logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na slogan promujący napój Black

  PR 16.05.2016, przeczytano 2973 razy
ilustracjastrzałka

16 maja rusza konkurs pt.: „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” skierowany do agencji kreatywnych oraz freelancerów, którzy gotowi są podjąć wyzwanie i stworzyć slogan dla najczęściej wybieranego napoju energetycznego w Polsce. Na zwycięzcę czeka 10 000 dolarów amerykańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-slogan-promujacy-napoj-black,28562,artykul.html

Konkurs „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” potrwa od 16 do 29 maja

BLACK jest liderem w ilości sprzedaży w kategorii energetyków w Polsce, dlatego liczymy na duże zainteresowanie ze strony specjalistów. Nowe hasło ma oddawać ideę marki, energetyczne działanie BLACK oraz jego mobilizującą rolę, a jednocześnie powinno być zwięzłe i łatwo zapadać w pamięć. BLACK dynamicznie rozwija się również na arenie międzynarodowej, obecnie napój dostępny jest już w 56 krajach, dlatego slogan powinien być uniwersalny dla wszystkich rynków – mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu, FoodCare Sp. z o. o.

Co trzeba wiedzieć o BLACK?

BLACK to linia napojów energetycznych, które przeznaczone są dla  wszystkich spragnionych dużej dawki energii. Ze względu na zawartość tauryny, kofeiny oraz witamin, napój zapewnia energię do działania, szczególnie w trakcie zwiększonego wysiłku fizycznego oraz psychicznego. Odbiorcy marki to przede wszystkim osoby młode, pomiędzy 18 a 39 rokiem życia, mieszkające w dużych miastach i prowadzące aktywny tryb życia. BLACK sygnowany jest twarzą Mike’a Tysona, cenionego sportowca i celebryty, który jest uosobieniem wartości kojarzonych z marką.

Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.blackenergydrink.com i przesłać propozycję nowego hasła za pośrednictwem formularza konkursowego. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są na powyższej stronie internetowej.

AKTUALIZACJA 19.05.2016:
W związku z dyskusją jaka wywiązała się w komentarzach pod tekstem, zwróciliśmy się do firmy FoodCare o ustosunkowanie się do podnoszonych w niej zarzutów dotyczących zapisu w regulaminie konkursu, który zakładał przeniesienie praw autorskich do wszystkich zgłoszonych (a nie tylko nagrodzonych) propozycji. Z Biura Prasowego FoodCare otrzymaliśmy dziś informację, że budzący wątpliwości zapis został skorygowany, a także następujące oświadczenie:

Nie jest możliwe przeniesienie praw autorskich w formie innej niż pisemna. Laureat otrzyma nagrodę po podpisaniu oświadczenia o przeniesieniu praw autorskich. Uczestników niebędących Laureatami zagadnienie to nie dotyczy. Dlatego nie jest prawdą, aby intencją FoodCare było nieodpłatne pozyskanie praw autorskich od uczestników. Postanowiliśmy zmienić zapis regulaminu, aby nikt nie miał wątpliwości co do kwestii odpłatnego nabycia przez FoodCare praw autorskich do sloganu, który zwycięży w konkursie i zostanie wykorzystany dla marki Black.

Źródło: FoodCare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
Zwycięzcy 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja
Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
Dyplomy FNC 2024 - trwają zgłoszenia
Trwa nabór prac do zestawienia dyplomy FNC 2024. Można zgłosić swój dyplom, obroniony w 2023 i 2024 roku — zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2025 roku. Dyplomy FNC to coroczne zestawienie, które ukazuje i promuje najlepsze prace dyplomowe absolwentów uczelni artystyczno-projektowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764