logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na slogan promujący chodzenie do kina

   17.11.2006, przeczytano 2079 razy

Polski Instytut Sztuki Filmowej ogłasza otwarty konkurs na slogan promujący spędzanie wolnego czasu w kinie. Nagroda: 3 tys. zł. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich miłośników kina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-slogan-promujacy-chodzenie-do-kina,4758,artykul.html

Slogan powinien zachęcać do oglądania filmów w kinie i do spędzania wolnego czasu właśnie tam. Sala kinowa jest bowiem jedynym miejscem gdzie w komfortowych warunkach można obcować z X Muzą.

Prace konkursowe - projekty haseł należy składać do dnia 31 grudnia 2006 r. w siedzibie Instytutu, drogą pocztową na adres:

Polski Instytut Sztuki Filmowej
ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 (pok. 5)
00-071 Warszawa
z dopiskiem "Konkurs na hasło"

oraz drogą elektroniczną na adres slogan(at)pisf.pl W temacie e-maila należy wpisać: "Konkurs na hasło".

Zwycięzca Konkursu - autor najlepszego hasła otrzyma Nagrodę Dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej za najlepsze hasło promujące kino w wysokości 3 tys. zł.

Formularz zgłoszeniowy i regulamin

Źródło: Polski Instytut Sztuki Filmowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764