16 maja rusza konkurs pt.: „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” skierowany do agencji kreatywnych oraz freelancerów, którzy gotowi są podjąć wyzwanie i stworzyć slogan dla najczęściej wybieranego napoju energetycznego w Polsce. Na zwycięzcę czeka 10 000 dolarów amerykańskich.
Konkurs „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” potrwa od 16 do 29 maja
BLACK jest liderem w ilości sprzedaży w kategorii energetyków w Polsce, dlatego liczymy na duże zainteresowanie ze strony specjalistów. Nowe hasło ma oddawać ideę marki, energetyczne działanie BLACK oraz jego mobilizującą rolę, a jednocześnie powinno być zwięzłe i łatwo zapadać w pamięć. BLACK dynamicznie rozwija się również na arenie międzynarodowej, obecnie napój dostępny jest już w 56 krajach, dlatego slogan powinien być uniwersalny dla wszystkich rynków – mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu, FoodCare Sp. z o. o.
Co trzeba wiedzieć o BLACK?
BLACK to linia napojów energetycznych, które przeznaczone są dla wszystkich spragnionych dużej dawki energii. Ze względu na zawartość tauryny, kofeiny oraz witamin, napój zapewnia energię do działania, szczególnie w trakcie zwiększonego wysiłku fizycznego oraz psychicznego. Odbiorcy marki to przede wszystkim osoby młode, pomiędzy 18 a 39 rokiem życia, mieszkające w dużych miastach i prowadzące aktywny tryb życia. BLACK sygnowany jest twarzą Mike’a Tysona, cenionego sportowca i celebryty, który jest uosobieniem wartości kojarzonych z marką.
Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.blackenergydrink.com i przesłać propozycję nowego hasła za pośrednictwem formularza konkursowego. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są na powyższej stronie internetowej.
AKTUALIZACJA 19.05.2016:
W związku z dyskusją jaka wywiązała się w komentarzach pod tekstem, zwróciliśmy się do firmy FoodCare o ustosunkowanie się do podnoszonych w niej zarzutów dotyczących zapisu w regulaminie konkursu, który zakładał przeniesienie praw autorskich do wszystkich zgłoszonych (a nie tylko nagrodzonych) propozycji. Z Biura Prasowego FoodCare otrzymaliśmy dziś informację, że budzący wątpliwości zapis został skorygowany, a także następujące oświadczenie:
Nie jest możliwe przeniesienie praw autorskich w formie innej niż pisemna. Laureat otrzyma nagrodę po podpisaniu oświadczenia o przeniesieniu praw autorskich. Uczestników niebędących Laureatami zagadnienie to nie dotyczy. Dlatego nie jest prawdą, aby intencją FoodCare było nieodpłatne pozyskanie praw autorskich od uczestników. Postanowiliśmy zmienić zapis regulaminu, aby nikt nie miał wątpliwości co do kwestii odpłatnego nabycia przez FoodCare praw autorskich do sloganu, który zwycięży w konkursie i zostanie wykorzystany dla marki Black.
Źródło: FoodCare