logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na spot dla Fundacji Legalna Kultura

   10.07.2019, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Internet to skarbiec prac twórców. Oferuje niezliczone możliwości, zasypuje informacjami, danymi, plikami. To, co dla internautów jest jednym z wielu zasobów oferowanych w sieci, dla twórców jest efektem ciężkiej pracy, a nawet może okazać się dziełem życia. Korzystaj z legalnych zasobów internetu, nie daj się złapać w piracką sieć i nakręć film z przesłaniem! Weź udział w konkursie "Bycie fair to dobry sposób na bycie" i nakręć przepis na korzystanie z legalnych źródeł kultury. Zobacz swój film podczas 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni i wygraj Nagrodę Specjalną Legalnej Kultury. Twój głos w sprawie walki z piractwem jest ważny dla twórców, odbiorców, dla nas wszystkich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-spot-dla-fundacji-legalna-kultura,383198,artykul.html

Nagrodzone filmy będą także prezentowane jako oficjalne spoty Legalnej Kultury w ramach programów edukacyjnych, podczas wydarzeń kulturalnych, na stronach, w serwisach społecznościowych Legalnej Kultury oraz w mediach.

Nieważne czy i co studiujesz, czy jesteś amatorem, czy profesjonalnym filmowcem. Nieważne czy nakręcisz film telefonem komórkowym, robisz animacje, czy posłużysz się starą kamerą 16 mm. Liczy się wyłącznie Twoja kreatywność, chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami i spostrzeżeniami oraz refleksja odbiorców - w myśl przesłania, że kultura jest narzędziem, które zmienia świat, docierając do serc i umysłów.

Na pokazanie swojego filmu masz minutę czasu ekranowego. Wbrew pozorom to bardzo dużo. Tyle trwał film braci Lumiere "Wyjście robotników z fabryki", od którego w 1895 roku zaczęła się historia kina.

Nadesłane prace oceniać będzie jury Konkursu Filmów Krótkometrażowych na 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, które przyzna nagrody finansowe komplementarnie z nagrodami rzeczowymi:

  • I nagroda: 5 tys. zł i Microsoft Surface Go
  • II nagroda: 3 tys. zł i Microsoft Surface Go
  • III nagroda: 1,5 tys. zł i Microsoft Surface Go

Termin zgłaszania filmów upływa 10 września 2019 roku.

Filmy, mające charakter dzieła autorskiego, mogą zgłaszać osoby fizyczne lub prawne, a także zespoły twórców.

Prawa autorskie do filmów nie mogą być w żaden sposób ograniczone ani naruszać praw autorskich i dóbr osobistych osób trzecich. Wszystkie materiały wykorzystane w filmie - np. muzyka, filmy, zdjęcia, książki, ilustracje, gry i inne - muszą pochodzić z legalnych źródeł, nie mogą naruszać praw autorskich i dóbr osobistych osób trzecich.

Źródło: Fundacja Legalna Kultura

legalnakultura.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764