  • Zygmunt Stępiński – Zastępca Dyrektora Muzeum Historii Żydów Polskich
  • Michael Schudrich – Naczelny Rabin Polski
  • prof. Ksawery Piwocki – Wydział Wzornictwa ASP w Warszawie
  • prof. Jerzy Porębski – Wydział Wzornictwa ASP w Warszawie
  • prof. Czesława Frejlich – redaktor naczelna czasopisma 2+3D, wykładowca ASP w Krakowie i Warszawie
  • Michał Stefanowski – wiceprezes Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych


Na zwycięzcę czeka nagroda 5000 zł
Termin zgłoszeń: 15 grudnia 2012

Parterem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, patronem Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych.

Regulamin (PDF): http://stgu.pl/wp-content/themes/mimbo2.2/images/Konkurs-na-projekt-mezuzy-Regulamin7.pdf

Źródło: STGU

Dodatkowe informacje:

Muzeum Historii Żydów Polskich, którego otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku, jest pierwszym i jedynym na świecie muzeum obejmującym całość 1000-letniej historii polskich Żydów. Muzeum powstaje na Muranowie, w sercu przedwojennej żydowskiej Warszawy. Wizją Muzeum jest stworzenie nowoczesnego centrum edukacji i kultury, platformy dialogu społecznego oferującej dogłębne, transformujące doświadczenie i promującej nowe standardy obcowania z historią.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy zwycięzców 25. edycji Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów i ekspertek z 14 grup jurorskich oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Empik. Jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota.
CSR Poland Awards - 3. edycja konkursu dla firm
Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania CSR/ESG, realizowane przez firmy i liderów, którzy przygotowują programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wspierają ważne projekty charytatywne oraz rozwijają wolontariat pracowniczy. Jesteś jedną z takich...
IAB MIXX Awards – Hochland Polska wśród nominowanych
IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii ‘Games & Esport’, nominację otrzymał projekt Hochland...
Natalia Borawska jurorką konkursu Galerii Plakatu AMS
Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Zgłoszenia będzie oceniać m.in. Natalia Borawska, Creative Director w VML.
Potrójny międzynarodowy sukces pracowni Tremend
Projekty spod kreski pracowni architektonicznej Tremend zdobyły aż trzy nagrody w prestiżowym konkursie European Property Award 2024, zwyciężając w swoich kategoriach. Tym samym polscy architekci zakwalifikowali się do międzynarodowego etapu i już wkrótce powalczą o statuetkę International Property Award 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764