logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych

   20.03.2019, przeczytano 448 razy
ilustracja

Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-siw-instytutu-ekspertyz-ekonomicznych-i-finansowych,381730,artykul.html

Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi. Konkurs jest dwuetapowy:

  • Etap I – zgłoszenie przez uczestników prac konkursowych.
  • Etap II – wybór zwycięzcy konkursu, z którym zostanie zawarta umowa na kompleksowe zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi.

Konkurs jest skierowany do pełnoletnich osób fizycznych. Prace konkursowe mogą być zgłaszane wyłącznie przez indywidualnych uczestników.

Praca konkursowa powinna stanowić pliki w formacie pdf zawierające 3 projekty logo Instytutu (zgodnie z punktem 1 załącznika nr 1).

W skład komisji konkursowej wchodzą następujące osoby:

  • Paweł Gajewski – Dyrektor Instytutu,
  • Agnieszka Kubik – Kierownik Działu Organizacyjnego Instytutu,
  • Anna Mikulska – architekt,
  • Jan Michalak – Kierownik Zakładu Rachunkowości i Finansów Instytutu.

Terminy

  1. Ogłoszenie konkursu – 15 marca 2019 r.
  2. Przesyłanie prac konkursowych – 15 kwietnia 2019 r.
  3. Wyłonienie zwycięzcy konkursu – do 19 kwietnia 2019 r.

Nagrody

Ze zwycięzcą konkursu zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony (3 miesiące) w zadaniowym czasie pracy, z wynagrodzeniem 4000 zł brutto miesięcznie. W ramach umowy zwycięzca opracuje wszystkie elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej określone w konkursowej specyfikacji.

Komisja konkursowa przyzna dwa wyróżnienia spośród pozostałych prac konkursowych. Autorzy wyróżnionych prac otrzymają nagrody pieniężne w kwocie 500 zł.

Źródło: Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi

ieef.lodz.pl

Dodatkowe informacje:

Instytut Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi jest jednostką budżetową prowadzącą działalność naukową i badawczo-rozwojową w zakresie ekonomii, finansów, rachunkowości, podatków i ceł, rynków kapitałowych, bankowości i ubezpieczeń, działalności i finansowania przedsiębiorstw, przekształceń własnościowych i cyberprzestępczości gospodarczej. W powyższym zakresie Instytut opracowuje ekspertyzy i wydaje opinie na zlecenie sądów, prokuratur oraz innych podmiotów uprawnionych do prowadzenia na podstawie ustaw postępowań, w toku których dopuszczany jest dowód z opinii biegłego.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764