logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt Pamiątka z Zakopanego

   16.08.2019, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-pamiatka-z-zakopanego,383619,artykul.html

Umiałbyś zaprojektować ją lepiej? Przekonaj się i zgłoś projekt pamiątki z Zakopanego do konkursu organizowanego przez Muzeum Tatrzańskie.

Co możesz wygrać?

  • I miejsce – 10 000 zł
  • II miejsce – 5 000 zł
  • III miejsce – 3 000 zł

Zwycięzca – oprócz nagrody pieniężnej – otrzyma od Muzeum Tatrzańskiego szansę wyprodukowania zaprojektowanej pamiątki.

Jaki powinien być projekt konkursowy?

  • zgodny z samą definicją pamiątki;
  • nawiązujący do: a) kultury górali podhalańskich b) przyrody tatrzańskiej;
  • reprezentujący wysoki poziom artystyczny;
  • atrakcyjny w zakresie promocji kultury Podhala.

Co zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?

  1. Po zapoznaniu się z Regulaminem Konkursu stworzyć projekt koncepcyjno-realizacyjny pamiątki z Zakopanego.
  2. Pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w Regulaminie Konkursu.
  3. Do 3 października, do godziny 15.00 projekt, wraz z zeskanowanym formularzem przesłać na adres: pamiatka[at]muzeumtatrzanskie.pl.

Projekty konkursowe oceni Jury w składzie:

  • Jarosław Hulbój – absolwent Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem. Studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu na Wydziale Malarstwa Grafiki i Rzeźby. Wykładowca w Zakładzie Wzornictwa na Wydziale Malarstwa i Nowych Mediów Akademii Sztuki w Szczecinie oraz w School of Form w Poznaniu
  • Paweł Jasiewicz – projektant, absolwent kierunku Wzornictwa Przemysłowego w Instytucie Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej i Furniture Design and Technology w Buckinghamshire New University w High Wycombe. Prowadzi zajęcia na Wydziale Wzornictwa warszawskiej ASP;
  • Anna Kozak – starszy kustosz i kierownik działu etnograficznego Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, magister etnografii, absolwentka Podyplomowego Studium Muzeologicznego przy Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej UJ, przewodnik tatrzański;
  • Tomek Rygalik – projektant, wykładowca, kurator i doktor sztuki. Absolwent Pratt Institute w Nowym Jorku i Royal College of Art w Londynie, założyciel Studia Rygalik. Współpracuje z wiodącymi polskimi i światowymi markami, realizuje wiele projektów dla instytucji kultury. Założyciel marki TRE Product. Współtworzy kreatywny kampus SOBOLE;
  • Marcin Rząsa – rzeźbiarz, kurator, projektant wystaw, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i prezes Fundacji im. Antoniego Rząsy. Prowadzi Galerię Rząsy w Zakopanem, współpracuje m.in. z Muzeum Tatrzańskim i Tatrzańskim Parkiem Narodowym. Przewodnik tatrzański. Mieszka i pracuje w Zakopanem;
  • Anna Wende-Surmiak – dyrektor Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem od 2012 roku. Romanistka. Od grudnia 2015 roku prezes IMMA (International Mountain Museums Alliance – Międzynarodowy Związek Muzeów Górskich).

Wyniki Konkursu zostaną publicznie ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 19 października 2019 r.

  • Regulamin i Formularz zgłoszeniowy dostępne TUTAJ [PDF]

Źródło: Muzeum Tatrzańskie

www.muzeumtatrzanskie.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Konkurs dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu EtnoPolska 2019
Patroni medialni: TVP3 Kraków, Radio Kraków, Gazeta Wyborcza, Tygodnik Podhalański, Print Control, WhiteMAD, WATRA Podhalański Serwis Informacyjny, Infogram – Twój przewodnik po Zakopanem.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764