logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt wnętrza z lampami Organic Horizon

   07.01.2020, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

Maxfliz zaprasza projektantów i architektów do udziału w konkursie na projekt wnętrza z użyciem dwóch lamp Organic Horizon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-wnetrza-z-lampami-organic-horizon,385225,artykul.html

Konkurs trwa od 21.10.2019 do 31.01.2020 roku. Oficjalne rozstrzygnięcie wyników konkursu nastąpi 2.03.2020 roku.

Nagrody:

  1. 1. Miejsce 2000 złotych
  2. 2. Miejsce 1000 złotych

Wyróżnienie nagroda rzeczowa w postaci lampy Organic Horizon (do wyboru długość oraz wykończenie)

Warunki konkursu

  • projekt wnętrza z użyciem min. dwóch lamp Organic Horizon,
  • w projekcie powinny znajdować się meble z firm Maxliving, Cattelan Italia, Calligaris, Bonaldo, Tonin Casa, Ditre Italia, Nicoline, Poliform, Bontempi,
  • projekt wizualizacje wnętrza w formie komputerowego pliku PDF lub JPG o wymiarach 4000x3000px oraz 300 dpi.

Oceniane będzie:

  • kreatywne podejście do zastosowania lampy, ciekawa kompozycja i zabawa formą,
  • dobre zaprezentowanie lampy we wnętrzu,
  • zgodność proporcji i wymiarów lampy z modelem 3D,
  • estetyka i ergonomia zaprojektowanego wnętrza.

Konkurs - Projekt wnętrza z lampami Organic Horizon

Zgłoszenia prosimy wysyłać na konkurs@max-fliz.pl lub na adres pocztowy Max-Fliz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k 30-418 Kraków ul. Zakopiańska 58

Więcej informacji, regulamin: https://www.maxfliz.pl/aktualnosci/konkurs-projekt-wnetrza-z-lampami-organic-horizon

Źródło: Maxfliz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764