logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na stronę ASP w Katowicach: Ortografika bierze zlecenie

   22.07.2015, przeczytano 1244 razy
ilustracjastrzałka

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na projekt nowej strony internetowej uczelni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-strone-asp-w-katowicach%3A-ortografika-bierze-zlecenie,25479,artykul.html

Spośród nadesłanych portfolio, decyzją jury, do kolejnego etapu konkursu zaproszeni zostali:

  • Ortografika studio
  • Studio Polskie Znaki
  • Veshch studio


Spośród przedstawionych koncepcji finałowych wybrana została koncepcja przygotowana przez studio Ortografika.

Trwają prace nad projektem strony, która ma zostać uruchomiona w 2016 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764