logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na projekt muralu dla warszawskiego ZOO

redakcja   12.03.2018, przeczytano 1046 razy
ilustracjastrzałka

Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie zaprasza do wzięcia udziału Konkursie na projekt i wykonanie muralu dla Warszawskiego ZOO. Zgłoszony w zeszłym roku pomysł muralu jako aranżacji muru wzdłuż ul. S. Starzyńskiego głosami Warszawiaków został skierowany do realizacji w roku 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-muralu-dla-warszawskiego-zoo,35742,artykul.html

Projekt przewiduje wykorzystanie długiej na ponad 200 metrów i wysokiej na ok. 2,5 m powierzchni muru do wykonania muralu związanego z ogrodem zoologicznym, ale też ściśle połączonego z Warszawą i jej losami. Mogą być na nim wymalowane egzotyczne zwierzęta, które dzieci będą rozpoznawać jadąc autobusem, może prezentować wizerunek Pałacu Kultury czy innego symbolu Warszawy nadgryzanego przez żyrafę i tonącego w egzotycznej roślinności, a nawet przybrać postać zabawnego komiksu. Może nawiązywać do wojennej historii ZOO. Mur można wykorzystać jako przestrzeń artystyczną i edukacyjną.

Projekt ma na celu upiększenie brzydkiego, szarego muru, aby przypominał o kolorowym ZOO i uatrakcyjniał widok dzielnicy. Projekt powinien umożliwiać wykonanie muralu w sposób trwały, np. farbami na bazie farb akrylowych lub innych profesjonalnych – trwałych farb elewacyjnych. Należy uwzględnić kontekst przestrzenny oraz dopasowanie kompozycji do miejsca, w którym powstanie mural. Sporą cześć terenu przed murem zajmuje parking ZOO, a wzdłuż muru biegnie ścieżka rowerowa i chodnik dla pieszych. Biorąc pod uwagę jak wiele osób przyjeżdża spoza miasta do ZOO, miejsce to powinno stać się wizytówką Warszawy i dzielnicy.

ilustracjastrzałka

Konkurs ma charakter otwarty
i jego uczestnikami mogą być osoby powyżej 18 roku życia (nieprowadzące działalności gospodarczej), osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby prawne. Konkurs jest jednoetapowy i ma zasięg ogólnopolski.

Laureat konkursu na projekt i wykonanie muralu otrzymuje nagrodę pieniężną w kwocie 5 000 zł brutto.  Organizator zapewnia środki w wysokości 45 000 zł brutto na wykonanie zwycięskiego muralu w tym zakup farb, materiałów potrzebnych do realizacji oraz koszt przygotowania powierzchni pod mural. Wykonanie muralu na podstawie zwycięskiego projektu będzie przedmiotem odrębnej umowy.


Źródło: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie

zoo.waw.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
sobota 23.06.2018, 98 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone