logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na slogan promujący chodzenie do kina

   17.11.2006, przeczytano 2137 razy

Polski Instytut Sztuki Filmowej ogłasza otwarty konkurs na slogan promujący spędzanie wolnego czasu w kinie. Nagroda: 3 tys. zł. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich miłośników kina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-slogan-promujacy-chodzenie-do-kina,4758,artykul.html

Slogan powinien zachęcać do oglądania filmów w kinie i do spędzania wolnego czasu właśnie tam. Sala kinowa jest bowiem jedynym miejscem gdzie w komfortowych warunkach można obcować z X Muzą.

Prace konkursowe - projekty haseł należy składać do dnia 31 grudnia 2006 r. w siedzibie Instytutu, drogą pocztową na adres:

Polski Instytut Sztuki Filmowej
ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 (pok. 5)
00-071 Warszawa
z dopiskiem "Konkurs na hasło"

oraz drogą elektroniczną na adres slogan(at)pisf.pl W temacie e-maila należy wpisać: "Konkurs na hasło".

Zwycięzca Konkursu - autor najlepszego hasła otrzyma Nagrodę Dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej za najlepsze hasło promujące kino w wysokości 3 tys. zł.

Formularz zgłoszeniowy i regulamin

Źródło: Polski Instytut Sztuki Filmowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764